M
mie
Vieras
Onko muita.Koneella ei vikaa,kun muuta perheessä pääsevät kirjautumaan ja nyt ,kun äidin laatuaika menossa,niin ei pääse kirjautumaan.Aiemminkin on sivu ollut huollossa jonku tunnin,mutta nyt kokok hela illaan.Ärsyttää=(