Ei ihme jos miehet käy vieraissa, jos oma kultamussukka näyttää lähinnä harakanpesältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luoja auta, pidä kurissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
:wave: Minä, mulla ei kiinnosta vähääkään millaisessa kuosissa mies on. Hän on minulle aivan sama ihminen oli sitten tuossa kunnossa tai puku päällä ja viimeisen päälle stailattuna. Jos pitää valita, niin tuo jälkimmäinen olis itse asiassa huonompi vaihtoehto. Paskaisessa duunarissa on jotain todella kiehtovaa. Jos olisin pukupellen tahtonut, jolla kiinnostaa oma ulkonäkö niin tottahan olisin sellaisen ottanut.

Eli vaihtoehtona on saastainen duunari tai pukupelle joka rakastaa peilikuvaansa?

Mulla on duunari, joka huolehtii siisteydestään ja hygieniastaan. Ajaa partansa, käy suihkussa, käyttää dödöä, vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin, ja käy parturissa kun on tarvetta. En valita.

Tässä huomaa että liiallinen kärjistäminen vain haittaa asiallista keskustelua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Joo tolle ei kannata edes vastata. Entinen Rukoilijasirkka. Ilmoitin taas ylläpidolle, että täällä se riehuu. Kohta se laittaa kuvan omasta pärstästä tähän ja keräilee kehuja... Aina sama juttu. Tosi ilkee ja pahantahtoinen ihminen. Ja hyvin hyvin mustavalkoinen ajatusmaailma.

Unohditko harmaantua...?

:D Tässä nyt ei oo tarkotus olla ilkeä, vaan ihan samalla tyylillä keskustelen, kuin ap:kin. Jos vedotaan tunteisiin, tunteet ovat mukana, ihan varmasti.

Ainoa ero meidän keskustelussa vain on se, että sä olet kuiva ja tylsä, ja mä taas paljon mielenkiintoisempi.

Joo, sen takia mä en ees erota sun nimimerkkiä muiden harmaiden vastaavista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:wave: Minä, mulla ei kiinnosta vähääkään millaisessa kuosissa mies on. Hän on minulle aivan sama ihminen oli sitten tuossa kunnossa tai puku päällä ja viimeisen päälle stailattuna. Jos pitää valita, niin tuo jälkimmäinen olis itse asiassa huonompi vaihtoehto. Paskaisessa duunarissa on jotain todella kiehtovaa. Jos olisin pukupellen tahtonut, jolla kiinnostaa oma ulkonäkö niin tottahan olisin sellaisen ottanut.

Eli vaihtoehtona on saastainen duunari tai pukupelle joka rakastaa peilikuvaansa?

Mulla on duunari, joka huolehtii siisteydestään ja hygieniastaan. Ajaa partansa, käy suihkussa, käyttää dödöä, vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin, ja käy parturissa kun on tarvetta. En valita.

Tässä huomaa että liiallinen kärjistäminen vain haittaa asiallista keskustelua.

Mutta toisaalta tekee keskusteluista paljon mielenkiintoisempia.

Kuka nainen haluaa katsella kotonaan miestä, jolla on epäsiisti parta, likaiset hiukset, ja joka kulkee kalsareissaan ja tahraisessa t-paidassa hieltä haisten?

En minä ainakaan.

Miksei miehelläkin sitten olisi oikeus katsella kotonaan puhdasta vaimoa, joka tuoksuu hyvälle ja pukeutuu siististi?

Joo, niin varmaan =D Eli, jos mies ei kävisi pesulla kuin kerran viikossa, ei ajaisi partaansa kuin ehkä puolen vuoden välein, ja kasvattaisi tukkansa hartioille asti, niin se olisi ihan kiva? Kiva ja siisti mies.

Se olis sitten hänen uusi tyyli, jos se ei mulle kelpais niin yrittäisin varmaan siihen hienovaraisesti vaikuttaa enkä hyppäis sänkyyn jonkun muun kanssa. Mutta turhahan teille todellakin on mitään selittää jos ette edes usko että on olemassa erilaisia ihmisiä kuin te olette :whistle:
Se kuuluisi ihan alkeellisiin keskustelusääntöihin että joku voi tosissaan olla eri mieltä eikä jokainen omasta poikkeava mielipide ole valhe.

Joo tolle ei kannata edes vastata. Entinen Rukoilijasirkka. Ilmoitin taas ylläpidolle, että täällä se riehuu. Kohta se laittaa kuvan omasta pärstästä tähän ja keräilee kehuja... Aina sama juttu. Tosi ilkee ja pahantahtoinen ihminen. Ja hyvin hyvin mustavalkoinen ajatusmaailma.

