(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saako raskaana maalata??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saako raskaana maalata??

Vieras
Tein tänään testin, kun menkkoja ei ole kuulunut.. olemme rakentamassa ja olen mm. maalannut viimeksi tänään.

Aloin kaiken kiireen keskellä ihmettelemään miksi kuukautiset eivät ole tulleet, kp yleensä n. 27 ja nyt menossa 34. No tulin kotiin ja tein testin ja plussaa paukahti. Olen aivan onnesta mykkyrällä sillä luomuplussaa emme koskaan uskoneet saavamme. Mutta nyt vain pelottaa ihan sikana, kun olen maalannut, olenko aiheuttanut sikiölle vaaraa. Paniikki meinaa iskeä joten auttakaa!!

raskauden alkuvaiheessa alkoin kaikki solut ovat vielä erikoistumattomia ja siten siis kykenenväisiö korjaantumaan/korjaamaan mahdollisia vaurioita..en siis usko, että on syytä huoleen..jatkossa kannattaa varmasti kuitenki jättää liuottimilla ohennettavat maalit käyttämättä :)

Moi!

Älä pelkää, sillä et ole mitenkään voinut vahingoittaa masuasukkiasi. Itse olen nyt rv 9+1. Meilläkin on remonttihommat pian ajankohtaisia, joten kysäisin neuvolassa ollessani tuosta maalaamisesta ja muista remonttihommista. Terkkari sanoi, että kyllä voi remontoida ja maalailla, kunhan välillä tuulettaa asunnon kunnolla eikä ala nyt niitä maaleja sieltä purkeista oikein kunnolla ""imppaamaan"".

Onnea plussasta ja oikein mukavaa odotusaikaa sinulle!

Yhteistyössä