V
vierailija
Vieras
Mikä tuo tekokäsi on?Miksi se on tuossa
Se tarkoittaa sitä, että kun antaa pirulle pikkusormen, se vie koko käden...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä tuo tekokäsi on?Miksi se on tuossa

Vastaus on väärin, et voittanut miljoonanJusthan se kertoi että ulkomaille (luultavasti Viroon josta rva on kotoisin) perustettu firmoja.
Minut jo opetettiin lapsena ettei sairaille saa naura. Mutta nyt öitä, kokeilen jos saan muutamaks minutiks unta, rentouttava teetä ja mehikolaista sarjaa päälle.On harvinaisen sairas ihminen![]()
Sitten alat harrastaa tätä jos kerrankin noin mahtavat ajatukset ja suunnitelmat ei muuta kun kuvia tulemaan...ihme tyyppi... pitää väkisin pitää kulissia yllä ja valehdella kaikesta.
toki minäkin voin ruveta googlaamaan luis vittun ja chanelin ja hermesin ja valentinon kuvia ja kertoa että ostin tälläisen ja tälläisen ja sitten photoshoppaan itseni kardashianien kanssa samaan kuvaan ja kerron että he ovat parhaita ystäviäni ja meillä on yhteinen miljoonabisnes ja lisään kuvan kullatusta ja timantein koristellusta ferrarista jonka juuri ostin kun sain niin halvalla..
ja se uskoo ken haluaa![]()
Emme naura vaan säälimme sinua...Minut jo opetettiin lapsena ettei sairaille saa naura. Mutta nyt öitä, kokeilen jos saan muutamaks minutiks unta, rentouttava teetä ja mehikolaista sarjaa päälle.
eli siis myönnät tekeväsi myös niin, sepittäväsi kaikki....Sitten alat harrastaa tätä jos kerrankin noin mahtavat ajatukset ja suunnitelmat ei muuta kun kuvia tulemaan...
Tottakai kun ei mulla muuta tekemistä ole kun hikisenä photoshopata kuvia! Olet siis aivan oikeassa!eli siis myönnät tekeväsi myös niin, sepittäväsi kaikki....![]()
Kiitos joku edes sääli minua :-DEmme naura vaan säälimme sinua...
Sama mieltä voit vaikka ens LV reissulle tulla mun kantajaksi?Jotenkin tuntuu, että asialle pitäisi tehdä jotain![]()
TaasOisko taas LS ilmon paikka, se on tuttua miltsulle, näyttää nyt taas mopo keulivan, saatisi lapset turvaan
Lapsiparat. Sä eristät niitä muusta maailmasta ja luokkalaisistaan.En mee metsälle ei kiitos, sielä on ötökät, enkä Suomen tai Turunlinnalle aika tylsä sielläkin. LV:lle tietysti
Me käydään vain LV:ssä, elokuvissa ja ravintoloissa täällä, niin kuin kuvasta huomaat lapset viihtyvät ko touhuista:
Shoppailusta he tykkää ja varsinkin laittaa mun vaatteet päälle ja käyttää mun laukkuja:
sekä on mulla myös hyötyä heistä kun ne kantaa kaikki mun ostokset aina oli se Suomi tai Italia, Ranska......aina vapaat kädet shoppailla:
![]()
Teillä on liian huono huumoriantaju :-D!Lapsiparat. Sä eristät niitä muusta maailmasta ja luokkalaisistaan.
Kohta ovat samassa kuplassa kuin sä.
Se lista minkä laitoin, niin tee niistä edes pari. Koska ne pari asiaa KUULUU vanhemmuuteen. Asuit sitten Monacossa tai Suomessa.