V
vieras
Vieras
Joo, kyllähän se peniksen koko on miehessä tärkein asia...Taas niin fiksua porukkaa täällä että...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiköhän pienimunainen kumppani ainakin häiden aattona paljastaisi, että vehje on mini. Tai jos olisi potenssiongelmia, niin kaipa niistä kertoisi?
Seksi pitää jokatapauksessa opetella. Mä en usko, että on henkilöitä, joilta se vaan yllättäen ei lainkaan onnistuisi. Ja pitää olla niin rakastunut, ettei sillä olisi väliä.
Me oltiin oltu muutaman kerran ennen häitä. Eipä kummoselta tuntunut, sattui, oli vaikeaa ynnä muuta, mutta luotin, että onnistuu, koska halu siihen oli kova. Ei se aluksi ollut hienoa, kun ei osattu, mutta nykyisin se on hienoa. Helppoa, hyvää, takuuvarmaa ja vaivatonta.
No kyllä varmaan kertoo...kait...tai sitten on vaan niin kovin luottavainen että homma pelittää jne.
Ja usko pois niin niitä ihmisiä on vaan olemassa joilta se seksi ei luonnistu...ja kaikkeen seksiin ei liity rakkaus vaan pelkkä himokin riittää.
Niin mutta kyllä kai sen huomaa ennen naimisiinmenoa, jos himoa ei ole?
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
Mjoo, hälytyskellojen pitää soida, jos ei seurusteluaikana tunne seksuaalista halua. Mutta jos molemmat tuntevat, niin mikä voisi mennä pieleen? Aina voi opetella ja aina voi keksiä keinoja, jos nyt vaikka toisen elimet olisivatkin vääränkokoiset.
Nyt heräsi uteliaisuus...ja samalla varmaan mun tyhmyys nostaa päätänsä...millä keinolla korvaat liian pienen peniksen niin että se sama fiilis tulee ja pysyy kuin mitä saadaan aikaan toimivan kokoisilla vehkeillä.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiköhän pienimunainen kumppani ainakin häiden aattona paljastaisi, että vehje on mini. Tai jos olisi potenssiongelmia, niin kaipa niistä kertoisi?
Seksi pitää jokatapauksessa opetella. Mä en usko, että on henkilöitä, joilta se vaan yllättäen ei lainkaan onnistuisi. Ja pitää olla niin rakastunut, ettei sillä olisi väliä.
Me oltiin oltu muutaman kerran ennen häitä. Eipä kummoselta tuntunut, sattui, oli vaikeaa ynnä muuta, mutta luotin, että onnistuu, koska halu siihen oli kova. Ei se aluksi ollut hienoa, kun ei osattu, mutta nykyisin se on hienoa. Helppoa, hyvää, takuuvarmaa ja vaivatonta.
No kyllä varmaan kertoo...kait...tai sitten on vaan niin kovin luottavainen että homma pelittää jne.
Ja usko pois niin niitä ihmisiä on vaan olemassa joilta se seksi ei luonnistu...ja kaikkeen seksiin ei liity rakkaus vaan pelkkä himokin riittää.
Mulla on kerran ollut sellaista himoa yhtä kundia kohtaan että oisin voinut naida saman talon äijätkin läpi jos sen jälkeen ois ollut varma et paratiisin portit aukee. No onneksi en tehnyt mitään kierrosta talon äijien osalta...sillä himosta huolimatta niin ei sillä vehkeellä kyllä ois auennut edes neitsyen immenkalvokaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Jos ei oo koskaa ollu kenenkään kans, niin luulee, että se on omalla ukolla iso. Kun ei oo vertailukohdetta. Ja sit on tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kyllähän se peniksen koko on miehessä tärkein asia...Taas niin fiksua porukkaa täällä että...
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiköhän pienimunainen kumppani ainakin häiden aattona paljastaisi, että vehje on mini. Tai jos olisi potenssiongelmia, niin kaipa niistä kertoisi?
Sinua käy ihan sääliksi! Vai on seksi sinulle vain hyvää ja vaivatonta. Jos et ole muuta kokenut, kai siihen on sitten tyytyminen. Minulle seksi kuitenkin edustaa jotain aivan fantastista kokemusta, jotain sanomattoman hyvää ja taivaallista. Olen toki kokeillut sitä usemmankin (noin 100) miehen kanssa, kunnes löysin nykyisen ja sen jälkeen en todellakaan tyydy vähään!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
Mjoo, hälytyskellojen pitää soida, jos ei seurusteluaikana tunne seksuaalista halua. Mutta jos molemmat tuntevat, niin mikä voisi mennä pieleen? Aina voi opetella ja aina voi keksiä keinoja, jos nyt vaikka toisen elimet olisivatkin vääränkokoiset.
Nyt heräsi uteliaisuus...ja samalla varmaan mun tyhmyys nostaa päätänsä...millä keinolla korvaat liian pienen peniksen niin että se sama fiilis tulee ja pysyy kuin mitä saadaan aikaan toimivan kokoisilla vehkeillä.
Se sama fiilis... Onko oltava sama fiilis aina kaikilla? Eri ihmisen kanssa eri fiilis, johtuen paikkojen koosta, ihmisen koosta, toisen tuoksusta, toisen liikkeistä...
