Ei jumaliste....mitä mä NYT huomasinkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Istuin tässä lueskelemassa kirjoituksia ja yhtäkkiä huomasin näplääväni leukaani. Ja kun sitten aloin oikein tunnustelemaan, niin partaahan mä näpläsin. Kävin vessassa katsomassa ja mulla on oikeesti parta :o :o . Siis leuassa ja poskissa on sellaista hentoa karvaa, mutta leuan alla on jopa vähän sellaista paksumpaa mustaa karvaa.

Siis ihan oikeesti :o . Tätä menoa mulle vielä kasvaa ne munat jalkojen väliin, ei helvetti :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Sulla taitaa olla oikeasti kurja päivä. Se jotenkin huokuu, ku luin just ton sun vaunuhässäkän ja tän ylläriparran. :whistle: :o :D

Juu ja poika on kipeenä ja äiti ruinaa rahaa... ei tässä voi enää muuta kuin nauraa :D :D

Onko samanlainen kuin mulla?
BeardedLady04.jpg

B)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Sulla taitaa olla oikeasti kurja päivä. Se jotenkin huokuu, ku luin just ton sun vaunuhässäkän ja tän ylläriparran. :whistle: :o :D

Juu ja poika on kipeenä ja äiti ruinaa rahaa... ei tässä voi enää muuta kuin nauraa :D :D

Se on joskus viisasta vaan nauraa itelleen. Kätevämpää ja ah niin vapauttavaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
:) oiskohan ne ne vauvan hormonit jotka suakin vähän heittelee ;) Mut sori, toi sun nikkis on mut saanut ajatteleen sua muutenkin sellasena rotevana ja karvasena turkkilaisnaisena ennenkuin kurkkasin profiiliin :ashamed: :whistle: B)

No mä olen roteva ja karvainen tumma nainen, eli eipä tuosta mennyt kuin tuo turkkilainen väärin :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Istuin tässä lueskelemassa kirjoituksia ja yhtäkkiä huomasin näplääväni leukaani. Ja kun sitten aloin oikein tunnustelemaan, niin partaahan mä näpläsin. Kävin vessassa katsomassa ja mulla on oikeesti parta :o :o . Siis leuassa ja poskissa on sellaista hentoa karvaa, mutta leuan alla on jopa vähän sellaista paksumpaa mustaa karvaa.

Siis ihan oikeesti :o . Tätä menoa mulle vielä kasvaa ne munat jalkojen väliin, ei helvetti :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: :hug:

Yhteistyössä