kun ei jaksais enää...(turhaa valitusta taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
On muuten sika-ärsyttävää että mies ei pyydä anteeksi vaikka on riidan aiheuttanut :/

No siis tässä se pointti. Kun ensinnäkin ihan selvästi miestä joku vaivaa ja siksi vetää herneitä nenäänsä tyhjästä (ja jopa ihan keksitystä jutusta kuten tuo autohomma). Niin eikös hitto vie vois pyytää anteeksi ja kertoa mikä mieltä painaa :headwall: :headwall: .

Sen sijaan meni koko hiton talviloma (miehen) pilalle siitä jatkuvasta taistelusta.

Ekan ja tokankin riidan jälkeen mulle vielä riitti se että sovittiin ettei tapella. Mutta hitto kun tuli mitta täyteen niin sen jälkeen tollaset liput ja laput on mun mielestä suoranaista vittuilua.

Etenkin kun on täysin selvä ettei tää sota lopu kokonaan ennenkuin me ollaan puhuttu asiat selviksi. Mä en oo vielä koskaan saanut sopua aikaiseksi ellei oo puhuttu ja puitu riita poikki ja pinoon. Ei tod. auta vaan todeta ettei tapella ja olla niinkuin ei mitään sitten olis.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimim. Kokemuksen syvällä rintaäänellä:
sorry vaan mutta noi riidat kuulostaa ihan höpönlöpötykseltä. Älä anna auringon laskea vihan ylle...

No sitähän nää todellakin on. Ihan höpönlöpöä ja järjetöntä energian tuhlausta.

Mun mies vaan ei normaalisti todellakaan ole tuollainen että suuttuu tyhjästä ja vetää herneitä nekkuunsa urakalla. Siks olis kiva jos sais selville todellisen syyn ja vois lopettaa tän jatkuvan riitelyn. Vois puhua asia selväksi ja olla taas.

Vaikka onhan se tietty niinkin että parempi kai se on höpönlöpöä surkutella kuin että olis todellisia ongelmia :/

Yhteistyössä