E
ei kannata
Vieras
Voi käydä niin että menee vartalo pilalle eikä mies tahdo enää lainkaan seksiä.
Näin kävi meillä. Ei ollut lapsi tämän arvoinen.
Näin kävi meillä. Ei ollut lapsi tämän arvoinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja krista:Lisäys: Meillä 5 lasta, jo 11 vuotta naimisissa ja parisuhde vaan kukoistaa....
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Joo eiköhän se vika ole ihan miehessä. Ja voithan sinä saada taas itsesi kuntoon jos haluat. Lenkille vaan siitä!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Kauheeta, että joku ajattelee lapsestaan noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:Alkuperäinen kirjoittaja krista:Lisäys: Meillä 5 lasta, jo 11 vuotta naimisissa ja parisuhde vaan kukoistaa....
:flower: meillä myös 5 lasta, naimisissa kohta 20v ja parisuhde senkun paranee =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.
No sitten se ei rakasta sua vaan on pinnallinen ulkonäön perässä roikkuja. Taitaa se miehenkin maha ja naama vähä roikkua jo siitä mitä oli kun aloitte seurustelemaan. Sitä se rakkaus on että kasvaa yhdessä.