Jos häiritsee, ni ostaa dildon, ei kai ne oo kalliita? Seksi on kai muutakin kuin vain perinteinen yhdyntä.
enemmän mua ehkä kiinnostais että miten jos miehellä olis ihan jumalattoman iso, siis oikeesti iso, sellanen jota ei kukaan sisäänsä halua ettei halkea. sellasesta mies tuskin etukäteen varottelis koska "onhan se hienoo kun on iso". mutta sellasta jumalatonta halkoa ei viittis edes suuhunsa pistää,toisin kun pientä...Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
Se sama fiilis... Onko oltava sama fiilis aina kaikilla? Eri ihmisen kanssa eri fiilis, johtuen paikkojen koosta, ihmisen koosta, toisen tuoksusta, toisen liikkeistä...
Jos häiritsee, ni ostaa dildon, ei kai ne oo kalliita? Seksi on kai muutakin kuin vain perinteinen yhdyntä.
On on, mutta ei se dildo kuitenkaan korvaa sitä oikeaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiköhän pienimunainen kumppani ainakin häiden aattona paljastaisi, että vehje on mini. Tai jos olisi potenssiongelmia, niin kaipa niistä kertoisi?
Mulla on kerran ollut sellaista himoa yhtä kundia kohtaan että oisin voinut naida saman talon äijätkin läpi jos sen jälkeen ois ollut varma et paratiisin portit aukee. No onneksi en tehnyt mitään kierrosta talon äijien osalta...sillä himosta huolimatta niin ei sillä vehkeellä kyllä ois auennut edes neitsyen immenkalvokaan...![]()
Nii, ei sulla ollut aikaa eikä halua yrittää löytää ratkaisua asiaan. etkä ees kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eiköhän pienimunainen kumppani ainakin häiden aattona paljastaisi, että vehje on mini. Tai jos olisi potenssiongelmia, niin kaipa niistä kertoisi?
Nii, ei sulla ollut aikaa eikä halua yrittää löytää ratkaisua asiaan. etkä ees kokeillut.
Vaikka ois koko seurakunta rukoillut niin sellaista ihmettä ei ois tapahtunut että se vehje ois kasvanut edes inhimmillisiin mittoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enemmän mua ehkä kiinnostais että miten jos miehellä olis ihan jumalattoman iso, siis oikeesti iso, sellanen jota ei kukaan sisäänsä halua ettei halkea. sellasesta mies tuskin etukäteen varottelis koska "onhan se hienoo kun on iso". mutta sellasta jumalatonta halkoa ei viittis edes suuhunsa pistää,toisin kun pientä...Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
että kai ne dildot ja kädet sitten olis kuvioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harvemmin mua on munan koolla tyydytetty.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harvemmin mua on munan koolla tyydytetty.
joo, taitoa peliin mutta kyllä se kokokin ratkaisee...tyhjästä on paha nyhjästä.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enemmän mua ehkä kiinnostais että miten jos miehellä olis ihan jumalattoman iso, siis oikeesti iso, sellanen jota ei kukaan sisäänsä halua ettei halkea. sellasesta mies tuskin etukäteen varottelis koska "onhan se hienoo kun on iso". mutta sellasta jumalatonta halkoa ei viittis edes suuhunsa pistää,toisin kun pientä...Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
Sekin on kokemus jota ei toiste halua kokea... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enemmän mua ehkä kiinnostais että miten jos miehellä olis ihan jumalattoman iso, siis oikeesti iso, sellanen jota ei kukaan sisäänsä halua ettei halkea. sellasesta mies tuskin etukäteen varottelis koska "onhan se hienoo kun on iso". mutta sellasta jumalatonta halkoa ei viittis edes suuhunsa pistää,toisin kun pientä...Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
no aivan. eli se pienimunanen olis parempi vaihtoehtose vois kuitenkin joskus uittaa munaansa siellä oikeessa tavarassa,vaikka varsinaiset (naisen) tyydytykset hoidettais muuten. mutta olisko se isomunanen valmis olemaan koko loppuelämän ilman oikeaa tavaraa? epäilen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Miten niin kivaa. Kai ne on voitu panna alulle vaikka ois ollut todella surkeaakin sänkytouhua.. mies maannut lahnana pienellä nysällä ja akka hinkannut itseään siinä hampaat irvessä tms.
No jos seksi olis huonoa niin tuskin sitä toista kertaa panis. Oisin mieluummin ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:enemmän mua ehkä kiinnostais että miten jos miehellä olis ihan jumalattoman iso, siis oikeesti iso, sellanen jota ei kukaan sisäänsä halua ettei halkea. sellasesta mies tuskin etukäteen varottelis koska "onhan se hienoo kun on iso". mutta sellasta jumalatonta halkoa ei viittis edes suuhunsa pistää,toisin kun pientä...Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te tunteneet mitään halua miehiänne kohtaan ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran? Halu on tärkein, muuta voi opetella =) Ei siihen useita miehiä tarvita, kuten ei lastentekoonkaan, palstalaisille tiedoksi!
no aivan. eli se pienimunanen olis parempi vaihtoehtose vois kuitenkin joskus uittaa munaansa siellä oikeessa tavarassa,vaikka varsinaiset (naisen) tyydytykset hoidettais muuten. mutta olisko se isomunanen valmis olemaan koko loppuelämän ilman oikeaa tavaraa? epäilen...