N
naiset ne vasta jotain on
Vieras
Olen huomannut että miehet ovat aika yksinkertaisia. Miehet joiden kanssa olen arkea elännyt ja joiden kanssa töitä tehnyt, suurin osa korkeakoulutettuja ja ns. hyvissä asemissa olleita miehiä joita olen ensin kuvitellut olevan fiksuja mutta joutunut pettymään kun huomaan että olenkin paljon fiksumpi ja osaavampi kuin kukaan heistä koskaan. Miehet osaavat ehkä jonkun pienen asian kerrallaan ja sen takia kuvittelevat osaavansa kaiken. Naiset osaa ja tekee tuhat asiaa samanaikaisesti. Miehet kuvittelevat että osaavat kaiken, naiset tietävät ettei kukaan osaa kaikkea. Ja mikä on lopputulos? Miehet tienaavat yleensä enemmän. Miksi? Eivät ainakaan siksi että olisivat älykkäämpiä. En itse asiassa tarvitse miehiä mihinkään. Osaan itse. Ja jos en osaa, opettelen. Sekös miehiä ärsyttää. Ei kestetä että avuottoman näköinen kaunis blondi onkin fiksu ja osaava.
En voi kunnioittaa miehiä. Niin helppoja nakkeja he ovat. Aivottomia vaikka kuvittelevat olevansa niin kaikki tietäviä. Teitä miehiä voi naruttaa niin helpolla ja silti te kuvittelette olevanne jotain korkeampaa kastia. Kaikki kunnia suomalaiselle naiselle! Vive la femme!
En voi kunnioittaa miehiä. Niin helppoja nakkeja he ovat. Aivottomia vaikka kuvittelevat olevansa niin kaikki tietäviä. Teitä miehiä voi naruttaa niin helpolla ja silti te kuvittelette olevanne jotain korkeampaa kastia. Kaikki kunnia suomalaiselle naiselle! Vive la femme!