E
Epäuskoinen
Vieras
Tuota, minä en oikein tiedä kuinka tämän aloittaisin mutta, kaipaisin muidenkin mielipiteitä mahdollista päätöstäni varten. Nimittäin, jäin noin vuosi sitten kahden lapsen yh-isäksi, silloin oli fiilikset hiukan niinkuin maassa ja toive kumppanista ei edes ajatuksissa. Tapasin tässä pari kuukautta sitten yhden naisen ja homma on jo edennyt seksintasolle ja siinä ei todellakaan ole mitään valittamista. Ainoa asia mikä minua häiritsee jonkun verran, hän kertoi vähänaikaa sitten olevansa naimisissa, kysyin häneltä että mitä hän minusta haluaa, vastaus kuului nautintoa. ok ei siinä mitään, mutta tapasin toisen ihmisen ""vapaa"" ja nyt en oikein tiedä pidänkö molemmat suhteeni ja en kerro kummallekkaan mitään, vai lopetan suhteeni toiseen. Pointtina on että en halua parisuhteesta hirveän tiivistä tällä hetkellä, lapset yksi syy ja suruaikakin on jossainmäärin kesken.