Ei mun käsi olekaan kunnossa... : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
Vasemman käden hermopinnettä ei nyt sit operoida ennen kuin toi oikea käsi (helmikuussa operoitu) on kunnossa. Luulin et se on normaalia että on vielä kipeä mut ei ookaan. Huomenna varaan ajan johonkin toimintaterapiaan ja sit uus tarkistus kirurgilla kesäkuussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
:hug:

Munkin pitäisi mennä tuohon leikkaukseen. Olen lykännyt menoa jo vuodesta 2005.

Mitä nopeammin korjattu niin sitä varmempi parantuminen. Että ethän liikaa venytä ettei käy samanlailla kun mulla... Tai tiiä nyt sit mistä johtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
:hug:

Munkin pitäisi mennä tuohon leikkaukseen. Olen lykännyt menoa jo vuodesta 2005.

Mitä nopeammin korjattu niin sitä varmempi parantuminen. Että ethän liikaa venytä ettei käy samanlailla kun mulla... Tai tiiä nyt sit mistä johtuu...

No juu sillain mulle sanottiin tuolloin kun peruin leikkausajan. Silloin en vaan voinut mennä kun oli pieni vauva hoidettavana ja yh olen. Nyt kun ei vaivaa muutenkuin öisin puutumalla ja pyörällä ajeessa. Tosin en tietoisesti tee mitään semmoista mistä käsi kipeytyisi.

Nyt pitäisi kyllä varata lääkärille aikaa että sais hoidettua tuon.

Toi on kyllä tosi kauhea vaiva! Aikoinaan ehdin jo manata suurinpiirtein elämäni olevan ohi, meni työpaikka alta ja hirveät kivut varjosti ihan jokapäiväisiä askareita ja tekemisiä, mutta annahan olla - melkein vuoden kestänyt helvetti loppui päivässä kun sain kortisonia ranteeseen!
Onhan tuo sittemminkin oireillut puutumalla tms mutta kivut ovat pysyneet poissa :)

Mulla on siis luojan kiitos puutuminen loppunut. Mutta on kipeä koskemalla kämmeneen ja leikkaushaavan kohdalta. Sit saan sellasia törkeitä aaltomaisesti tulevia vihlomis kohtauksia. Ilmeisesti hermosärkyä siis. Epäilys tällä hetkellä on että olis tullut kiinnikkeitä kun on edelleen aika kovettunut toi leikkausalue. Kyseli viel et olenko rasvannut varmasti kunnolla kuten käskettiin ja mulla on mennyt kaksi tuubia käsirasvaa helmikuun jälkeen että olen taatusti uinut siinä rasvassa....

Yhteistyössä