Pyysin vain et jos joku vois kokeilla kirjoittaa lokakuisten pinoon. Mulle ilmottaa koko ajan Ketjun tallennus epäonnistui |O :kieh: :headwall:
Mutta nyt toimiikin... Varmaan 10min yritin monta kertaa :headwall:
Mutta nyt toimiikin... Varmaan 10min yritin monta kertaa :headwall: