Ei ole sitr. happoa, millä tiskikone puhtaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Iski kova vimma puhdistaa tiskikone, mutta eihän mulla jemmassa ole sitruunahappoa. :/
Apteekkiin en just nyt pääse, joten onko mitään tehtävissä? ;)

Oliko joku muu aine, joka siihen käypi?

:flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Suolalla? ...siis merisuolalla?

Toimiskohan tuo?
Uskaltaisinko kokeilla vai onko sulla kokemusta?
:)

Ostin kerran sitä Finishin (tms.) suolapuhdistusainetta (se pahvikartio, jota mainostetttin telkussakin yhteen aikaan). Silloin joku kaveri sanoi, et älä turhaan tota osta merisuola ajaa saman asian. Sitä valmista suolaa oli siinä paketissa vain tosi paljon. Ainakin yhden merisuolapahvilaatikon verran.. et en tiedä, jos korvaa tosiaan merisuolalla, paljon sitä pitäs laittaa.

Mut ton jälkeen oon ostanu niitä Sunin sitruunahappojuttuja, kun minusta ne oli jotenkin helpompia. :D

Ookoo, kiitos. :flower:

Mulla ei kyllä ole merisuolaakaan noin paljoa jemmassa. :/
Joten maltan mieleni iltapäivään ja ostan sitruunahappoa.
Ois vaan ollut niin otollinen hetki nyt pyöräyttää kone tyhjänä, ennen kuin se taas täyttyy hetkessä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tuuteli:
mä olen laittanu ruokasoodaa pohjalle ripotellu, sitte pikkasen sinne pesuaine lokeroon ja pyörittäny normaalilla pesuohjelmalla. Tulloopi puhasta!

Ahaa!!

Soodaa sentään löytyisi. Paljonko sitä laitetaan?

Ehkä sittenkin pääsen hommiin. :D ;)

mä olen laittanu ruokasoodaa pohjalle ripotellu, sitte pikkasen sinne pesuaine lokeroon ja pyörittäny normaalilla pesuohjelmalla. Tulloopi puhasta!

Ahaa!!

No mä olen laittanu aivan summassa. Mutta noin puoli ruokalusikallista lokeroon ja saman verran ripottelen pohjalle...

Alkuperäinen kirjoittaja tuutlei:

Ahaa!!

No mä olen laittanu aivan summassa. Mutta noin puoli ruokalusikallista lokeroon ja saman verran ripottelen pohjalle...

Eli aika vähän.

Kiitos vinkeistä. Nyt kone töihin. :flower: :D

Yhteistyössä