(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

69

Vieras
Huomenta!
Unenpöppörössä täällä taas,taisin ""nukuttaa""itseni hyvin eilen..
Ja nyt tuntuu sama kutke taas jalkovälissä..Oletko m35 jo herännyt..?
Kalu kalsareihin ja jutulle mun kans?

No..mitä raspu..tulee kyllä mieleen joku sp sun nimimerkistä..kutina tai jotain..Ei o ikinä itellä onneks ollu..Mulla on vaan tuo halun kutina taas..eilenkin oli ja aina ;)

Huomenta päivänpaiste,piristysruiskeeni :)
mäkin olen menossa suihkuun,pyyhe tossa jo vartoilee..Kutkeseen helpotusta eilen juu..Nuluinkin hyvin sen jälkeen,voit uskoa..niin oli levoton päivä taas eilenkin..
Mitäs lupasin kertoa?Numeroni?Ei sentään,vaikka jo taksilla meinasinkin lähteä luoksesi..hih,hih

...eeiiii numeroa, vaan jotain enemmän, viestissäsäsi ennen kuin poistuit.
Hainhan mäkin illalla ""helpotuksen"", mutta nukuin aika levottomasti, pitäisköhän suihkussa vähän..tai jos ei kuitenkaan....
Taksilla aioit, no tule kun olet tullut suihkusta;))

jaa..se sarjaorgasmi kuulosti oikein hyvältä..Joskus itselläni leikkiessä olen saanut useimmankin peräkkäin..
Nyt suihkuun..Sun vai mun..Harmi kun lämmin vesi on niin kallista..voisin nauttia sen lämmöstä ikuisuuksia..Onko sulla kylpyammetta..jos on niin tilaan taksin välittömästi..

Miksei kuitenkaan..Näitkö unta minusta, kun niin kiemurtelit unissasi.. ;)

...pilkkumies on herännyt!
Voi sentään kaverit..Älkää yllyttäkö hullutuksiin..Nyt jo saa pienempiä ja rumempia ajaa tiehensä..Johtuukohan se siitä kiimanhajusta kotiportillani..

En voi väittää etteikö kokovartalohieronta kiinnostaisi..kovasti kiinnostaa.Onko sulla kannettava pöytä,teetkö kotihommia vai liikkeessä?
Mitähän siitäkin hieronnasta tulisi..voin sieluni silmin kuvitella..Ketä hierottaisiin ja mistä ja miten..

... kuulostat jotenkin tutulta nyt..
Missäpäin Suomea pöytääsi kannat..et sitten valehtele..Saatan olla lähempänä kuin arvaatkaan..
Vai olenko alkanut nähdä päiväunia siitä miespuolisesta hierojastani..
Apua..Tänään täytyy saada..en kestä enään näitä levottomia ajatuksia..

Ja mä täällä kauniissa, syksyisessä auringonpaisteisessa Hämeessä..jotta näin..Taitaa tulla kilometrejä ja euroja taksin matkamittariin jos lähden ""hierontaan""
Voi varsinaisesti oikein harmittaa nyt..
Täytyy sanoa,että kutkuttaa sillein mukavasti sun pienet pilkkusi...

mihin m35 häipyi taas..Runkkaa suihkussa,anna mä arvaan..Ja sit tulee suihkunraikkaana mua härnäämään..Katotaan vaan ;)
Se poika on kova käymään pesulla..vai lähtikö se kylpyammetta asentamaan..

... ei näy ei kuulu.Nyt suihkuun .Odotelkaa vuorostanne minua..
Saattaa kestää,sillä posliinini on siistittävä,säärikarvat ja kainalot..Huh,huh tätä naisen elämää..

Ja mieli tekee saada miestä itseensä..Ei ole helppoa ei.

täällä mä olen..mutta kohta suihkuun, vaatteeni on jo lattialla...aivan alastomana täällä oottelen....haluatko nähdä minkälainen herkkupatukka täällä oottaa sinua..missä olet...vai ootko sinä taksilla tulossa ;)

luotan siihen,että m35 lähti ammetta ostamaan takiani tai ainakin tilaa netistä sellaisen asenettuna ja sitten me elämänautiskelijat puutteessamme hyppäämme yhdessä kylpyyn ja liukkaina takerumme toisiimme ja parittelemme kokopäivän..

..niin se seisoo tosi kovana nyt...kuin kanki...miten hyvältä se tuntuu, se sykkii ihan..halutko koskettaa sitä...mutta taidan mennä suihkuun ja vaikkapa ajelen karvat pois ja sitten olen ihan posliini...suihkussa voin sitten vaikkapa runkkaa itseni ja oot mielessäni...

no niin silviisiin.ei kai se matkan pituus,mut se hyvän odottaminen siin vähän maksaa,eikä niist euroistakaan ja takseistakaan paljon välii,onhan omaki auto tullu joskus hankittua ajamista varten.kyl muaki vähän täsä kutkuttaa.

Älä satuta itseäsi ajellessasi..jätä vähän karvoja kuitenkin..se on miehekästä;)
Mitä sä nyt noin innostuit..Oikein taidat vapista siellä..
Menehän hetkeksi kylmään suihkuun..
Mäkin menen nyt tästä pesulle.Oikeesti mun pillu haisee jo niin kiimalle,että itsekin sen haistan nenääni tässä aamutakissani.Äääh tätä olotilaa..

Jaa kutkuttaa vai?
Kerro lisää..Olet varmaan sitten sellainen herkkäsorminen kaveri,jos kerran hierojanhommia teet..ei taida olla leipätyösi kuitenkaan vai?
Autolla ajelet..hmn..Ajeletko pitkiäkin matkoja naisen takia..;)

Kyllä mulla on tosi kiimainen olotila juuri nyt...tietysti jätän vähän karvoja ja oon varovainen etten satutan itteeni...vapisen kyllä kiimasta...oon pakko kohta saada...mitäs jos tulisin nulemaan sun kiimainen pillusi..