Ei j*malauta tota lunta tulee vieläkin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riittää!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riittää!!

Vieras
Mies sai just ja just ajettua auton pihasta aamulla kun yöllä oli satanut niin paljon. Ja näyttää satavan edelleen! Siis eihän se pääse kotiin kun töistä tulee ellen mä tee lumitöitä jossain vaiheessa. Mutta esikoinen 2v on kipeä, vatsatauti ja kuume. Mulla on rv 39 ja liitoskivut sen mukaiset. Miten hitossa mä saan ne lumityöt tehtyä?! Jos koko päivän sataa tähän malliin, ei mieskään selviydy illalla siitä hommasta ilman aura-autoa!!

Paitsi että noilla raskausviikoilla mä olisin kyllä niin pässi että varmana kävisin jossain välissä ne lumet pökkimässä pois jos pääsis lähtemään synnyttämään :laugh: Tosin ap:ta hankaloittaa tuo sairas 2vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Paitsi että noilla raskausviikoilla mä olisin kyllä niin pässi että varmana kävisin jossain välissä ne lumet pökkimässä pois jos pääsis lähtemään synnyttämään :laugh: Tosin ap:ta hankaloittaa tuo sairas 2vuotias.

:D Tota mä en edes ajatellut. Mulla vaan oli kesällä pirunmoiset liitoskivut, joita esim metsässä käppäily pahensi älyttömästi. Seuraavana yönä voihkin kivusta. :x Mut ehkäpä tosiaan ap pääsis synnyttämään. =)

Synnyttämään mä lähtisin ihan mielellään :D Epäilen vaan et en saa aikaiseksi muuta kun helvetilliset liitoskivut ja ensi yö menee valvoessa ja itkien särkylääkkeestä huolimatta :( Voisin mä vähän yrittää varovasti niitä lumitöitä tehdä mutta tota lasta ei voi oikein jättää kun oksentaa ihan mihin sattuu ja torkkuu vaan pieniä pätkiä. Ja luntaa sataa yhä :kieh:

Muistakaa tää talvi sitten, kun ei tule lunta vasta kun tammikuun lopussa. Pimeää ja sateista ja koleaa ja märkää. Mun puolesta saa lunta tulla ja olla kunnon talvi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistakaa tää talvi sitten, kun ei tule lunta vasta kun tammikuun lopussa. Pimeää ja sateista ja koleaa ja märkää. Mun puolesta saa lunta tulla ja olla kunnon talvi.
Aivan. Ja jos ikää on mittarissa jo likemmäs 50 v, kuten osalla palstailijoista onkin, ei välttämättä koskaan enää elämässään täällä tällaista talvea näe.

Minä ainakin ajattelin ottaa kuvia ja paljon nyt kun tätä lunta on, voi lapset sitte hartaudella muistella kun tulee se seuraava musta talvi. Onhan tää aika erikoista viime vuosiin verrattuna että lunta tosiaan on ja ei lasten tarvii ojanpohjilta kaivella viimeisia kuralumia taideteoksiinsa.

Ihmeellistä miten ihmiset valittaa kun tulee lunta. Ikinä ei oo hyvä, ei vaikka ei tulis lunta. Ja etelässä varsinkiin ollaan ihan pallo hukassa lumen kanssa. Voi hyvä tavaton kun tämä on Suomi ja täällä tuppaa talvisin olemaan lunta.

Tykkään pimeästä ja vesisateista. Lumesta en tykkää yhtään enkä kylmästä. Onneksi nyt ei ole enää paljosti pakkasta vaikka lunta sataa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ihmeellistä miten ihmiset valittaa kun tulee lunta. Ikinä ei oo hyvä, ei vaikka ei tulis lunta. Ja etelässä varsinkiin ollaan ihan pallo hukassa lumen kanssa. Voi hyvä tavaton kun tämä on Suomi ja täällä tuppaa talvisin olemaan lunta.

no me ollaan keski-suomesta ja täällä lunta yleensä on. Mutta silti mä oon nyt ihan kyllästynyt tähän talveen kun eka kamalia pakkasia vaikka kuinka kauan ja sitten tulee lunta lisää! Lunta saa tulla ennen joulua ja kunnolla mut joulun jälkeen vois tulla jo kevät! :D Maaliskuu ja huhtikuu on ihanaa kun alkaa jo vesi räystäistä tippumaan.:)

Jätä suosiolla tekemättä! Teet pihaan vaan pari lumienkeliä! :heart: :laugh:

Ei sun mies voi niin avuton pentu olla, ettei suomalaisesta talvesta selviäisi! Jos ei lumilapio pysy sillä kädessä, niin jättäköön auton lähimmän huoltoaseman parkkipaikalle ja kävelköön kotiin! :laugh:

Meillä myöhästyi poika eskarista kun auto juuttui ekan kerran jo kotipihaan.
Mies sitten tuli töistä työntämään ja tokan kerran juuttui kujalle, kolmannen kerran yhteen risteykseen ja mitä äsken katsoin kun tulin naapurista kahvilta, ei noita lumia yhäkään kukaan ole aurannut :headwall:

Yhteistyössä