Verinen vuoto+raskaus rv 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiineenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiineenä

Vieras
Eilen alkoi verinen vuoto, punaista verta tuli ja alavatsakipuja.. menin sairaalaan ambulanssilla, ja mut vietiin tiputukseen kun oli huono olo.
Tehtiin tutkimukset verikokeet yms.. ultrassa näkyi alkio olevan kohdussa normaalisti, kun olin varma et kesken meni.. mutta kun ei verihyytymiä tullut niin en ollu varma.

Eli raskaana olen edelleen ja aamulla 05.00 pääsin sairaalasta pois.
Olen ennenkin ollut raskaana ja synnyttänyt mutta tällaista ei koskaan ennen oo tapahtunu. :/
lääkäri sanoi et kaikki nyt ok, viikon pääst jälkitarkastukseen ja katotaan ultralla uusiksi kuuluuko sydänäänet jne.. toivottavasti ei mee kesken nyt sitten...
Verenvuoto loppunut vaikka vatsaa nipistää edelleen.

Muilla samanlaisia juttuja ollut??

Mulla alkoi viimeisimmässä raskaudessa rv5+ niukka verinen/rusehtava vuoto ja alavatsakipu joka jatkui aina viikolle rv18. Ultrassa ravasin ties kuinka monta kertaa ja aina vauvalla kaikki ok.
Mulla noi vuodot johtui osittain kohdunsuulla olevasta istukasta,. Verta tuli rv10 lorisemalla pitkin lattioita, taas ravasin ultraan ja lääkäri jo puhui ennen ultrausta hoitajalle, että huomenna sit kaavintaan, mutta taas oli ultratessa kaikki hyvin.

Vuodot tosiaan loppui hiukan ennen raskauden puoltaväliä kun istukka oli noussut kohdunsuulta ylemmäs.

Yhteistyössä