Ei jaksais kokata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laiska

Vieras
En jaksais kokata tai paremminkin en jaksais lähteä kauppaan. Kotona olis perunoita ( uusia), pieni pala kypsää possun filettä eiliseltä, paprikaa, tomaattia, sipulia ja mozzarellaa. Ajattelkin jos minä poika syötäis perunaa ja se fileen jämä ja kasviksia ja tytöt sitten myöhemmin kun tulevat kotiin perunoita, kasviksia ja tomaatti-mozzarellasalaatia ( kumpikaan ei syö kokolihaa ja toinen ihan kasvissyöjä ). Aika köyhää, mutta sit ei tarttis kiirehtiä kauppaan kun nälkä kurnii.

Hyvää oli meidän keräilyeräruoka vaikka koiran mokoma söi meidän fileen ( nappas sen sillä aikaa kun kaadoin perunoista pois vettä ). Otettiin sitten pottujen kanssa voita, pippurikinkkua ja juustoa ja tomaatti-sipulisalaattia ja hyvää oli. :)

Mä olin tänään niin laiskana että tein nakkikeittoa siitä valmiista pakastepussista missä on kasvikset ja perunat valmiiks pilkottuna :D Nii ja laitoin ukon vielä pilkkomaan nakit, eli enhän mä sitä ruokaa itse edes tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä olin tänään niin laiskana että tein nakkikeittoa siitä valmiista pakastepussista missä on kasvikset ja perunat valmiiks pilkottuna :D Nii ja laitoin ukon vielä pilkkomaan nakit, eli enhän mä sitä ruokaa itse edes tehnyt.

Se on nacciceittoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

Mä teen "aina" keittoa niin, että laitan peruna-sipulisekoitusta ja kasviskia pakastepussista. Eikä ole kyse siitä että en osais, oon kokki koulutukselta, mutta kun aina ei jaksa...

Yhteistyössä