Tämä ei ole aprillia, meille tulee ero.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivittäkää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kivittäkää vaan

Vieras
Tätä mä olen salaa toivonutkin..pitkään.

Mies ei vaan suostu puhumaan. Tai kuuntelemaan.
Sellainen se on aina ollut, on mikä tahansa tunnepuolen kiperä juttu, niin menee lukkoon.

Ja kuvitelkaa, että mä olen miettinyt et erotkoon musta jos se on miehelle parasta.

Mä luulen, että mun on aika olla onnellinen ja tehdä mikä minusta itsestä tuntuu hyvältä.

Keskustelin äitini kanssa eilen. Ihminen joka on nähnyt elämää, niin hyvässä kuin pahassakin.
Sanoin etten jaksa enää.
Hän sanoi miettineensä pitkään jo, että ellei mies muutu, ero ei olisi kaukana.
Mä olen ollut todella sokea. Sinisilmäinen. Luottanut ja uskonut, että mies muuttuu.
Oli kuin mua olisi lyöty jollain. Silmät aukesi.
Mä olen pitänyt itseäni syypäänä miehen pahaan oloon.
En ole tiennyt missä olen tehnyt väärin.

Olen hoitanut lapset, ostanut ja tehnyt ruoat. Siivonnut.
Ja koko ajan ajatellut, että se ei riitä. Mä en riitä.
Etten mä vaan osaa olla mieliksi, vaikka yritän.
Mulla ei ole ikinä tarpeeksi rahaa. Mua syyllistetään monesta asiasta, koska mä olen vain siinä.
Mä olen ollut helpoin syntipukki.

En kirjoita tätä, että kaipaisin sääliä.
Mun vaan tarvii kertoa tämä.

Ainut asia mikä mua itkettää, tälläkin hetkellä, on se ettei tuo mies ymmärrä mitä menettää.

Olen pahoillani jos kerta olet itse pahoillasi :( Minä olen myös ajatellut, että ottais mies minusta eron. Itse tuskin kyyneliä vierittäisin. Uskon, että eläisin onnellisemman elämän ilman miestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen pahoillani jos kerta olet itse pahoillasi :( Minä olen myös ajatellut, että ottais mies minusta eron. Itse tuskin kyyneliä vierittäisin. Uskon, että eläisin onnellisemman elämän ilman miestäni.

Uskon samaan.
Nyt sain vain varmuuden, että saan näin tehdä.
Mä sitouduin ylä- ja alamäkiin.
Mutta maanrakoon en lupautunut.
Paikkaan, jossa mä olen viimeiset kolme vuotta jo ollut.

Mä toivotan sulle oikein paljon onnea uuteen elämään! :hug: Ja tiedän, että joskus löydät sellaisen miehen, joka on sun arvoisesi, ja tietää itsekin kuinka onnekas on sut saadessaan!

Eniten mä pelkään, että mies keksii ettei haluakaan erota.

Ja tiedän, että voin hakea eroa yksinkin. Mutta en tiedä riittääkö voimat siihen.
Koska silloin se kääntyy mua vastaan. Sittenhän mä taas olen se joka pilaa kaikkien elämän.

Mä tiedän, että pärjään noiden muksujen kanssa hyvin. Sitten ainakin saan taloudellisen puolen kuntoon.
Ei tarvitse ostaa mitään, mitä ei tarvitse oikeasti. Eikä maksaa toisen laskuja.