Ei pääse kirjautumaan naamakirjaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Onko muita.Koneella ei vikaa,kun muuta perheessä pääsevät kirjautumaan ja nyt ,kun äidin laatuaika menossa,niin ei pääse kirjautumaan.Aiemminkin on sivu ollut huollossa jonku tunnin,mutta nyt kokok hela illaan.Ärsyttää=(
 
Pääsee meilläkin kaikki muut,paitsi minä.Se tässä ärsyttääkin,kun katkoksia on ollut ennenkin uudistusten myötä,mutta ne on kestäneet sen pari tuntia.Nyt on mennyt koko päivä.Aamulla kävin vielä tilani päivittämässä ja pelit laittamassa kondikseen.Nyt en ole päässyt koko iltana kirjautumaan.Muuten olisi ihan sama koko naamalle,mutta ne pelit =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko muita.Koneella ei vikaa,kun muuta perheessä pääsevät kirjautumaan ja nyt ,kun äidin laatuaika menossa,niin ei pääse kirjautumaan.Aiemminkin on sivu ollut huollossa jonku tunnin,mutta nyt kokok hela illaan.Ärsyttää=(

Samaa olen joskus ihmetellyt kun ei toimi. Aika usein on tuolla naamakirjassa ollut tökkimistä ja peleissä sama eivät tahdo tökkimättä toimia :/
 

Yhteistyössä