Ei nukuta yhtään :-Z

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mee metsälle ei kiitos, sielä on ötökät, enkä Suomen tai Turunlinnalle aika tylsä sielläkin. LV:lle tietysti :-P

Me käydään vain LV:ssä, elokuvissa ja ravintoloissa täällä, niin kuin kuvasta huomaat lapset viihtyvät ko touhuista:

Shoppailusta he tykkää ja varsinkin laittaa mun vaatteet päälle ja käyttää mun laukkuja:

sekä on mulla myös hyötyä heistä kun ne kantaa kaikki mun ostokset aina oli se Suomi tai Italia, Ranska......aina vapaat kädet shoppailla:

ihme tyyppi... pitää väkisin pitää kulissia yllä ja valehdella kaikesta.

toki minäkin voin ruveta googlaamaan luis vittun ja chanelin ja hermesin ja valentinon kuvia ja kertoa että ostin tälläisen ja tälläisen ja sitten photoshoppaan itseni kardashianien kanssa samaan kuvaan ja kerron että he ovat parhaita ystäviäni ja meillä on yhteinen miljoonabisnes ja lisään kuvan kullatusta ja timantein koristellusta ferrarista jonka juuri ostin kun sain niin halvalla..

ja se uskoo ken haluaa (y)

ihme tyyppi... pitää väkisin pitää kulissia yllä ja valehdella kaikesta.

toki minäkin voin ruveta googlaamaan luis vittun ja chanelin ja hermesin ja valentinon kuvia ja kertoa että ostin tälläisen ja tälläisen ja sitten photoshoppaan itseni kardashianien kanssa samaan kuvaan ja kerron että he ovat parhaita ystäviäni ja meillä on yhteinen miljoonabisnes ja lisään kuvan kullatusta ja timantein koristellusta ferrarista jonka juuri ostin kun sain niin halvalla..

ja se uskoo ken haluaa (y)
Sitten alat harrastaa tätä jos kerrankin noin mahtavat ajatukset ja suunnitelmat ei muuta kun kuvia tulemaan...

Oisko taas LS ilmon paikka, se on tuttua miltsulle, näyttää nyt taas mopo keulivan, saatisi lapset turvaan
Taas :ROFLMAO::LOL: montako kerta jo uhkailet? Sulla mopo karanut jo aikoja sitten käsistä sun juttujen kanssa. Mutta tee vaan niin kuin aina sanonut sulle sen jo monesti on se minulle plussaa kun kiusaamisen takia kun lähdetään käräjille saan sinulta tietysti palkion ja on taas mukavaa mennä vaikka LV:lle :) odotan sun ilmoitusta kultsi :love: itseasiassa olen odottanut sen jo monesti mutta mitään ei tapahtunut :-(

Miksi ihmeessä laitat lapsiesi kuvia tänne aina? etkö ymmärrä että ne jäävät nettiin ikuisiksi ajoiksi. et ole oman naamasi kuvaakaan tänne laittanut niin miksi lapsiesi... törröhuulet kyllä laitoit mutta oli aurinkolasit päässä ja kuva huulista.....laita oma naamasi tänne (y)

En mee metsälle ei kiitos, sielä on ötökät, enkä Suomen tai Turunlinnalle aika tylsä sielläkin. LV:lle tietysti :p

Me käydään vain LV:ssä, elokuvissa ja ravintoloissa täällä, niin kuin kuvasta huomaat lapset viihtyvät ko touhuista:

Shoppailusta he tykkää ja varsinkin laittaa mun vaatteet päälle ja käyttää mun laukkuja:

sekä on mulla myös hyötyä heistä kun ne kantaa kaikki mun ostokset aina oli se Suomi tai Italia, Ranska......aina vapaat kädet shoppailla:

Lapsiparat. Sä eristät niitä muusta maailmasta ja luokkalaisistaan.
Kohta ovat samassa kuplassa kuin sä.

Se lista minkä laitoin, niin tee niistä edes pari. Koska ne pari asiaa KUULUU vanhemmuuteen. Asuit sitten Monacossa tai Suomessa.

Yhteistyössä