ei jaksais nyt mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
mä olen IHAN veto pois, en ees ymmärrä miksi. Pitäis mennä yläkertaan laittamaan pyykit kuivumaan, petaamaan sängyt, pakkaamaan kamat kasaan ja muuta pientä. Pitäis tunnin päästä hakea poika hoidosta. Pitäis käydä kaupassa.

Pitäis ja pitäis ja pitäis mutta kun ei jaksa |O |O

no en mie yhtään ihmettele vaikka oisit veto poies. olikos se toissapäivänä ko huhkit yhen päivän aikana enemmän ko mie viikossa.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no en mie yhtään ihmettele vaikka oisit veto poies. olikos se toissapäivänä ko huhkit yhen päivän aikana enemmän ko mie viikossa.... ;)

Onhan siitä jo vaikka kuinka aikaa :D .

Mä haluaisin kömpiä sänkyyn nukkumaan vaan. En oo oikeesti mitään muuta tänään saanut aikaan kuin koneellisen pyykkiä pyörittänyt :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
En mäkään. Toisaalta jaksais mut... :xmas: Sit kun olen jotain tehnyt niin olen niiiiiiin poikki...

Mä oon varmaan 3 tuntia jo miettinyt että kohta meen yläkertaan... :ashamed:

Eli en saa edes alkuun mitään...

Tiedän tunteen :hug: Oli ihan ylivoimasta tänään siivota(vaik ei ees ollu ku perussiivous)
Ja ku mä en jaksa ees vastata kavereiden puheluihin!!Mul on taas joku kausi menos...yks jo laittokin viestii et mikä on ku en vastaa...selitin kyllä asian et ei johdu hänestä,en vaa jaksa.Rasittavaa on myös vastata tekstareihin...mesee en avaa..en jaksa ketää.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
En mäkään. Toisaalta jaksais mut... :xmas: Sit kun olen jotain tehnyt niin olen niiiiiiin poikki...

Mä oon varmaan 3 tuntia jo miettinyt että kohta meen yläkertaan... :ashamed:

Eli en saa edes alkuun mitään...

No hei,mä voin lohduttaa sua.Mulla on vielä yöpaita päällä,suihkuun oon edelleen vasta menossa.En oo pessy pyykkiä,en tehny ruokaa en yhtään mitään ku istunu tässä koneella ja haukotellu.
Jospa kohta vaikka tekis jotain ruokaa,kun en syöny muuta kun kohta puol levyy suklaata....

Mä annoin itselleni luvan päikkäreihin. Kiipesin ylös, laitoin pyykit kuivumaan, pakkasin tavarat ja aloin nukkumaan. Tunnin tirsat sai ihmeitä aikaan ja kun heräsin, petasin sängyt ja hain pojan. Nyt on ruoka liedellä ja vielä pitäis imuroida ennen lähtöä. Mutta aika hyvin sain kuin sainkin virtaa kuitenkin =) .

Toivottavasti teillä ihanilla vastanneilla väsymys kaikkosi myös :hug:

Yhteistyössä