Ai morjens taasSinulle/ teille jotka ajattelevat,että kirjoitan kommenttejani kateudesta: olette väärässä. Olipa näiden ohoh! -tarinoiden kertoja milanna tai kuka tahansa teistä, niin minä vastaisin ihan samoin sanoin - Olen vastaillut vierailija-provoilekin ihan samaa rataa...
Jos ihmistä, joka on provo, tai jonka elämä ei ole tasapainossa, jonka jutut ovat selvästi vinoja, mutta niitä tuetaan ja niihin uskotaan ihan täyssatasella, niin on hyvä, jos joukostamme uskaltautuu nousta esiin edes pari realistia, jotka sanoo suoraan, että jutut on huttua. Toivottavasti realistit myös jaksavat perustella, miksi. Silloin tulee keskustelua, oppia, kokemusta, eikä pelkkiä heittoja, kuten "Olet vain kateellinen!"
Tämän ei pitäisi ollealastenatarha.
Itselleni on se ja sama jos teistä joku kylpee timanteissa, mutta jos timantit ovat exstasia, niin sitten sanon :"Lopeta".
Perustelut LV:n ei-postipakettishoppingista tässä: Kuten kuvasta näkyy, sinä voit tilata soittamalla heille (soita niin,saat palvelua tai soiton heiltä) jossa tsekataan onko finskeissä laukku, voit myös mennä lähimpään liikkeeseen, jossa tavara löytyy, Mutta! postipakettina suoraan LV:n omasta varastosta Suomeen, kenenkään osoitteeseen, ei lähetetä mitään, paitsi tietenkin LV Helsinki liikkeeseen ja sieltä haettavaksi. Näin vielä tänään,
katso liitettä 5483

Ja saan kultsi kyllä ihan kotiin asti nämä! Tiedoksi vaan että nykyään saa tilattua myös verkosta Suomeen ihan kotiovelle! Mutta tietenkin ei sulla mitään tietoa ole, olitko sä edes käynyt ikinä LV ssä? Kun se on mun kakkoskoti, varma ainakin kerran vkossa olen siellä