Unohditko harmaantua...?

:D Tässä nyt ei oo tarkotus olla ilkeä, vaan ihan samalla tyylillä keskustelen, kuin ap:kin. Jos vedotaan tunteisiin, tunteet ovat mukana, ihan varmasti.

Ainoa ero meidän keskustelussa vain on se, että sä olet kuiva ja tylsä, ja mä taas paljon mielenkiintoisempi.

Joo, sen takia mä en ees erota sun nimimerkkiä muiden harmaiden vastaavista.

Eikä sun tarvikaan, miksi pitäisi?

Unohditko harmaantua...?

En harrasta sellaista.

Niin, sä olet aiemminkin tullut avautumaan mulle, mut syy on jäänyt epäselväksi. Olet suuttunut (?) mulle jostain, mitä olen sanonut, mutta en muista mihin se liittyi ja luulen, etten koskaan ole edes tiennyt, mistä olet vihainen. Muistan sinut kyllä.

Taisi liittyä siihen, että tulit haukkumaan minua anorektikoksi tai laudaksi vai miten se menikään, muistaisitko itse vielä tarkemmin?

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Aika paljon samoilla linjoilla ap:n kanssa, paitsi en ehkä yhtä kärjistetysti. Kyllä mies on hiton pinnallinen, jos käy vieraissa vaan siksi että oma nainen ei huolehdi itsestään. Eiköhän moni nainen havahdu, jos oma mies nätisti asiasta vihjaisee, ennen kuin sinne vieraisiin menee.

Meillä toimii tosi hyvin se, kun voidaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Juuri tuossa vähän aikaa sitten tajusin että vaikka synnytyksestäni on jo kohta 11 kk, en ole lähimaillakaan lähtöpainoani, itse asiassa noin 10 kg:n päässä. :ashamed: Kun kysyin mieheltä miltä hänestä näytän, sanoi että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, mutta hänestä näyttäisin paremmalta muutaman kilon kevyempänä, ja lisäsi että ei se muutaman kilon pudotus tekisi pahaa hänelle itselleenkään. Niinpä meillä on nyt sitten kevyempi elämäntapa, ja tavoitteena mulla ainakin 6-8 kg:n pudotus.

Välillä ihmetyttää, eikö parit puhu asioista keskenään, ettei ainakaan pelkän oman kumppanin rupsahtaneen ulkonäön takia kukaan rupeaisi vieraissa käymään.

Niinpä. Ja kai normaali pari puhuu siitä ulkonäön tärkeydestä jo myös seurusteluaikana, että tietää sitten etukäteen kumppanin mielipiteitä. Ja siis tarpeeksi aikaisessa vaiheessa on syytä sanoa lihomisesta ja epäsiisteydestä, eikä niin, että se tulee sitten ilmi, kun painoa on 40 kiloa ylimääräistä, pesulla ei oo käyty viikkoihin, siten että toinen jää pettämisestä kiinni. Vielä siinäkin vaiheessa voisi asiasta puhua, tai vaikka jättää ja lähteä, eikä pettää.

Ihan juurikin näin. Itse jo seurusteluaikana puhuimme ettemme kumpikaan päästä itseämme repsahtamaan. Tai no mä vähän päästin, mutta ei ole myöhäistä korjata asiaa. Mies muuten välillä unohtaa käydä suihkussa, mutta käy kyllä, kun muistutan. =)

Kyllä kaiken kaikkiaan täytyy pystyä asioista puhua kumppaninsa kanssa, oli asia mikä hyvänsä.

Kuka nainen haluaa katsella kotonaan miestä, jolla on epäsiisti parta, likaiset hiukset, ja joka kulkee kalsareissaan ja tahraisessa t-paidassa hieltä haisten?

En minä ainakaan.

Miksei miehelläkin sitten olisi oikeus katsella kotonaan puhdasta vaimoa, joka tuoksuu hyvälle ja pukeutuu siististi?

Joo, niin varmaan =D Eli, jos mies ei kävisi pesulla kuin kerran viikossa, ei ajaisi partaansa kuin ehkä puolen vuoden välein, ja kasvattaisi tukkansa hartioille asti, niin se olisi ihan kiva? Kiva ja siisti mies.

