Suomessa ei sopivia naisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukkis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin yritin varattuna naisena, kaverin seurana vain jutella baarissa..siitä seurasi hiplailun yritystä miehen puolelta ja puhelinnumeron vonkausta - ei kuulema haitannut vaikka olen varattu.
Ja tämä mies oli ihan sellainen normaali ja fiksu:D

No niin, tässä hyvä esimerkki siitä ei-sopivasta lähestymistavasta. Toinen on tämä "anteeksshh, saankshmä hääiritää teitä" ja sit "läts", kaljatuoppi pöytään, mahdollisesti siitä läiskyy vähän jonkun daamin ylle, ja sitä rataa.. Joo, nää surkuhupaisat hetket on kyllä muistissa vielä, onneksi ei ole sellaista menoa tarvinnut enää pitkään aikaan katsella :D

[QUOTE="Rouva";26809453]Huhuu, Jukkis74! Olisi kohteliasta ottaa kantaa saamiisi kommentteihin, ja ihan sillä alkuperäisellä nimmarilla, ei tarvitse keksiä muita tuohon väliin ;)

Olemme kovin innokkaita kuulemaan lisää näkemyksiäsi :)[/QUOTE]

Juu Jukkis nyt vaan keskustelutaidot kehiin.

Voi Jukkis löytäisitpä pian itsellesi naisen. Kotimaisen, ulkomaisen, marsilaisen - minkä vaan.

[QUOTE="vieras";26809464]Juu Jukkis nyt vaan keskustelutaidot kehiin.

Voi Jukkis löytäisitpä pian itsellesi naisen. Kotimaisen, ulkomaisen, marsilaisen - minkä vaan.[/QUOTE]

Toden totta! Me kaikki kannustamme sinua, Jukkis! Go for it, Jukkis!

[QUOTE="Rouva";26809461]No niin, tässä hyvä esimerkki siitä ei-sopivasta lähestymistavasta. Toinen on tämä "anteeksshh, saankshmä hääiritää teitä" ja sit "läts", kaljatuoppi pöytään, mahdollisesti siitä läiskyy vähän jonkun daamin ylle, ja sitä rataa.. Joo, nää surkuhupaisat hetket on kyllä muistissa vielä, onneksi ei ole sellaista menoa tarvinnut enää pitkään aikaan katsella :D[/QUOTE]

Ei ei, kyllä tämä mies todella oli ihan normaali ja fiksu, eikä kaatokännissä. Siltikin käyttäytyi näin:D

Olisi mielenkiintoista nähdä ap:sta kuva, en usko, että hänen ulkonäöllään (saati älykkyydellään) on varaa vaatia naiselta paljoa :D Usein thaikkunaisethan kelpuuttavat ties mitä rahan ja paremman elintason toivossa, joten ap ja muut junttimiehet: tehkää palvelus ja muuttakaa sinne ulkomaille niiden naistenne kanssa jooko :)

hei Jukkis. Hanki sinä sellainen bandidos faniliivi, jos se mahtuu sulle, oot nimittäin vähän läski. Ot myös silminnähden tyhmä jätkä, etkä koskaan tajua,mmustä on kysymys. Ei oo kellekään sun tutulle arvotus, miksei sulla ole muijakaveria. susta puhutaan, että oket puoliroisto, tyhmä uhkailija ja wannbemotoristi. yök yök, sä oet vaan niin aasi! Olet vielä lasikakin ja selkärangaton. Liikut seurakunnan piirissä, koska et kestä sitä, jos naisella on kokemusta, koska et olisi vertailun jälkeen kovin kuumaa kamaa.

Olin tänään puistossa 1v poikani kanssa ja sain valitettavasti huomata kuinka ihanan vähä puheisia suomlaiset ovat... olen kyllä itsekin ujo ja en heti uskalla puhua... mutta itse kun olen jossain ja nään että tulee ns. uusi ihminen yritän heti mennä puhumaan jotain! Ainoastaan yksi vanhempi täti puhui kanssani ja yksi isä :) Suomalaiset keski-ikäiset naiset ovat niin epävarmoja ja kateellisia, vaikka ei olisi edes mitään kadehdittavaa. Allekirjoitan tämän heti! Itse olen välillä yli sosiaalinenkin ja sen takia yritän välillä muistaa, ettei kaikki jaksa puhua niin paljon :D Ja tänään unohdin sen, että puistossa ei saa näyttää liian hyvältä..vaik oli mun mielest iha tavis vaatteet :D Ja olen suomalainen 22v äiti. Vähän pullero ja lyhyt, mutta ihan tyytyväinen ulkonäkööni ainakin suurimmaksi osaksi ajasta :D

Näin kaupungilla tuossa muutama päivä sitten pariskunnan, nainen oli seksikäs, hyväkroppainen jne ja mies oli löllökasa (selässä ja niskassa läskipoimut, paistoi turhan tiukan t-paidan alta + housut roikkui rumasti). Tulipa vain mieleen että tuo nainen tuskin oli suomalainen, vaan veikkaan että on rajan toiselta puolen hankittu "palkintovaimo", joka hakee oleskelulupaa sillä verukkeella että hänellä on mies suomessa. Asun siis n. 30 km venäjän rajalta, joten vaikea arvata olisiko näin.

Ja siis tämähän tosiaan oli ihan villi veikkaus, en voi varmaksi sanoa oliko nainen edes ulkomaalainen vai ei. Mutta jotenkin uskallan epäillä näin olevan. Ja kirjoituksen pointti tosiaan oli se, että ei ne kaikki suomalaiset miehetkään ole mitään herkkupaloja joiden perään jokainen suominainen kuolaa.

MIksi pitää olla seksikäs? Mä en ymmärrä. Aina kaikissa stailausohjelmissakin puhutaan siitä kuinka PITÄÄ näyttää seksikkäältä. Kertokaa mulle miksi!

Yhteistyössä