Ei nukuta yhtään :-Z

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulle/ teille jotka ajattelevat,että kirjoitan kommenttejani kateudesta: olette väärässä. Olipa näiden ohoh! -tarinoiden kertoja milanna tai kuka tahansa teistä, niin minä vastaisin ihan samoin sanoin - Olen vastaillut vierailija-provoilekin ihan samaa rataa...
Jos ihmistä, joka on provo, tai jonka elämä ei ole tasapainossa, jonka jutut ovat selvästi vinoja, mutta niitä tuetaan ja niihin uskotaan ihan täyssatasella, niin on hyvä, jos joukostamme uskaltautuu nousta esiin edes pari realistia, jotka sanoo suoraan, että jutut on huttua. Toivottavasti realistit myös jaksavat perustella, miksi. Silloin tulee keskustelua, oppia, kokemusta, eikä pelkkiä heittoja, kuten "Olet vain kateellinen!"
Tämän ei pitäisi ollealastenatarha.
Itselleni on se ja sama jos teistä joku kylpee timanteissa, mutta jos timantit ovat exstasia, niin sitten sanon :"Lopeta".

Perustelut LV:n ei-postipakettishoppingista tässä: Kuten kuvasta näkyy, sinä voit tilata soittamalla heille (soita niin,saat palvelua tai soiton heiltä) jossa tsekataan onko finskeissä laukku, voit myös mennä lähimpään liikkeeseen, jossa tavara löytyy, Mutta! postipakettina suoraan LV:n omasta varastosta Suomeen, kenenkään osoitteeseen, ei lähetetä mitään, paitsi tietenkin LV Helsinki liikkeeseen ja sieltä haettavaksi. Näin vielä tänään,

katso liitettä 5483
Ai morjens taas :LOL:! Kun sun juttuja luen niin en voi muuta kuin naura! T. Taas tilaus tehty kun keräilen myös eri kaupunkien logolaukkuja!

Ja saan kultsi kyllä ihan kotiin asti nämä! Tiedoksi vaan että nykyään saa tilattua myös verkosta Suomeen ihan kotiovelle! Mutta tietenkin ei sulla mitään tietoa ole, olitko sä edes käynyt ikinä LV ssä? Kun se on mun kakkoskoti, varma ainakin kerran vkossa olen siellä :barefoot:!

Zazira mun oikeasti mieli tekee tutustua sinuun :LOL: tehdänkö diilin treffataan joku päivä Espassa? Pistän sut istumaan mun VIP paikalle juodaan kahvia ja syödään pientä makeita, voin sinulle myös kertoa paljon LV stä. Sekä kun on mukava tutustua tollaisen ihmisen kanssa kun sie olet, uus kokemus minullekin, dont worry en katso sut pahalla, mun luonne on kiltti ja todella ymmärtäväinen, vielä yllätyt kun tutustut!

• Tykkää
Reactions: Zariza
Ai morjens taas :LOL:! Kun sun juttuja luen niin en voi muuta kuin naura! T. Taas tilaus tehty kun keräilen myös eri kaupunkien logolaukkuja!

Ja saan kultsi kyllä ihan kotiin asti nämä! Tiedoksi vaan että nykyään saa tilattua myös verkosta Suomeen ihan kotiovelle! Mutta tietenkin ei sulla mitään tietoa ole, olitko sä edes käynyt ikinä LV ssä? Kun se on mun kakkoskoti, varma ainakin kerran vkossa olen siellä :barefoot:!

WOW!. Eli Lv on nykyään postimyyntiliike niinkuin Ellos?
En ole ostanut LV:tä enää vuosiin. Enkä ole tarvinnutkaan. Vanhat ovat kestäneet ihan mukavasti ajan ja paikat. LV-laukkumallit ovat menneet aivan kamaliksi sitten sen hetken,kun lumilautafirman kanssa avattu yhteistyö teki lv-laukuista lapsellisia ja karseen näköisiä. Uudemmat lv:t ovat taas vanhan forever-chanelin mallaamista, eikä chanel ole koskaan ollut kauppakassi, ja juhlatilaisuuksia elämässäni on sen verran harvoin.
Entisestä LV:stä oli kauppakassiksi ja arkikassiksi sekä työkassiksi yhtä aikaa, ja näyttää, ettet sinäkään et ole edelleenkään päässyt rantakasseista eroon.
Asun itse LV-Helsinki liikkeen lähistöllä, joten se liike ei ole minulle mikään nähtävyys, niin kuin Turun suunnalla asuville. :D

