V "vieras" Vieras 06.06.2012 #1 Myynnissä - Omakotitalo, Nummela, Vihti: - Linnanniituntie 46, 03100 Vihti - Tila Lkv Oy | Oikotie
MolliMelooni Aktiivinen jäsen 07.06.2009 12 569 -2 38 Häme 06.06.2012 #2 :hug: Voi harmi. Toivottavasti löydät sitten sen todellisen unelmasi.
H hyi Vieras 06.06.2012 #3 minusta ihan kamala alue. Talot ihan vieri vieressä ja pihat kuin postimerkit!!!
V "vieras" Vieras 06.06.2012 #5 Ei tule menemään kaupaksi, hullu pitäisi olla jos joku tuon ostaisi. Suunniteltu päin mäntyä, tosi ruma, ja materiaaleista kukaan ei tiedä kuinka kauan kestävät hyvinä, homettahan jo on löytynyt. Kusessa ovat, sanon minä.
Ei tule menemään kaupaksi, hullu pitäisi olla jos joku tuon ostaisi. Suunniteltu päin mäntyä, tosi ruma, ja materiaaleista kukaan ei tiedä kuinka kauan kestävät hyvinä, homettahan jo on löytynyt. Kusessa ovat, sanon minä.
M "meeri" Vieras 06.06.2012 #7 Musta vaikuttaa kans aika huonolta kohteelta myydä kun just koko Suomen kansalle näytettiin, miten homeitiöitä oli talon seinissä
Musta vaikuttaa kans aika huonolta kohteelta myydä kun just koko Suomen kansalle näytettiin, miten homeitiöitä oli talon seinissä
M Mollie Vieras 06.06.2012 #8 Tossa Kotitalouskriisi-blogin viimeisimmässä postauksessa Maria kertoo asiasta. Ilmeisesti avioliitto on tosi tiukoilla.
Tossa Kotitalouskriisi-blogin viimeisimmässä postauksessa Maria kertoo asiasta. Ilmeisesti avioliitto on tosi tiukoilla.
? .... Vieras 06.06.2012 #9 Jos on kaksi pientä lasta ja ihmiset sellaisia kuin ovat, miksi ihmeessä edes yrittää rakentaa taloa. Huh. Mä en osaa kuvitella tuota valmiina, kauniina. Siis saako siitä edes kauniin?
Jos on kaksi pientä lasta ja ihmiset sellaisia kuin ovat, miksi ihmeessä edes yrittää rakentaa taloa. Huh. Mä en osaa kuvitella tuota valmiina, kauniina. Siis saako siitä edes kauniin?
V vierailija Vieras 31.03.2023 #10 https://www.etuovi.com/kohde/21273995 nyt tää ois taas myynnissä. Mutta kuka tuossa pihatalossa asuu?
https://www.etuovi.com/kohde/21273995 nyt tää ois taas myynnissä. Mutta kuka tuossa pihatalossa asuu?