Ei kai enää ole muuta vaihtoehtoa kuin ero....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuuli

Vieras
Mies jatkuvasti jossain muualla kuin kotona. Mä en jaksa aina olla lasten kaa. Puhuttu ollaan tilanteesta ja mies parantaa tapansa vähäksi aikaa ja sit taas kaikki muuttuu ennallleen.
Mitä voin tehdä? Miten saan miehen tajuamaan, että lapset ovat myös hänen?

vieras jo sen sanoi, mitä itse meinasin sanoa eli ole itse poissa illat kotoa vähän aikaa. toinen vaihtoehto on, että pakotat miehen ammattiauttajan pakeille. Seurakunnilla ja monilla kunnillakin on avioliittoneuvontaa, varmaan puhelinluettelon sivuilta tai netistä löydät teidän paikkakunnan tiedot. Ehkei kannata vielä luovuttaa, vaikka siltä tuntuuki. olin ite samassa tilanteessa ja vasta avioliittoneuvonta sai miehen tajuamaan, et olin todellakin yksin lasten kanssa aina. nyt meillä on yhteisiä juttuja, omia juttuja ja perheen juttuja. oli tärkeetä huomata että me ei käytetty riittävästi aikaa vain hän ja minä, vaan kaikki pyöri aina lasten ympärillä, niin rakkaita ku ne onki. avioliittoneuvonnasta saatiin vinkkiä siihen, kuinka tasapainoilla tän kaiken elämän kanssa ja viel olla unohtamatta meidän parisuhdetta ja ihan omia kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Avioliitto voi nyt paremmin ku aikoihin. Eli Tsemppiä!!!!!!!

Mua ketuttaa juuri nyt että tunnen jääväni ilman apua: siis tällä hetkellä se on erityisen raskasta koska a) olen raskaana ja vähän saamattomalla fiiliksellä b) ollaan juuri muutettu ja tämä asunto ei kertakaikkiaan toimi lasten kanssa, ennenkun on kokonaisuudessaan valmis. Joten kaipaisin mieheltä enemmän läsnäoloa, mutta toisaalta, töitäänhän se vain tekee. Joten tavallaan ymmärrän ap hirvittävän hyvin, sitten taas toisaalta en: mä en ottaisi eroa tämän takia, ei nämä lapset aina ole pieniä. Vielä joskus mä olen pirteämpi itse. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
ja sit mies vielä sanoi, et sen kesäloma meni hukkaan, kun joutui olee meidän kanssa...

No ehkä tuo lausahdus kertoo jotain hänen arvoistaan. Voipi olla, että tosiaan teidän olisi aika mennä perheneuvolaan selvittelemään, onko teidän liitosta mihinkään.

Yhteistyössä