heh
tyhmä kysymys, mutta enkö voi luottaa siihen että heillä on tarvittavat lääkkeet siellä ja kuuluu "täysihoitoon"?
No niinpä, synnyttämää olen menossa.. no eikö ne poli/osastomaksut ole samanhintaisia vaikka olen synnyttänyt tai muuten operoitu? Miksi synnyttäneelle ei kuulu lääkkeet sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:Riippuu varmaan siitä, mitä olet menossa hoidattamaan? Jos menet synnyttämään kipulääkkeet tietenkin saa mutta omat henkilökohtaiset pitää tietenkin olla mukana!
synnytykseen kuuluu se synnytykseen ja sen jälkeen tarvittavat lääkkeet, mutta et sä sieltä esim. astmalääkkeitä saa..Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelee:No niinpä, synnyttämää olen menossa.. no eikö ne poli/osastomaksut ole samanhintaisia vaikka olen synnyttänyt tai muuten operoitu? Miksi synnyttäneelle ei kuulu lääkkeet sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:Riippuu varmaan siitä, mitä olet menossa hoidattamaan? Jos menet synnyttämään kipulääkkeet tietenkin saa mutta omat henkilökohtaiset pitää tietenkin olla mukana!
Tottakai sinulle kuuluu lääkkeet vaikka oletkin synnyttämään menossa. Eli ei tarvi ottaa mukaan! Voithan vielä varmistaa asian,mutta näin nyt yleensä ainakin on. Kyllä joka osastolla on tietty peruslääkevalikoima. Ja jos ei satu jotain lääkettä olla niin sitä hommataan.Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmettelee:No niinpä, synnyttämää olen menossa.. no eikö ne poli/osastomaksut ole samanhintaisia vaikka olen synnyttänyt tai muuten operoitu? Miksi synnyttäneelle ei kuulu lääkkeet sitten?Alkuperäinen kirjoittaja Lappitar:Riippuu varmaan siitä, mitä olet menossa hoidattamaan? Jos menet synnyttämään kipulääkkeet tietenkin saa mutta omat henkilökohtaiset pitää tietenkin olla mukana!
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.
Ei sairaala mitenkään voi varautua kaikkiin ihmisten tauteihin. Saat lääkityksen tosiaan vain siihen "vaivaan", mitä olet mennyt hoidattamaan.Lappitar:
Riippuu varmaan siitä, mitä olet menossa hoidattamaan? Jos menet synnyttämään kipulääkkeet tietenkin saa mutta omat henkilökohtaiset pitää tietenkin olla mukana!
No niinpä, synnyttämää olen menossa.. no eikö ne poli/osastomaksut ole samanhintaisia vaikka olen synnyttänyt tai muuten operoitu? Miksi synnyttäneelle ei kuulu lääkkeet sitten?
No sitten on varmaan parempi ottaa oma lääke mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta kyse on todella kalliista lääkkeestä, joten sekin jo vaikuttaa, että mielellään käyttäisin sairaalan lääkettä kuin omaani..
jos sulla on jo joku lääkitys niin tietenkin otat omasi mukaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta kyse on todella kalliista lääkkeestä, joten sekin jo vaikuttaa, että mielellään käyttäisin sairaalan lääkettä kuin omaani..
Höpö höpö ja huuhaa, ei todellakaan pidä paikkaansa jos puhutaan sairaalasta ihan näin yleistasolla.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.
10 vuotta sh:na työskennelleenä tiedän, että potilaan kuuluu ottaa omat lääkkeet mukaan. Ilman muuta olemassaolevasta lääkityksestä kannattaa kertoa sairaalassa, mutta kyllä synnyttäjän pitää huolehtia itse esimerkiksi omasta allergialääkityksestään.Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Höpö höpö ja huuhaa, ei todellakaan pidä paikkaansa jos puhutaan sairaalasta ihan näin yleistasolla.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.
No kun tätä mä kans ihmettelin! Jos esim menee synnyttämään ja itsellä on käytössä vaikka lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan,niin ei kai ne nyt siellä synnärillä sano,että kun tulit kerta vaan synnyttämään niin et voi tätä lääkettä meiltä saada. Edelleen sanon, että soita sinne ja kysy! Saat ainakin totuuden mukaisen vastauksen.Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Höpö höpö ja huuhaa, ei todellakaan pidä paikkaansa jos puhutaan sairaalasta ihan näin yleistasolla.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.
raskausdiabeetikolla täytyy ainakin olla oma insuliini mukana :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kun tätä mä kans ihmettelin! Jos esim menee synnyttämään ja itsellä on käytössä vaikka lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan,niin ei kai ne nyt siellä synnärillä sano,että kun tulit kerta vaan synnyttämään niin et voi tätä lääkettä meiltä saada. Edelleen sanon, että soita sinne ja kysy! Saat ainakin totuuden mukaisen vastauksen.Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Höpö höpö ja huuhaa, ei todellakaan pidä paikkaansa jos puhutaan sairaalasta ihan näin yleistasolla.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.
Potilaan ei todellakaan tarvi ottaa omia lääkkeitä mukaan osastolle tullessaan! Kyllä sairaala huolehtii. Niin vai tarkoititko tässä kohtaa pelkästään synnyttämään tulevia?Alkuperäinen kirjoittaja sh:10 vuotta sh:na työskennelleenä tiedän, että potilaan kuuluu ottaa omat lääkkeet mukaan. Ilman muuta olemassaolevasta lääkityksestä kannattaa kertoa sairaalassa, mutta kyllä synnyttäjän pitää huolehtia itse esimerkiksi omasta allergialääkityksestään.Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Höpö höpö ja huuhaa, ei todellakaan pidä paikkaansa jos puhutaan sairaalasta ihan näin yleistasolla.Alkuperäinen kirjoittaja sh:Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Saat lääkityksen ainoastaan siihen vaivaan, jonka vuoksi sairaalaan menet. Muu lääkitys on sinun omalla vastuullasi.