Minen jaksa enää!!!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Ottaa päähän toi mies!!!!!!!!!!!!!! Aaargh!!! Oon koittanut olla koko raskauden nätisti, kiukuttelematta kun pelkään koko ajan loukkaavani tota äijää. Mutta nyt alkaa kohta kiehumaan yli, nyt kiukuttaa sitten koko 9 kuukauden edestä!
Eli monet on varmaan huomannu et mä vaan valitan kun muhun sattuu ja väsyttää niin paljon että. No tänään onkin hyvä päivä ei väsytä pahemmin eikä satu kauheesti, pyysin äijältä et haettais mulle mäkkiruokaa. Sanoi et ok, haetaan sit kun on kattonu tallentamansa Harper's Islandin. No siinä se sitä katteli ja yritin ehdottaa kaikkea kivaa mitä voitaisiin tehdä tänään (esikoinen on hoidossa), ja löysinkin leffan jonka haluaisin käydä katsomassa niin eikö toi ala heti kitisee et eikö voitais hakea joku leffa filmtownilta. Ottaa vaan päähän kun oon vinkunu jo monta viikkoa että toi keksis jotain romanttista ja kivaa, kun ei se kotona noteeraa mua oikein mitenkään. Kaiken lisäks se sen tallenne loppu 10 min sitte eikä se ota kuuleviin korviinsa et voitais lähteä hakee mulle sitä ruokaa niinku lupas.

Kyllä helpotti kun sai purkaa vaikka onkin varmaan aika sekainen teksti... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Pakkaa ny ittes autoon oikein fanfaarien kera, eiköhän se sieltä laahusta perässä :xmas:

:laugh: Niin kai tarttis. Huusin sille just tästä hommasta ja nyt se vaan istuu ja tuijottaa. Yritti sanoa et mennään sinne leffaan jos sä sinne noin paljon haluat mut kun ei se vaan tajua et ei se oo kivaa enää lähteä kun mulla ON JO PAHA MIELI ja toi on vaan norsun vitulla koko ajan...

voisit ajatella asiaa myös miehesi kannalta. Miksi kaiken pitäisi pyöriä vain sinun ympärilläsi? En tiedä kokonaiskuvaa, mutta tekstisi perusteella saa huonon vaikutelman, tyyliin:
- minulle ruokaa, heti!
-minä haluan elokuviin, valitsin jo elokuvankin!,
-miehen pitäisi keksiä jotain romanttista!
-Ja kaiken lisäksi miehen ohjelma loppui, eikä Minulla ole vieläkään hampurilaista kädessä!

Mitäs jos hakisit itse sen hampurilaisesi ja mieti samalla, miten voisit yllättää miehesi, jotain mistä hänkin pitäisi?? Vähemmän minäminäminä juttua ja hieman myös häntä, jos hän haluaa rauhallisen koti-illan, niin miksette voisi hakea sieltä filmtownista sitä leffaaa (vaikka jotain sinun mieleistäsi) ja katsella sen kotisohvalla käsikädessä tj..?

Ei raskaus ole syy muuttua maailman keskipisteeksi, jonka ympärillä miehesi pitäisi pyöriä..

nimim itse myös raskaana, eikä elämä minulla/meilläkään aina helppoa.. Pitää yrittää ottaa kumppani huomioon kuitenkin... :)

Ei se huutaminen auta.. Jos suu hänellä norsun v****lla, eipä se sinunkaan suusi kovin kauniisti taida olla...?

Hymyhuulet suukon saavat.... :)

Koittakaahan elää sovussa ettei mene molemmilta lauantai ihan piloille...!

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Pakkaa ny ittes autoon oikein fanfaarien kera, eiköhän se sieltä laahusta perässä :xmas:

:laugh: Niin kai tarttis. Huusin sille just tästä hommasta ja nyt se vaan istuu ja tuijottaa. Yritti sanoa et mennään sinne leffaan jos sä sinne noin paljon haluat mut kun ei se vaan tajua et ei se oo kivaa enää lähteä kun mulla ON JO PAHA MIELI ja toi on vaan norsun vitulla koko ajan...

Mies ei ole humaavinaan ... ja kun päreet palaa niin ollaan niin sovittelemassa ja sitten ihmetellään ääliönä et mikä on kun ei sovinto kelpaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ehkäpä:
voisit ajatella asiaa myös miehesi kannalta. Miksi kaiken pitäisi pyöriä vain sinun ympärilläsi? En tiedä kokonaiskuvaa, mutta tekstisi perusteella saa huonon vaikutelman, tyyliin:
- minulle ruokaa, heti!
-minä haluan elokuviin, valitsin jo elokuvankin!,
-miehen pitäisi keksiä jotain romanttista!
-Ja kaiken lisäksi miehen ohjelma loppui, eikä Minulla ole vieläkään hampurilaista kädessä!

Mitäs jos hakisit itse sen hampurilaisesi ja mieti samalla, miten voisit yllättää miehesi, jotain mistä hänkin pitäisi?? Vähemmän minäminäminä juttua ja hieman myös häntä, jos hän haluaa rauhallisen koti-illan, niin miksette voisi hakea sieltä filmtownista sitä leffaaa (vaikka jotain sinun mieleistäsi) ja katsella sen kotisohvalla käsikädessä tj..?

Ei raskaus ole syy muuttua maailman keskipisteeksi, jonka ympärillä miehesi pitäisi pyöriä..

nimim itse myös raskaana, eikä elämä minulla/meilläkään aina helppoa.. Pitää yrittää ottaa kumppani huomioon kuitenkin... :)

Rauhallinen koti-ilta on sellainen asia jota tässä taloudessa vietetään vähintään joka toinen viikonloppu. Varsinkin kun olin liikuntakiellossa rv 34 asti. Nyt kun saan touhuta ja tehdä taas asioita niin ei oikein jaksaisi kotona jatkuvasti nyhjätä. Viiden viikon sisällä kuitenkin kaikki illat muuttuu koti-illoiksi, monen kuukauden ajaksi. Onko se väärin että mä haluan käydä elokuvissa nyt kun vielä voin? :laugh:
Ja oon kuule yrittänyt keksiä vaikka mitä mistä toi mies tykkäis mut se uskomattoman hankalaa kun toi ei puhu mulle mistään vaikka millä koittaisin repiä siitä tietoja irti. Eikä se myöskään tunnu tykästyvän mistään mun ideoista, usko pois, jos olisin ehdottanu leffan hakua filmtownista niin se olisi vinkunu et eikö me voida kattoa joku leffa tuolta kaapista. Et ongelma on siinä että mä haluan tehdä jotain niin miehen pitää keksiä aina joku syy et voitais jättää väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Mies ei ole humaavinaan ... ja kun päreet palaa niin ollaan niin sovittelemassa ja sitten ihmetellään ääliönä et mikä on kun ei sovinto kelpaa..

Kyllä sovinto kelpaa mutta mä en vaan halua että tehdään jotain mistä hän ei tykkää. Ei se tee musta ääliötä jos oon ollut hiljaa IHAN KAIKESTA VAIKKA KUINKA OTTAIS PÄÄHÄN, ja nyt kerrankin vähäsen purkaan tuntojani.

Yhteistyössä