WOW!. Eli Lv on nykyään postimyyntiliike niinkuin Ellos?
En ole ostanut LV:tä enää vuosiin. Enkä ole tarvinnutkaan. Vanhat ovat kestäneet ihan mukavasti ajan ja paikat. LV-laukkumallit ovat menneet aivan kamaliksi sitten sen hetken,kun lumilautafirman kanssa avattu yhteistyö teki lv-laukuista lapsellisia ja karseen näköisiä. Uudemmat lv:t ovat taas vanhan forever-chanelin mallaamista, eikä chanel ole koskaan ollut kauppakassi, ja juhlatilaisuuksia elämässäni on sen verran harvoin.
Entisestä LV:stä oli kauppakassiksi ja arkikassiksi sekä työkassiksi yhtä aikaa, ja näyttää, ettet sinäkään et ole edelleenkään päässyt rantakasseista eroon.
Asun itse LV-Helsinki liikkeen lähistöllä, joten se liike ei ole minulle mikään nähtävyys, niin kuin Turun suunnalla asuville. :D

Mä en ole Chanelin fani vaikka mun tyttären nimi on Chanel kun nimeks se on kaunis, mulla on muutama boy laukkua ja tämä vei sydämen kesällä kun mun myyjä oli heti Dellasta yhteydessä minuun kun se tuli, paitsi en ole ikinä tehnyt mitään sen kanssa, kun mä olen sellainen katso rantakassimamma ja sä oot upea lady uskon se sopii sulle! Myyn itseasiassa halvalla puoleen hintaan vain 6k itse maksoin järkyttävän 11.590,- laukusta mikä ei oo kuin laatikossa, kun käyttöön se on erittäin epämukava mutta varma ketkä tykkää bailaa se on hyvä ase, jos vaikka joku yrittää raiskata ei muuta kun sillä päähän niin problem solved!

Zazira mun oikeasti mieli tekee tutustua sinuun :LOL: tehdänkö diilin treffataan joku päivä Espassa? Pistän sut istumaan mun VIP paikalle juodaan kahvia ja syödään pientä makeita, voin sinulle myös kertoa paljon LV stä. Sekä kun on mukava tutustua tollaisen ihmisen kanssa kun sie olet, uus kokemus minullekin, dont worry en katso sut pahalla, mun luonne on kiltti ja todella ymmärtäväinen, vielä yllätyt kun tutustut!

Voidaan tavata. Minulle ei tarvitse kertoa mitään sen enempää LV:stä. Onhan ne Myyjät, jotka kertovat, ja VIP-paikkaa siellä ei ole, vaan on ikkunapöytä, johon tarjoillaan ostajille mehua tai kahvia. Mutta! oletetaan, että olet jo vaiheessa, jossa valitset. LV ei ole mitään tiedettä :D
Mutta joo, sinua on mukava tavata ja kuulla sinun perheestäsi, elämästäsi ja olostanne. Joten mielelläni tapaan sinut, kun seuraavan kerran olet Hesassa.

Voidaan tavata. Minulle ei tarvitse kertoa mitään sen enempää LV:stä. Onhan ne Myyjät, jotka kertovat, ja VIP-paikkaa siellä ei ole, vaan on ikkunapöytä, johon tarjoillaan ostajille mehua tai kahvia. Mutta! oletetaan, että olet jo vaiheessa, jossa valitset. LV ei ole mitään tiedettä :D
Mutta joo, sinua on mukava tavata ja kuulla sinun perheestäsi, elämästäsi ja olostanne. Joten mielelläni tapaan sinut, kun seuraavan kerran olet Hesassa.
Väärin sanottu että VIP paikka mutta jos haluat vapaan pöydän parempi tehdä varaus etukäteen myyjän kanssa. Pistä mulle vaikka privana sun puh nro saat minun numeron kans, kun olen tulossa pirautan sinulle niin nähdään vihdoinkin :)! Mutta älä ajattele että alan puhumaan perheestä, niitä ja näitä voidaan keskustella esim vaikka LV stä voidaan puhua kun eikö me sinne mennään!

