ei kohdun kasvukipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalia??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalia??

Vieras
Onko normaalia, että ei tunnut kohdun kohdalla mitään rv 10. Ei ole koko aikana tuntunut mitään ei edes kohdun kasvukipuja, vaikka kaksoset tulossa. pelottaa tosi paljon ja ultraan on aikaa. Voiko kaikki olla hyvin, vaikka ei ole mitään tuntemuksia mahassa tai muutenkaan??

Kyllä on normaalia. Ei raskauden aikana kuulu olla kipeä koko ajan eikä välttämättä ollenkaan. Mulla oli ns. oireeton raskaus, vaivoina oli vain mahan kasvu :) Olinkohan siis oikeasti raskaana... Mun mielestä täytyy olla aika fakiiri jos tietää tuntemuksista, että on raskaana viikolla 10.

Täällä sama huoli. Olen raskaana, tietääkseni viikolla 7+3. Raskausoireita on: vaihtelevaa pahoinvointia, rinnat arat (ajoittain tosi kipeät), väsymystä, vatsan turvotusta, vihlontaa nivusten alueella. Oireet ovat mielestäni pahenemaan päin. Ihan vain pari kertaa olen koko raskauden aikana tuntenut alavatsavihlaisuja, mutta en sen enempää. Pohdin, onkohan kaikki kunnossa, kun ns. kohdun kasvukipuja ei tunnu? Ei vihlontaa, nippailua, ei menkkamaista kipua.

Yhteistyössä