Ei kannata tehdä lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kannata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kans paljon arpia. Tissit näyttää hyviltä sopivien liivien kanssa, vaik ei mulla alkaneet riippumaan, ne ei vaan kovin kummosilta oo koskaan näyttäneet. Osa arvista haalistunut jo vähän ja mahapussi pienentynyt, nyt ei enää näy pahasti paidan alta, paitsi istuessa. Peräpukamat paranee tai ne voi kai leikatakin ja tukka kasvaa todennäköisesti takaisin, jos ei, niin siihenkin saa kaiken maailman sampoita ja lisäkkeitä jne.

Taitaa olla teidän molempien ajattelussa jotain pahasti vialla! Sinulla siinä että "lapsi ei ollut muka sen arvoinen" ja miehesi siinä että hänelle ulkonäkö on niin tärkeä.
Mieheni sanoi aikoinaan kun harmittelin kilojani ja arpiani että "tuolla kropalla on annettu meille kaksi ihanaa lasta joten hän rakastaa minua aina vain enemmän" :)

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Alkuperäinen kirjoittaja krista:
Lisäys: Meillä 5 lasta, jo 11 vuotta naimisissa ja parisuhde vaan kukoistaa....

:flower: meillä myös 5 lasta, naimisissa kohta 20v ja parisuhde senkun paranee =)

Te ootte ihanan empaattisia ap:ta kohtaan :whistle:

Ei se tietekään ap:n mielialaa kohenna jos minä ja joku toinen kirjoittaa et menee hyvin, mutta mä en kauheesti jaksa ymmärtää jos koko ajan rypee itsesäälissä ja valittaa jatkuvasti.Jos elämä on niin surkeeta, niin sitten kannatta tehdä jotain sen eteen, että se muuttuu paremmaksi.Mutta ehdottaa mitä tahansa, niin mikään ei käy ja valitus jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.

No se että ei halua voi johtua sun omasta asenteesta. Jos et itse hyväksy omia PIENIÄ virheitä, ei sitä voi mieskään tehdä. Opettele korostamaan hyviä puoliasi, ja ajattele miten ihana asia on kun olet saanut lapsen vaikka se merkkejä jättänytkin. Haluaisitko itse miestäsi jos hän vähättelisi itseään koko ajan. Ostat jotain niitä vitamiinijutskia mitkä tarkoitettu hiusten hyvinvointiin ja muutenkin huolehdit itsestäsi ja unohdat surkuttelut.

Kyllähän se ulkonäkö muuttuu ajan kanssa ilman raskauksiakin, ellei sitten kirurgi parantele ajan muutoksia.
Ap, voisit ehdottaa miehellesi että ajattelee asiaa myös siltä kannalta, jos HÄN olisikin asemassasi. Kurjaa tuollainen syyllistäminen. Minä käyn lähinnä vaan itseni vuoksi kampaajalla jne. itsetunto paranee roimasti jo ihan pienilläkin jutuilla. Joku uusi vaateostoskin voi saada mielen virkeäksi. Ethän vaan ole hautautunut vaippavuoreen neljän seinän sisälle? Käy ulkona, tapaile ystäviäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Alkuperäinen kirjoittaja krista:
Lisäys: Meillä 5 lasta, jo 11 vuotta naimisissa ja parisuhde vaan kukoistaa....

:flower: meillä myös 5 lasta, naimisissa kohta 20v ja parisuhde senkun paranee =)

Te ootte ihanan empaattisia ap:ta kohtaan :whistle:

Ei se tietekään ap:n mielialaa kohenna jos minä ja joku toinen kirjoittaa et menee hyvin, mutta mä en kauheesti jaksa ymmärtää jos koko ajan rypee itsesäälissä ja valittaa jatkuvasti.Jos elämä on niin surkeeta, niin sitten kannatta tehdä jotain sen eteen, että se muuttuu paremmaksi.Mutta ehdottaa mitä tahansa, niin mikään ei käy ja valitus jatkuu.

Te ilmeisesti tiedätte tän tapauksen palstalta sitten jo entuudestaan (tuli vaan tossa muissakin viesteissä esille että ap on joku "tuttu" palstalaisille, kirjoitellut ennenkin vastaavia ehkä..) Minä en tierä
:saint:

On sanonut että fyysisesti olen niin ruma ettei enää kykene seksiin kanssani, ei seiso yhtään ei kiihotu minusta.

Okei, ap, sussa ei ole vikaa, sun miehessäs on vikaa! :o Kukaan toista rakastava ei sanois noin. Tai en ainakaan minä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hmm...ei siitä kauheesti ole aikaa ku kirjotit et seksiä on

Öh, mistä sä tunnistat tän samaks kun joku toinen on ollu?

kirjotustyylistä

Oot sä aika näkijä!Ite en millää tunnistais näitten satojen vierailijoiden kesken et kuka on saanu ja millonkin...Oli kirjotustyyli sitten mimmonen tahansa.. :whistle:

Toisten miehet kestää sen että nainen muuttuu raskauden myötä, mun mieheni ei kestänyt. Kurjaa nyt alkaa eroamaan.

Etkös sä just kirjoittanut, että aikoinaan olit jo lihava, mutta miehesi kiinnostui sun huumorintajusta?
Vähän ristiriitaisia juttuja sulla on kyllä!
Mutta ammattiauttajalle kannattaa hakeutua, sulla on oikeita ongelmia ja ei ne täällä ratkea!

Yhteistyössä