Ero vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään ja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään ja ahdistunut

Vieras
10v yhdessä oltu,yksi lapsi on.

Jo jonkun aikaa(n.vuosi)ollut mun puolelta sellaista etten oikein ole enää varma haluanko olla mieheni kanssa:(
ei kiinnosta seksi enää hänen kanssaan,en halua hänen kosketuksiaan ja muutenkin olen iloisempi kun hän ei ole kotona...

Hyvä mies on ja hyvä isä joten tuntuu ihan hirveälle edes ajatella hänestä näin mutta en vain voi mitään sille etten enää hänestä syty tai ajattele muuten kuin lapseni isänä.

Kun nämä ajatukset alkoivat olin varma että ohi menee koska en halunnut hätiköityjä päätöksiä kun on kuiteskin iso asia jos ero tulee.

Mutta nyt on kuiteskin niin pitkälle mennyt nää mun tunteet että harkitsen oikeasti eroa:(mutta miten?miten sanoa kaikki tämä miehelle joka mua selvästi rakastaa yli kaiken ja tekis mitä vaan mun puolesta??

Hirveä soppa tästä syntyy enkä tietysti haluaisi loukata,mutta aika paljon sekin kai nyt kertoo että ajauskin siitä että mies tule kohta kotiin,ahdistaa..

taustoja sen verran että alettiin seurustella ennen kuin täytin 18 joten olen miettinyt että sekin tekee tätä koska kaipaan vapautta ja hengitystilaa kun olen nuoresta lähtien ollut tuon yhden miehen kanssa.

Onko muita samassa tilanteeessa olleita?miten asiat selkesi?jatkoitteko yhdessä vai erositteko?

Älä eroa! Kaivele sieltä menneisyydestä niitä asioita joiden johdosta rakastuitte toisiinne, ja hae jostain apua, rukoile vaikka. Älkää nyt vaan erotko. Ihan kamalaahan tuo on, että edes mietit tuollaista. :/ Erolla aiheuttaa loppuelämän sotkun.

Voisiko suhdettanne yrittää parantaa jotenkin? Puhua asioista, toiveista, tunteista miehen kanssa? Järjestää omaa aikaa ja menoja itsellesi niin kotona olokin maistuisi paremmin? Parisuhdeterapia?

Itse joskus ollut samassa tilanteessa (ei lasta) ja erosimme lopulta vaikka mies ei olisi halunnut. Minulla oli vapaudenkaipuu ja uusia ystäviä, tuttavia ja ihastustakin toiseen mieheen.Uusia työjuttuja uudella paikkakunnalla. Maalaistyttö sekosi isossa maailmassa..Eroa tehtiin samaan tyyliin vissiin toista vuotta ja pysyin päätöksessäni vaikka joskus mietin teinkö sittenkään oikein.

Mietin joskus vieläkin, uusi mies ollut nyt 12v. Jotenkin koskaan ei ole tullut sitä samanlaista välittämistä ja ehdottoman rakkauden kohteena olemisen tunnetta tämän uuden kanssa, ei samalla tavalla kuin exän kanssa. Silloin toimi luottamus ehdottomasti ja uuden kanssa se on alusta asti ollut hieman hakusessa kun on tehnyt virheitä.

En tiedä mitä yritän sanoa...Jos mitään tunteita sinulla vielä on miestäsi kohtaan niin suosittelen yrittämään. Miettimään mitä haluaisit uudelta suhteelta, mitä sellaista saisit jota nyt ei ole,miltä tuntuisi jos miehelläsi olisi uusi jne. Tietysti jos tunteet on kaikki kuolleet asialle ei varmaan voi miyään.

Tällä hetkellä sulla on jotain todella arvokasta, joka ei ole enää nykyään mikään itsestäänselvyys, olet tosiaan yhä ensimmäisesi kanssa, ja harvalla on asiat noin hyvin. Jos tuosta lähdet, et tule enää ikinä saamaan samanlaista arvostusta mistään, kuin mitä nyt saat. Sinulla on vain yksi päätös tehtävänä, ja se on se, ettet enää ikinä mietikään eroa, ja tämän päätöksen rajoissa mietit tulevaisuutta.

mutta ajatukselle en voi mitään kun nyt jo vuoden kestänyt nää tunteet ja en vain meinaa millään saada tunteita takaisin-olen koittanut ja koittanut,mutta ahdistun jo siitä kun mies halaa tai tulee viereen,ahdistaa se lääppiminen kun en itse hänestä enää semmoista kipinää saa:(

itseäkin nää ajatukset järkyttää kun en halunnut tällaiseen tilanteeseen varsinkaan nyt 10 vuoden jälkeen!oon ihan sekaisin,ja en tiiä mikä nyt on kun nää tunteet erosta on vaan voimistunut-tunteet miestä kohtaan vaan yksinkertaisesti kuolevat....

En siis ole heti luovuttamassa ja yritän vielä mutta on kyllä vaikeeta tämä kun mies haluaa mun kanssa olla ja lähellä mutta mä taas en halua häntä niin lähelle,nautin elämästä enemmän kun olen yksin tai lapsen kanssa.

En halua loukata miestä vaikka tottakai hänen sydämensä murtuu kun tämän kerron hänelle,mutt en voi olla suhteessa jossa ollaaan kuin kämppikset joista toinen haluaa kopeloida ja sekstailla ja toinen ei,kuulostaa hirveälle mutta totta se on...voi vee tätä elämää!

minulla tuon tunteiden puuttumisen lisäksi vaikuttaa myös se vapauden kaipuu-en halua uuteen suhteeseen vaan nauttia elämästä ilman että joku rajoittaa mun menoja tai itse joudun aina joustamaan miehen menojen takia,näin on ollut monta vuotta,minä en ole saanut elää ilman miehen asettamia rajoja,tuntuu myös kuin nuoruus ja kaikki elämänkokemus olisi jäänyt minulta kokematta,en tiedä muuta kuin parisuhteessa elämisen ja sekin masentaa ajatuksena:(

Tiedän että liian paljon on pelissä ja yritän takoa järkeä päähän itselleni mutta en tiedä mitä tekisin,olen miettinyt asiaa monelta kantilta ja esim.se että mies olisi toisen kanssa,ei tunnu pahalta:(

Suoraan sanottuna haluan erota muta pelkään miehen reaktiota ja en halua hänen sydäntään särkeä ja tuskaa tuottaa.

Ei ole mitään järkeä olla miehen kanssa, jonka kosketusta ei halua. Ajattele nyt edes miestäsi, hänkin ansainnee naisen, jolle kosketus ei tunnu vastenmieliseltä lääppimiseltä...

Eroaisin heti. Ihan normaalia, että tunteet kuolee ja kasvetaan erilleen.

vieras--olenkin miestäkin ajatellut,ei ole reilua häntä kohtaan joten mietin kauhulla miten miten ja milloin kerron hänelle nämä asiat-jos kerron,eli löydänkö vielä uudelleen rakkauden häntä kohtaan,vai en?:/niin hämmentävää että pää sekoaa....pitäisikö minun kertoa miehelle näistä mun ajatuksista vai ei?siis ihan vain ajatuksista eikä ilmoittaa mistään eroista?

[QUOTE="vieras";28781160]Eroaisin heti. Ihan normaalia, että tunteet kuolee ja kasvetaan erilleen.[/QUOTE]

Ei ole normaalia, vaan osoittaa tyhmyyttä. Viisaat näkevät asiat pidemmälle ja tajuavat sen, että liitoissa on suvantovaiheita. Tyhmät hakee jatkuvaa orgasmia elämäänsä, sitä koskaan saamatta.