(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo ei anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo ei anna

Vieras
Olemme yli 50v pariskunta,yhdessä oltu 25v,nyt kuitenkin on tullut mutka matkaan,tai ollut jo noin 10v,että vaimoa ei enää seksi kiinnosta ollenkaan,mitään riitoja ei ole,ja olen ollut hänelle erittäin hyvä kaikessa elämän asioissa.Minä kuitenkin haluaisin edes kerran viikossa,ja silloin harvoin kun ollaan,hän ei nauti yhtään.Kyllä hän kuitenkin mielellään juttelee vieraiden miesten kanssa ja heittää huulta,ja tänään esim työpaikalla kun vaimoni oli tupakalla ulkona siihen tuli samanalan mies,niin vaimoni oli kovasti iloinen ja pyysi häntä käymään työpaikalla kahvilla vaimoni luona,mies ei tuntenut minua,oli mulle aika nolo tilanne.Mitä teen kertokaa viisaammat ?

Kun tuo pihtaaminen on niin suuri puheen aihe täällä, niin miksei yhtä halukkaat ihmiset voisi aina löytää toisiaan? Jos muut asiat ovat parisuhteessa hyvin, niin varmasti seksin kanssa on aina jonkilaisia ongelmia.

Onko se sinulla ajatusmalli, että vaimo ""antaa"" jos antaa? Jos asia on niin, se saattaa olla syynä vaimon haluttomuuteen. Katsos kun seksissä molempien on tarkoitus saada ja antaa yhtä lailla. Molempien nautinto on tärkeä. Oletko osannut huomioida naistasi? Itsensä seksikkääksi ja olonsa hyväksi ja turvalliseksi tunteva nainen on halukas.

Yhteistyössä