Se olis sitten hänen uusi tyyli, jos se ei mulle kelpais niin yrittäisin varmaan siihen hienovaraisesti vaikuttaa enkä hyppäis sänkyyn jonkun muun kanssa. Mutta turhahan teille todellakin on mitään selittää jos ette edes usko että on olemassa erilaisia ihmisiä kuin te olette :whistle:
Se kuuluisi ihan alkeellisiin keskustelusääntöihin että joku voi tosissaan olla eri mieltä eikä jokainen omasta poikkeava mielipide ole valhe.

Se kuuluu myös alkeellisimpiin keskustelusääntöihin, että asioiden kyseenalaistaminen ei ole sama asia kuin tuomita toisen mielipide valheeksi.

Se kuuluu myös alkeellisimpiin keskustelusääntöihin, että asioiden kyseenalaistaminen ei ole sama asia kuin tuomita toisen mielipide valheeksi.

Uskotko siis että mieheni kelpaa minulle sellaisena kuin on, vaikka sinun mielestä olisi kuinka repsahtanut tahansa? Voiko tällaista rakkautta olla olemassakaan :saint:

Uskotko siis että mieheni kelpaa minulle sellaisena kuin on, vaikka sinun mielestä olisi kuinka repsahtanut tahansa? Voiko tällaista rakkautta olla olemassakaan :saint:

Miksen uskoisi? Mutta kyseenalaistan, nimittäin sitten kun sellainen tilanne tulisi oikeasti eteen, niin olisiko asia kuitenkaan niin? Kauanko jaksaisit antautua lemmenlaikkeihin haisevan miehen kanssa, jonka esinahan alta löytyy sissijuustoa?

Alkuperäinen kirjoittaja peesaan:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvaras:
Ehkä ihmisillä on erilaisia käsityksiä donnista ja misukoista. Oma käsitykseni niistä on siisti ja tyylikäs ihminen, tietysti myös kaunis (ei kaikkien tarvitsekaan olla donnia ja misukoita mielestäni). Kuvailemasi tuksu-tyyli on kaukana tyylikkäästä ja kauniista.

No näköjään. Itse asiassa minunkin kohdallani nimitys donna tai misukka saa ihan eri kaiun kuin sinun kuvaamanasi. Minun sanastossani nuo kuuluvat teini-ikään ja kuvittelen kyseisenlaisen henkilön olevan sellainen pissis-tyylinen ja tärkeintä tyylissä on juuri tissivaon näkyvillä olo sekä stringien vilkkuminen. Minusta noissa nimityksissä ei ole juurikaan mitään positiivista, enkä ainakaan miellä kyseisiä sanoja synonyymiksi naisille, jotka ovat kauniita ja tyylikkäitä. Päinvastoin, nuo nimitykset ovat omassa päässäni valovuosien päässä kauniista ja tyylikkäästä.

Käsitteiden erilaisessa ymmärtämisessä saattaa olla yksi syy siihen, miksi ketju lähti niille urille kuin lähti.

Mutta en mä ymmärrä sitä, etteikö sellainen peruspuhtaus ja -siisteys olisi arkipäivää ihan jokaiselle...:o

Ei se ihan jokaiselle tunnu olevan.. Olen itsekin joskus törmännyt sellaisiin todella rähjäisiin mammoihin ja todellakin rähjäisiin. Toki he ovat selvä vähemmistö kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
jos en kelpaa meikittömänä (mutta suihkunraikkaana) miehelleni niin ottakoot mieleisensä naisen.

Tämä nyt poikkesi keskustelusta kokonaan, kun täällähän on toitotettu jo moneen otteeseen, ettei se itsestään huolehtiminen ole pelkästään meikkaamista tai että siihen edes kuuluisi meikkaaminen.

Miten tyhjä rähinä on mielenkiintoista? Onko lasten kinastelut mielenkiintoisia?

Miksi sitten luet tätä keskustelua, jos se ole sun mielestä mielenkiintoinen?

Muiden ihmisten kommunikointitavat sekä ajattelutavat kiinnostavat minua.

meillä mies olisi lähinnä kai järkyttynyt jos yhtäkkiä alkaisin meikkaamaan tai tälläytymään arkena :) sama maku alusvaatteidenkin suhteen eli herran mielestä hemaisevimmat alkkarit ovat valkoista puuvillaa :) :)
paino varmaan miestä juu ärsyttää mutta näin raskaana ollessa paino ei suinkaan tipu vaan entisestään nousee joten saa siihenkin nyt sitten vaan sopeutua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvaras:
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
jos en kelpaa meikittömänä (mutta suihkunraikkaana) miehelleni niin ottakoot mieleisensä naisen.

