I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja km:n itsekin kokenut:Alkuperäinen kirjoittaja ruska:Miksi toisen ihmisen pienestä asiasta kokema kärsimys olisi muka jotenkin vähäisempää kuin oma isommasta asiasta koettu kärsimys?Olen ajatellut, että jokaiselle annetaan tuskaa niin paljon kuin jaksaa kantaa, joku voi tosiaan mennä aivan sekaisin asiasta joka itsestä voi tuntua ihan pieneltä. Ja itse taas kykenee kestämään tosi paljon. Mutta tekeekö se sen toisen ihmisen surusta ja tuskasta jotenkin vähempiarvoista ja "huonompaa", epäaidompaa surua ja tuskaa? Ei tee.
Bullshittiä!
Kaverilta kuoli pieni lapsi (ei siis todellakaan mikään alkuraskauden km) aivan yht' äkkiä, KUKAAN ei jaksa sellaista taakkaa kantaa, mutta pakko on jaksaa eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
Mitähän ajattelee äiti, joka menettää täysiaikaisen lapsensa.. voi olla tyhjä syli sielläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
Mitähän ajattelee äiti, joka menettää täysiaikaisen lapsensa.. voi olla tyhjä syli sielläkin.
no mulla kuoli vauva viikolla 37 ja voin sanoa että se on ihan eri juttu kuin alkuraskauden km. ei millään pahalla mut joku raja surussa vellomiseen ap.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
no mulla kuoli vauva viikolla 37 ja voin sanoa että se on ihan eri juttu kuin alkuraskauden km. ei millään pahalla mut joku raja surussa vellomiseen ap.
No nimenomaan näin. Tätä mä hainkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
Aika asiatonta tulla ruotimaan tämmöiseen ketjuun, että kenen suru on suurin, ja kellä on oikeus surra eniten :headwall: Tai sitten teillä on vaan mielestäni kovin outo tapa osoittaa empatiaa.
Kovasti voimia ap:lle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja km:n itsekin kokenut:Alkuperäinen kirjoittaja ruska:Miksi toisen ihmisen pienestä asiasta kokema kärsimys olisi muka jotenkin vähäisempää kuin oma isommasta asiasta koettu kärsimys?Olen ajatellut, että jokaiselle annetaan tuskaa niin paljon kuin jaksaa kantaa, joku voi tosiaan mennä aivan sekaisin asiasta joka itsestä voi tuntua ihan pieneltä. Ja itse taas kykenee kestämään tosi paljon. Mutta tekeekö se sen toisen ihmisen surusta ja tuskasta jotenkin vähempiarvoista ja "huonompaa", epäaidompaa surua ja tuskaa? Ei tee.
Bullshittiä!
Kaverilta kuoli pieni lapsi (ei siis todellakaan mikään alkuraskauden km) aivan yht' äkkiä, KUKAAN ei jaksa sellaista taakkaa kantaa, mutta pakko on jaksaa eteenpäin.
puhutko vähän ristiin,, tiedän montakin äitiä jotka ovat menettäneet lapsensa. mutta niin vain se elämä kantaa, suru ei katoa koskaan mutta jossain vaiheessa se muuttaa muotoaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia suruusi.
Aika asiatonta tulla ruotimaan tämmöiseen ketjuun, että kenen suru on suurin, ja kellä on oikeus surra eniten :headwall: Tai sitten teillä on vaan mielestäni kovin outo tapa osoittaa empatiaa.
Kovasti voimia ap:lle :hug: