ei miehet ole laisinkaan ylivertaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naiset ne vasta jotain on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naiset ne vasta jotain on

Vieras
Olen huomannut että miehet ovat aika yksinkertaisia. Miehet joiden kanssa olen arkea elännyt ja joiden kanssa töitä tehnyt, suurin osa korkeakoulutettuja ja ns. hyvissä asemissa olleita miehiä joita olen ensin kuvitellut olevan fiksuja mutta joutunut pettymään kun huomaan että olenkin paljon fiksumpi ja osaavampi kuin kukaan heistä koskaan. Miehet osaavat ehkä jonkun pienen asian kerrallaan ja sen takia kuvittelevat osaavansa kaiken. Naiset osaa ja tekee tuhat asiaa samanaikaisesti. Miehet kuvittelevat että osaavat kaiken, naiset tietävät ettei kukaan osaa kaikkea. Ja mikä on lopputulos? Miehet tienaavat yleensä enemmän. Miksi? Eivät ainakaan siksi että olisivat älykkäämpiä. En itse asiassa tarvitse miehiä mihinkään. Osaan itse. Ja jos en osaa, opettelen. Sekös miehiä ärsyttää. Ei kestetä että avuottoman näköinen kaunis blondi onkin fiksu ja osaava.

En voi kunnioittaa miehiä. Niin helppoja nakkeja he ovat. Aivottomia vaikka kuvittelevat olevansa niin kaikki tietäviä. Teitä miehiä voi naruttaa niin helpolla ja silti te kuvittelette olevanne jotain korkeampaa kastia. Kaikki kunnia suomalaiselle naiselle! Vive la femme!

Niin, ja koska olemme kaikki yksilöitä voi tuosta rölleilyviestistäsi vaihtaa sukupuolet päittäin ja viestin informaatioarvo pysyy samana - ainoa ero tulisi siinä, että mies joka noin alentavasti puhuu naisista hirtettäisiin munista, nainen saa taputuksia olalle ja sympatiaa moisesta vihan lietsomisesta.

Tsemppia ja menestystä, hienoa että olet löytänyt elämällesi sisällön.

Ihmeellistä vastakkainasettelua nykyään.Kyllä naiset ja miehet ovat suht tasavertaisia kaikessa,jos tiukka paikka tulee.Siitä on todisteita kylliksi.Jotenkin koko ajatusmaailma vääristynyt.Joko on Suomessa kaksi leiriä,mies vastaan nainen?Kyllä jotain tarttis tehdä,mistä alkaisi?Jos minulta kysytään,naiset riisutaan "aseista",siis meikeistä,eiköhän peli tasoittuisi.Jäljelle jää viehättävä,luomu nainen.Miehenkään ei tarvitse hukata energiaa ollakseen edes sinnepäin koreeksi laitettujen naisten rinnalla.Ei tarvi tuntea itseään kerjäläiseksi.Tälviisii asiat palautus mukavaan harmooniseen rinnakkaiseloon miehen ja naisen välillä.Mikäs sen mukavampaa.

Minusta miehet osa tietenkin ovat tällaisia pullistelijoita. Ainakin jos seksistä on kyse, melkein joka mies kehtaa sanoa, että on hyvä rakastaja tai melkeinpä erinomainen. Omasta mielestäni joita olen tavannut, ei se pidä paikkansa. Jotkut miehet kuin lukkiutuvat kun ovat naisen kanssa. Ja olettavat kait, että nainen kaiken tietää ja mies on niinkuin käytettävissä kuin esine. Minä taas pidän kun mies ottaa ohjat käsiinsä ja osaisi sitten kunnolla. On toki niitä osaavia miehiä, jotka sitten taitavat kaikenlaiset taidot rakastelussa. Silloin olo on kuin olisi taivaissa ja fiilikset on jälkeenpäin tosi ihanat.

Ainakin mitä tiedän naisten puheista ja olen itse nähnyt, niin ei näköjään miehistä ole mihinkään ainakaan remontti- tai muissa pikkuhommissa mitä tulee kodin askereisiin muutenkin. Naiset ne valittaa muille naisille, kun heidän miehet ovat niin aivottomia, että pitää itse tehdä tai pyytää naapuria tai sukulaista tai soittaa joku remonttimies taas kotiin.

Mieheni osaa kaikki remonttihommat. Sänkyhommat on pikkasen jääneet surkeiksi vuosien mittaan. Nuorempana oli niin viriili etten meinannut pysyä edes vauhdissa..heh. Mutta onneksi on lievästi avuttomia miehiä tai niitä tosi gigoloita, jotka on käytettävissä ja aina käytössä kuin patteri valmiina.

Onhan miehiä aroista pullistelijoihin.Sama pätee naisiinkin.Miten saisi asiat ja ihmiset balanssiin?Nyt ollaan aivan törmäyskurssilla.Siitä yleensä ei hyvää seuraa.Pitäskös pisnismiehille sanoa pari painavaa sanaa?

Ainakin minun mieheni osaa hämmästyttävän laajalla skaalalla erilaisia asioita.

Myöskin hän kykenee tekemään montaa asiaa yhtä aikaa. Mm. työssään hän joutuu hallitsemaan laajoja kokonaisuuksia, aikatauluttamaan hankintoja ja työn etenemistä, huolehtimaan tarpeellisesta työvoimasta, tekemään nopeita ratkaisuja tilanteen niin vaatiessa jne.

Yhteistyössä