Tämä nyt poikkesi keskustelusta kokonaan, kun täällähän on toitotettu jo moneen otteeseen, ettei se itsestään huolehtiminen ole pelkästään meikkaamista tai että siihen edes kuuluisi meikkaaminen.

Kyllä vaan se ap luetteli itsestään huolehtimiseen ehostuksen. Eikös se ole meikkaamista?????

Miksen uskoisi? Mutta kyseenalaistan, nimittäin sitten kun sellainen tilanne tulisi oikeasti eteen, niin olisiko asia kuitenkaan niin? Kauanko jaksaisit antautua lemmenlaikkeihin haisevan miehen kanssa, jonka esinahan alta löytyy sissijuustoa?

Osaan kyllä nuolla sen puhtaaksi :p Ja taas toisaalta jos se oikeasti häiritsee, niin sanon että haiset munalle, menehän suihkuun. Ei tarvi naapurin Pertin syliin hypätä. Minusta oikeastikin tuntuu tätä palstaa lukiessa että lähes kaikilla on ihan paska suhde, jossa miehelle ei uskalleta sanoa mitään. Meillä puhutaan kaikista asioista ihan suoraan.

Miten tyhjä rähinä on mielenkiintoista? Onko lasten kinastelut mielenkiintoisia?

Ei tylsät keskustelut vedä porukkaa väittelemään 11 sivun verran ;) Tällaisen keskustelun voisin kuvitella aloittavani jo pelkästään tylsyyttäni ilman että odottaisin mitään järisyttävän asiallista ja syvällistä keskustelua.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ootteko te miehet aatellu purnata joskus sille vaimolle/avovaimolle? Ja sanoneet, että rupeeppas käymään 2krt viikossa harrastamassa jotain kivaa liikuntaa niin mä hoidan lapset ja huushollin niin, että sun on sitten kiva tulla kotiin. Ja sitten kannattaa kattoo sinne peiliin teidän miestenkin, että onkohan meillä naisilla mitään hävittävää kun mies näyttää "tolta"...Kyllä sitä naiset laittautuu kun viihteelle lähtee, miksiköhän?

NIIN OOTTEKO TE MIEHET JÄRJESTÄNEET SILLE VAIMOLLENNE AIKAA PITÄÄ ITSESTÄÄN HUOLTA? Joskus pelkkä nopea suihkussakäyminen tai meikkaaminen on hankalaa pienten lasten kanssa...Mutta kun ei ole niitten lasten kanssa kotona niin ei tajua!!!

Ei täällä niitä miehiä ole :D
Ap on nainen (oman kertomansa mukaan ) Ja kuka helvetin mies jaksais edes tollasta paskaa kirjoittaa?
Kyllä nää kauneus ja huolittelu vaatimukset on ihan naisten keksintöä toisia naisia varten.

Miksi sitten luet tätä keskustelua, jos se ole sun mielestä mielenkiintoinen?

Minusta tällaisissa keskusteluissa on hauskinta se, että joku tekee itsestään ihan naurettavan ja puhuu itsensä koko ajan pussiin, eikä edes itse tajua sitä.

Joko saa nauraa aloittajalle? :laugh:

Mun mies ihastui suhteemme aikana varsinaiseen harakkaan jonka perse oli ainaskin 2 kertaa niin levee kun mulla.

Milläs sen perustelet? Itse olin hyvin hoikka, sievissä vaatteissa ja nätisti laitettuna. Tää toinen kulki niissä verkkareissa leväperseineen ja tukka takussa. Et silleen. :D

Osaan kyllä nuolla sen puhtaaksi :p Ja taas toisaalta jos se oikeasti häiritsee, niin sanon että haiset munalle, menehän suihkuun. Ei tarvi naapurin Pertin syliin hypätä. Minusta oikeastikin tuntuu tätä palstaa lukiessa että lähes kaikilla on ihan paska suhde, jossa miehelle ei uskalleta sanoa mitään. Meillä puhutaan kaikista asioista ihan suoraan.

Mutta jos se mies ei tekisi mitään siitä huolimatta, että kertoo sen olevan likainen ja käskee pesulle. Nyt sanot, että kyllä se juoksee äkkiä pesulle jos kieltäydyt nuoleskelemasta sen piliä, mutta harmi vain miehillä ei ole tällaista valttikorttia, kun naiset kestää niin paljon helpommin seksittömän elämän, jotkut eivät edes tykkää seksistä ollenkaan.. Toki naisissakin on poikkeuksia..

Uusimmat

Yhteistyössä