Ei ole todellista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khimaira

Vieras
Olen jo kahdessa ketjussa sanonut että mein poika on 2,5-v ja sehän on jo 3,5-v :o :o :ashamed:
Ei tsiisus :kieh:

Muilla sattunut kommelluksia palstalla :saint: ? Tai irl ?

Mä lähdin kerran lasten kanssa talvella ulos. Pienin oli vauva ja siinä rappukäytävässä esikko ( silloin 2-v) sitten sanoi " äiti, mulla ei ole kenkiä" :whistle: :snotty: :ashamed: :laugh:

Kyllähän niitä, ikää joutuu joskus miettimään, ja just toi kenkäjuttu käyny meilläkin (samanikänen poika kun teillä), samoin tuttavalla joka nosti poikansa autosta suoraan meidän pihaan kinokseen -sukkasillaan :D Eli et oo ainoo :hug:

Vielä kun asuttiin yhdessä siskon kanssa... Olin laittamassa vaippaa 3,5 veelle :ashamed: Joka on ollut päiväkuiva jo vuoden :whistle: Tää on itseasiassa käyny siskollekin :D

Sen lisäks oon meinannu monta kertaa laittaa lapsen istumaan huomatakseni, että se on siskon nuorimmainen joka ei vielä osaa istua. Niin ja unohtanu, että tyttö nukkuu, meinannu kävellä päältä tai imuroida samassa huoneessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Vielä kun asuttiin yhdessä siskon kanssa... Olin laittamassa vaippaa 3,5 veelle :ashamed: Joka on ollut päiväkuiva jo vuoden :whistle: Tää on itseasiassa käyny siskollekin :D

Mä pilkoin kerran tädilleni ( siis aikuiselle ;) ) letut lautaselle, samaa pötköä kuin lapsillekin - vähänkö oli naurussa pitelemistä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Mä pilkoin kerran tädilleni ( siis aikuiselle ;) ) letut lautaselle, samaa pötköä kuin lapsillekin - vähänkö oli naurussa pitelemistä :whistle:

Mä huomaan monesti annostelevani ruokaa jopa vieraiden lautaselle.. :whistle:

tää ei liity lapsiin mitenkään, mutta työhaastattelua sovittaessa ja ikääni kysyttäessäni sanoin että oon 22v. Vasta myöhemmin puhelun jälkeen tajusin että ei saakeli, mä oon jo 27v!!!! Vähän nolona sain sitten korjailla haastattelussa ikääni...

Mä laitoin kerran pojalle hoitoon lähtiessä jalkoihin eripari kengät. Asia huomattiin vasta hoidossa...onneksi oli varakengät mukana.
Oon muuten laittanut eri pari kengät kerran itsellenikin.

Sen lisäks oon meinannu monta kertaa laittaa lapsen istumaan huomatakseni, että se on siskon nuorimmainen joka ei vielä osaa istua. Niin ja unohtanu, että tyttö nukkuu, meinannu kävellä päältä tai imuroida samassa huoneessa :D

Siis missä tyttösi oikein nukkuu, jos olet meinannut vahingossa kävellä hänen päältään? Lattiallako? :o

Joskus aikoinaan luulin että pikkusiskoni on 7-vuotias vaikka se olikin jo 11. Olin siis koko ajan pitänyt sitä 7-vuotiaana.
Kerran kaupasta tullessa ja oltiin siinä samalla menos jatkaan matkaa kylään, laitoin lapsen kypärämyssyn jääkaappiin ja yritin HK-sinisen pakettia vetää tytön päähän.
...Onhan näitä. Yleisin on tämä kun kutsun miestä ja lapsia kullaksi tai rakkaaksi niin anopille kun soittelen päivittäin, sanon anoppiakin aina rakkaaksi. :D

Mulla on tapana aika vauhdilla "paiskia" kipot ja muut pöytään kun samalla pitää paimentaa pienintä kun tekee pöydässäkin tuhojaan. Luen lasten ajatuksia ja kaadan lasit täyteen niiden tyhjettyä ja samalla syödessä hoidan kolinalla koko poppoon ruokailua.

vieraiden ilmeet ovat näkemisen arvoisia kun mulla on kahvipöydässä joskus vahingossa sama meininki. Kerran vieras sanoi että voisi juoda vettä ja mä nousin sekunnissa pöydästä, lompsin reippaasti keittiöön ja kolautin vieraalle lasin eteen ja jatkoin omaa kahvin juontia. hölmistynyt ilme sai mut heräämään ja kyllä nauratti.

Yhteistyössä