Ei mitään sittenkään :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuutilulla

Aktiivinen jäsen
28.12.2004
8 532
0
36
Pyysin vain et jos joku vois kokeilla kirjoittaa lokakuisten pinoon. Mulle ilmottaa koko ajan Ketjun tallennus epäonnistui |O :kieh: :headwall:

Mutta nyt toimiikin... Varmaan 10min yritin monta kertaa :headwall:
 

Yhteistyössä