Perun puheeni, yritin nimittäin Servoa ja tiesi heti ekalla kerralla. Kuvaa ei tarjolla ollut, mutta nimi kyllä. Rinnereggae :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylläri. Servo on kyllä huippu.Alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä kaikkea:Martti Servon kohdalla luovutti.
Olin minäkin hieman ihmeissäni kun se arvasi viisi kertaa peräkkäin oikein. Sitten tajusin, että kaikki alussa näkyvät kortit vaihdetaan toisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toisen kerran valitsin ruuturouvan, ihan olisi mielenkiintoista tietää tuon juju.Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:aijaa. me molemmat valittiin ruutujätkä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pata kunkkuAlkuperäinen kirjoittaja neiti dina:minkä kortin valitsitte tossa toisessa linkissä? mies valitsi just saman ku minä, aattelin et onks tuo joku psykologinen juttu että kaikki ottaa just sen kortin.
Ja tiesi Gösta Sundqvistin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perun puheeni, yritin nimittäin Servoa ja tiesi heti ekalla kerralla. Kuvaa ei tarjolla ollut, mutta nimi kyllä. Rinnereggae :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ylläri. Servo on kyllä huippu.Alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä kaikkea:Martti Servon kohdalla luovutti.
Kaik vaihtuit.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Dääm, ajatella.
Katsoiko kukaan oliko samat kortit sinä vqihees kun kopperviildi kertoi että mikä puuttui, vaihtuiko kurkot ja akat sillä välillä :xmas:
Just näinAlkuperäinen kirjoittaja minä:Kait sä huomasit, ett siin alussa olevista korteista ei ollut yhtään siinä lopussa olevissa korteissa?Alkuperäinen kirjoittaja minä:http://koti.mbnet.fi/teppov/kortti1.htm
Hei! Olen taikuri David Copperfield ja teen illuusion tässä silmiesi edessä. Alla näet kuusi kuvakorttia. Valitse mielessäsi yksi kortti. Mutta älä klikkaa korttia! Keskity nyt valitsemaasi korttiin. Klikkaa minua, kun olet painanut mieleesi valitsemasi kortin.