mitä hyvää tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://koti.mbnet.fi/teppov/kortti1.htm
Hei! Olen taikuri David Copperfield ja teen illuusion tässä silmiesi edessä. Alla näet kuusi kuvakorttia. Valitse mielessäsi yksi kortti. Mutta älä klikkaa korttia! Keskity nyt valitsemaasi korttiin. Klikkaa minua, kun olet painanut mieleesi valitsemasi kortin.
Juju on siinä, että yhtään alkuperäistä korttia ei ole siinä loppu pakas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisen kerran valitsin ruuturouvan, ihan olisi mielenkiintoista tietää tuon juju.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:aijaa. me molemmat valittiin ruutujätkä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pata kunkkuAlkuperäinen kirjoittaja neiti dina:minkä kortin valitsitte tossa toisessa linkissä? mies valitsi just saman ku minä, aattelin et onks tuo joku psykologinen juttu että kaikki ottaa just sen kortin.
Heh, kaikki kortit vaihtu mutta lukumäärä väheni yhellä. Tosi ajatusten lukua.Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://koti.mbnet.fi/teppov/kortti1.htm
Hei! Olen taikuri David Copperfield ja teen illuusion tässä silmiesi edessä. Alla näet kuusi kuvakorttia. Valitse mielessäsi yksi kortti. Mutta älä klikkaa korttia! Keskity nyt valitsemaasi korttiin. Klikkaa minua, kun olet painanut mieleesi valitsemasi kortin.
Eikä tiedä. Tai ainakaan minun kohdallani ei tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:voi kökkö. tuo tietää ihan kaikki
haa niimpä onkinAlkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Juju on siinä, että yhtään alkuperäistä korttia ei ole siinä loppu pakas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisen kerran valitsin ruuturouvan, ihan olisi mielenkiintoista tietää tuon juju.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:aijaa. me molemmat valittiin ruutujätkä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pata kunkkuAlkuperäinen kirjoittaja neiti dina:minkä kortin valitsitte tossa toisessa linkissä? mies valitsi just saman ku minä, aattelin et onks tuo joku psykologinen juttu että kaikki ottaa just sen kortin.
mulla se tiesi jo mun äidin, mikki hiiren, madonnan, elton johnin vaikka siinäki melkein joka kysymykseen vastasin en tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä tiedä. Tai ainakaan minun kohdallani ei tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:voi kökkö. tuo tietää ihan kaikki
Tiesipä. Oot siis vastannut väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä tuo Nick Cavea tuntunut tietävän.
Kun ne tallentuu sinne tietoihin ni sit, kun seuraava kysyy samaa ni se tietääki senAlkuperäinen kirjoittaja n:Tuo on huijausta!
Epäilen, useamman kerran huvikseni yritin.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tiesipä. Oot siis vastannut väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä tuo Nick Cavea tuntunut tietävän.
Mä kerran ja oikein meni.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Epäilen, useamman kerran huvikseni yritin.
Jos se oppi sen sinultaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Epäilen, useamman kerran huvikseni yritin.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Tiesipä. Oot siis vastannut väärin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä tuo Nick Cavea tuntunut tietävän.