Kirjoitin tässä aikaisemmin 2,5 v. vanhasta LG:n töllöstä joka pimeni kesken katselun, ääni vain kuuluu.
Tänään olen soittanut eri tahoille, myyjä käski soittaa tekniseen tukeen, tekninen tuki käski soittaa huoltoon. Huollossa ei osattu sanoa juuta jaata, vika voi olla iso tai sitten ei. Pitäisi lähettää laite Jyväskylään nähtäväksi. Ja hintaa tulisi arviolta? -Ei osaa sanoa.
Takuu on siis helmikuussa mennyt umpeen mutta kuluttajasuojalain tuotevastuupykälä pitäisi tässä olla käytössä. On yleisesti oletettavaa että tv kestää kauemmin kuin muutaman kuukauden yli takuuajan. Huollossa mies väitti että tämä pykälä ei enää päde, on tullut ennakkopäätös että myyjä ja valmistaja vastaavat tuotteesta vain takuuajan. Onko näin, onko joku muu teistä kuullut tästä ennakkopäätöksestä?
Kuluttaja-asiamies ei vastannut kun yritin tarkastaa väitteen. Yksikään tv-huolto Kokkolassa ei tänään iltapäivällä vastannut puhelimeen.
Tämä menee siihen että maksan omavastuuosuuden ja vakuutusyhtiö loput, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että töllön pitäisi kestää kauemmin.
Tänään olen soittanut eri tahoille, myyjä käski soittaa tekniseen tukeen, tekninen tuki käski soittaa huoltoon. Huollossa ei osattu sanoa juuta jaata, vika voi olla iso tai sitten ei. Pitäisi lähettää laite Jyväskylään nähtäväksi. Ja hintaa tulisi arviolta? -Ei osaa sanoa.
Takuu on siis helmikuussa mennyt umpeen mutta kuluttajasuojalain tuotevastuupykälä pitäisi tässä olla käytössä. On yleisesti oletettavaa että tv kestää kauemmin kuin muutaman kuukauden yli takuuajan. Huollossa mies väitti että tämä pykälä ei enää päde, on tullut ennakkopäätös että myyjä ja valmistaja vastaavat tuotteesta vain takuuajan. Onko näin, onko joku muu teistä kuullut tästä ennakkopäätöksestä?
Kuluttaja-asiamies ei vastannut kun yritin tarkastaa väitteen. Yksikään tv-huolto Kokkolassa ei tänään iltapäivällä vastannut puhelimeen.
Tämä menee siihen että maksan omavastuuosuuden ja vakuutusyhtiö loput, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että töllön pitäisi kestää kauemmin.