Joku kovasti halua mun sakon maksaa näköjään :LOL: laitanko tilinro ja viite? Paitsi se on jo maksettu, mutta jos vahingossa taas lipsahtaa ja ajaan ylinopeuden olisi kovin mukava jos yks sakko olisi maksettu eteenpäin ei sit tarvi murehtia voin ajaa super ylinopeutta jopa poliisien ohi ens kerralla? Elämä on...
Älä kiltti viiti edes pelleillä noilla asioilla, ymmärrät kuitenkin viiden lapsen äitinä miten kamalaa olisi jos ajat kuolonkolarin...missä tapat jonkun toisen lapsen tai perheen tai itsesi.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mitä varten ostat tontin ja minkä auton hankit seuraavaksi? Näistä jutuista nyt tulee mieleen että olette huomattavan varakas perhe, eikä sellainen tapahdu sormia napsauttamalla uutena yrittäjänä kuten täällä yrität kertoa, ei edes niin että olet rekisteröinyt yrityksen ulkomaille.. Koska kovasti aina postailet näitä kalliita laukkuostoksia, luksusautojuttuja ja uhkapelaamista tuhabsilla euroilla kuukausittain, muutakin jatkuvaa kallista shoppailua niin toki täällä lukijoita kiinnostaa mistä ja miten on jatkuvaa suuri kassavirta shoppailla tuollaisilla summilla, älä siis ihmettele jos kysellään, nykyiset kertomuksesit eivät selitä varallisuuttasi.

• Tykkää
Reactions: Zariza ja Elena777
Mitä varten ostat tontin ja minkä auton hankit seuraavaksi? Näistä jutuista nyt tulee mieleen että olette huomattavan varakas perhe, eikä sellainen tapahdu sormia napsauttamalla uutena yrittäjänä kuten täällä yrität kertoa, ei edes niin että olet rekisteröinyt yrityksen ulkomaille.. Koska kovasti aina postailet näitä kalliita laukkuostoksia, luksusautojuttuja ja uhkapelaamista tuhabsilla euroilla kuukausittain, muutakin jatkuvaa kallista shoppailua niin toki täällä lukijoita kiinnostaa mistä ja miten on jatkuvaa suuri kassavirta shoppailla tuollaisilla summilla, älä siis ihmettele jos kysellään, nykyiset kertomuksesit eivät selitä varallisuuttasi.
En ole uus yrittäjä vaan vuodesta 2008 toimin, alussa vaihtanut alat usein kun kilpailu on kova ja tappiollista työtä en tee :) mun mies on jo kauan toimii yrittäjänä, laman aikana myös oli koitettu hänen yhden firman konkurssi, silloin monet muut meni nuriin kans, kovalla työllä saa aikaiseksi paljon, helppoa se ei ole, tuntu kun monet luulevat että saan kaikki helppolla, tervetuloa koittamaan voin sanoa että monet olisivat luovuttaneet jo mitä minäkin olen koitanut. Land Roverin ajatus hakea, tontin ostan kun tarkoitus rakentaa sijoitusmielessä talon, on mulla jo entisestään tontteja, mä sijoitan eri paikkoihin, mun rahaa kiinni monissa asioissa.

Mullakin ois Milannalle haasteita ensi vuodeksi...(y)
-ainakin 1 kerta lasten kanssa luistelemaan ulkojäille. Noo, jäähallikin on ok.
-edes 1 kerta marjametsään/telttailemaan/nuotioreissulle metsään.
-kesällä joku suomalainen turistikohde lasten kanssa. Esimerkkejä: Suomenlinna, Korkeasaari, Turun linna, Särkänniemi...
-mökkireissu lasten kanssa kesällä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: r0s

Hahaa, feikki kuitti, 7v poikani tekee parempia :D

Mullakin ois Milannalle haasteita ensi vuodeksi...(y)
-ainakin 1 kerta lasten kanssa luistelemaan ulkojäille. Noo, hallijää on ok.
-edes 1 kerta marjametsään/telttailemaan/nuotioreissulle metsään.
-kesällä joku suomalainen turistikohde lasten kanssa. Esimerkkejä: Suomenlinna, Korkeasaari, Turun linna, Särkänniemi...
-mökkireissu lasten kanssa kesällä.

Ei onnistu, mut kyllä miltsu vie lapset Luois Vittun myymälään, toki vain kuvaa varten. Kyllä miltsu ymmärtää, että se laukku on lapsia tärkeämpi! (y)

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä