Ei oo todellista!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
huumoilija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
minkä kortin valitsitte tossa toisessa linkissä? mies valitsi just saman ku minä, aattelin et onks tuo joku psykologinen juttu että kaikki ottaa just sen kortin.
Pata kunkku
aijaa. me molemmat valittiin ruutujätkä.
Toisen kerran valitsin ruuturouvan, ihan olisi mielenkiintoista tietää tuon juju.;)
Olin minäkin hieman ihmeissäni kun se arvasi viisi kertaa peräkkäin oikein. Sitten tajusin, että kaikki alussa näkyvät kortit vaihdetaan toisiin.
 
sen rannekellossa on lasi murskana/ehj?t viisarit
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Dääm, ajatella.
Katsoiko kukaan oliko samat kortit sinä vqihees kun kopperviildi kertoi että mikä puuttui, vaihtuiko kurkot ja akat sillä välillä :xmas:
Kaik vaihtuit.
 
Tiesi Tara Reidin, Michael Jordanin, oma aviomieheni ja Jenni Vartiaisen.

Kaikki muut ekalla, mutta Jennin kohdalla huomasin itsekin että vastasin yhteen väärin, arvasi oikein toisella yrityksellä (kun oli kysynyt siitä virheellisen vastauksen aiheesta uudestaan).
 
å
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
http://koti.mbnet.fi/teppov/kortti1.htm
Hei! Olen taikuri David Copperfield ja teen illuusion tässä silmiesi edessä. Alla näet kuusi kuvakorttia. Valitse mielessäsi yksi kortti. Mutta älä klikkaa korttia! Keskity nyt valitsemaasi korttiin. Klikkaa minua, kun olet painanut mieleesi valitsemasi kortin.
Kait sä huomasit, ett siin alussa olevista korteista ei ollut yhtään siinä lopussa olevissa korteissa?
Just näin
 

Yhteistyössä