Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jade09:Olen tällä hetkellä hoidossa. Olen vain äitini luona vierailemassa. Koville ottaa.. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Jade09:Kiitos siitä että kommentoit, mutta en tiedä oletko kokenut samna mutta voin sanoa että on paha olla... En voi sitä sanoin kuvailla.. Kaikki tuntee niin erilailla.. Minulle nuppu oli oma pienokaiseni ensihetkestä.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mulle eka keskenmeno oli myös aika järkytys. Toista pelkäsin ja kun se tuli, olin kamalan pettynyt ja surullinen, mutta jotenkin "pitihän se arvata"...
Mutta mikään ei kuvaa sitä tuskaa kun oma kuollut vauva pitää ojentaa kätilölle... Jotenkin niin konkreettisesti antaa oma lapsi pois...
Koita jaksaa! Aluksi on vaikeaa... Mutta ajan kanssa se aurinko paistaa risukasaankin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mun tarina:Mä toimin varmaan kaikkien tämän ketjun kyynikkojen näkökulmasta täsmälleen oikein:
Tein raskaustestin viikolla 4+1 ja oli positiivinen. Mulla oli kuitenkin alusta lähtien ruskehtavaa vuotoa mutta luin netistä että sellaista voi olla alkuvaiheessa, että pääasia kun ei ole punaista. No, sitten se alkoi muuttua punaiseksi viikolla 5+6, oli lauantai. Tiesin että mikään makoilu ei noin aikaisessa vaiheessa auta mitään joten toimin ja touhusin kuten ennenkin. Punainen vuoto voimistui ja sitten sunnuntai-aamulla aloin tuntea pientä vatsan jomotusta sitten puolen päivän aikoihin tunsin että jotain on tulossa ulos. Ryntäsin vessanpöntölle ja sinne holahti sellainen verinen iso hyytymä, kuin raaka kananmuna jossa verta. Ja kohta tuli samanlainen mutta pienempi. Pistin kaksi yösidettä pöksyihin ja menin sänkyyn itkemään, mies oli sunnuntaivuorossa. Kun mies tuli kotiin kerroin tilanteen, mies lohdutti parhaansa mukaan, otin kaksi ryyppyä konjakkia kun menin nukkumaan ja vasta aamulla soitin Naistenklinikalle jossa kerrottiin että Kätilöopisto hoitaa keskitetysti keskenmenot. Menin normaalisti töihin, kun vuoto ei ollut normaalia kuukautisvuotoa pahempaa. Sitten illalla mies heitti mut Kätilöopistolle jonottamaan, mulla sattui huono tuuri että oli tosi tympeä vastaanottovirkailija ja tosi kylmä lääkäri. Lääkäri totesi vain että "tulee edelleen verta, kohtu on täysin tyhjentynyt" ja sitten antoi mulle jonkun paperin jossa kehotettiin olemaan omaan terveyskeskukseen yhteydessä jos tulee jotain ongelmia. Lopuksi sanoi että" niin, ja yksi kuukautiskierto voi olla välissä ennen kuin voi yrittää uudelleen". Kävelin vastaanottohuoneesta pois ja ajettiin kotiin. Oliko tämä nyt kaikkien mielestä "oikein toimittu"?
Alkuperäinen kirjoittaja reipastuhan nyt:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mulle eka keskenmeno oli myös aika järkytys. Toista pelkäsin ja kun se tuli, olin kamalan pettynyt ja surullinen, mutta jotenkin "pitihän se arvata"...
Mutta mikään ei kuvaa sitä tuskaa kun oma kuollut vauva pitää ojentaa kätilölle... Jotenkin niin konkreettisesti antaa oma lapsi pois...
Koita jaksaa! Aluksi on vaikeaa... Mutta ajan kanssa se aurinko paistaa risukasaankin!!
No tässä sitä elämäntuskaa kerrassaan! Otan osaa!
Millä viikoilla synnytit? Itse synnytin rviikolla 28 ja rviikoilla 22 synnyttäminenhän on keskenmeno. . .
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
Mitähän ajattelee äiti, joka menettää täysiaikaisen lapsensa.. voi olla tyhjä syli sielläkin.
no mulla kuoli vauva viikolla 37 ja voin sanoa että se on ihan eri juttu kuin alkuraskauden km. ei millään pahalla mut joku raja surussa vellomiseen ap.
No nimenomaan näin. Tätä mä hainkin.
Aika asiatonta tulla ruotimaan tämmöiseen ketjuun, että kenen suru on suurin, ja kellä on oikeus surra eniten :headwall: Tai sitten teillä on vaan mielestäni kovin outo tapa osoittaa empatiaa.
Kovasti voimia ap:lle :hug: