Ei ihme jos miehet käy vieraissa, jos oma kultamussukka näyttää lähinnä harakanpesältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luoja auta, pidä kurissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka nainen haluaa katsella kotonaan miestä, jolla on epäsiisti parta, likaiset hiukset, ja joka kulkee kalsareissaan ja tahraisessa t-paidassa hieltä haisten?

En minä ainakaan.

Miksei miehelläkin sitten olisi oikeus katsella kotonaan puhdasta vaimoa, joka tuoksuu hyvälle ja pukeutuu siististi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Aloittaja kirjoittaa provoavan aloituksen, vedotakseen tunteisiin ja saadakseen aikaan keskustelua.

Mutta sitten, kun tunteita aletaan kirjoittaa ja vastataan tunnepohjalta, ei kelpaakaan. :laugh: :laugh: Mun mielestä aika mölliä.

Mitä sä nyt itket? Voitko vähän selventää, että kuinka niin? Huoh.

Etkö tunnista hymiöitä? Tuo on naurua.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvaras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelen, etteivät vastannee ymmärtäneet ap:n pointtia niin kuin taisi käydäkin :) Aloituksia lukiessa pitäisi kyetä sysäämään omat tunteet sivuun ja lukemaan ajatuksen kanssa ilman, että ottaa henkilökohtaisesti. Hyvin usein viestin pointti menee ohi kun sen lukee otsikosta tuohtuneena.

Minä luin sen täysin objektiivisesti ja vailla tunteita.

No sitten en tiedä missä meni vikaan, jos ei viesti mennyt perille.

Siinä meni vikaan että ap ilmaisi mielipiteensä hyvin idioottimaisella tavalla joka ei voi synnyttää mitään järjellistä keskustelua.

Pitäisi ymmärtää/osata kirjoittaa aloitus sillä tavalla että se voisi synnyttää ihmisissä muutakin kuin vihaa, sääliä, inhoa, tyrmistystä jne. negatiivisia tunteita.

Ajanhaaskuuta ja silkkaa idiotismia tehdä tällainen aloitus josta ei ole mitään hyötyä kenellekkään muulle kuin ehkä aloittajalle joka saa purkaa turhautumistaan nimettömänä jotta jaksaa pitää kulissinsa pystyssä.

Eikö olisi miellyttävämpää vaihtaa ajatuksia fiksusti ja keskustelun lomassa oppia ehkäpä itsekin jotain ja kypsyä hiukan?

Täällä kun ei voi vaihtaa mielipiteitä fiksusti, eikä täällä saa mitään keskustelua aikaan, jos aloitat sivistyneesti. oot kai sen vuosikausia palstailleena jo huomannutkin. Joten sun asia meni ihan ohi. Mitä sä sanoitkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aargh niin isolla A:lla että päätä huimaa. Edelleenkään ei ole kyse pelkästä ulkonäöstä ja kauneudesta! Kyse on kokonaisvaltaisesta rupsahtamisesta. Likaisuudesta, homssuisuudesta, rähjäisyydestä jne. Ei siitä onko joku kalju vai ei ja onko jollaki iän myötä vatsalihas kasvanut yli äyräiden.

Lue aloitus uudestaan. Siinä ei puhuta mitään likaisuudesta.

Ei, mutta rupsahtamisen ymmärsin niin ja myöhemmin ap myös vahvisti itsekin sitä tarkoittaneen. (ei siis pelkkää likaisuutta vaan sitä kokonaisvaltaista rupsahtamista)

Täälläpäin ainakin rupsahtamisella on selvä merkitys ja on jopa sanonta: "Rupsahda rauhassa rakkaani."

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
"Anteeksi mammat, mut musta tuntuu, et jos te jaksaisitte joskus vähän pitää huolta itestänne, niin ehkä, SIIS ehkä teidän miehetkin tykkäis enemmän, eikä siis (en tosiaan tarkoita teidän miehii) kiinnostuisi muista naisista. Siis, hei anteeks, ei millään pahalla siis, en tosiaan haluu loukata ketään! Siis kylhän rääsytkin on ihan siistei toisaalta."

No kielellisestihän sä tuollaisella pissis-tyylillä tän ketjun aloititkin (ihqu daa), joten siihen nähden tuo ei olisi mitään uutta, näkökulma vaan olisi toisesta suunnasta. Mutta kerropa nyt sitten vielä, millaisia ja minkä näköisiä ovat ne useampaan otteeseen ketjussa mainitsemasi misukat ja donnat, joihin kaikki miehet lankeavat ja jollaisen kaikki kotiinsa haluaisivat? Se on jäänyt tässä ketjun kuluessa vähän epäselväksi, kun juttusi on muuttunut koko ajan.

Puhdas, siisti, hyvin leikattu tukka jossa parhaita piirteitä korostava väri, kaunis ehostus, omaan tyyliin ja muotoon sopivat vaatteet, kauniit hampaat, kauniit ja hoidetut kädet... Sellainenhan se on.

Mutta hei, eikös ton pitäisi olla ihan itsestään selvyys? :o Eikö jokainen tavisnainen toimi noin?

Mun käsitys donnasta tai misukasta: sellainen J.Tukiainen -tyylinen nainen, jolla aina glitterit, irtoripset ja tekokynnet ojennuksessa. Tavaramerkkinä myös lyhyet hameet, erittäin antoisa kaula-aukko ja jatkuva silmien räpyttely. Jalassa reisisaappaat, saappaat tai korkkarit - jopa lenkillä. Jos jalassa housut, niin ne ovat niin matalat, että stringit ja jopa pakaran yläosat näkyvät istuessa.

Että joo, tuon takia mä en ymmärtänyt sun aloitustasi ollenkaan.

Ehkä ihmisillä on erilaisia käsityksiä donnista ja misukoista. Oma käsitykseni niistä on siisti ja tyylikäs ihminen, tietysti myös kaunis (ei kaikkien tarvitsekaan olla donnia ja misukoita mielestäni). Kuvailemasi tuksu-tyyli on kaukana tyylikkäästä ja kauniista.

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Donna ja misukka on minusta lähempänä sitä tuksua, kuin tavallista siistiä ja tyylikästä ihmistä.

Aika paljon samoilla linjoilla ap:n kanssa, paitsi en ehkä yhtä kärjistetysti. Kyllä mies on hiton pinnallinen, jos käy vieraissa vaan siksi että oma nainen ei huolehdi itsestään. Eiköhän moni nainen havahdu, jos oma mies nätisti asiasta vihjaisee, ennen kuin sinne vieraisiin menee.

Meillä toimii tosi hyvin se, kun voidaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Juuri tuossa vähän aikaa sitten tajusin että vaikka synnytyksestäni on jo kohta 11 kk, en ole lähimaillakaan lähtöpainoani, itse asiassa noin 10 kg:n päässä. :ashamed: Kun kysyin mieheltä miltä hänestä näytän, sanoi että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, mutta hänestä näyttäisin paremmalta muutaman kilon kevyempänä, ja lisäsi että ei se muutaman kilon pudotus tekisi pahaa hänelle itselleenkään. Niinpä meillä on nyt sitten kevyempi elämäntapa, ja tavoitteena mulla ainakin 6-8 kg:n pudotus.

Välillä ihmetyttää, eikö parit puhu asioista keskenään, ettei ainakaan pelkän oman kumppanin rupsahtaneen ulkonäön takia kukaan rupeaisi vieraissa käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kuka nainen haluaa katsella kotonaan miestä, jolla on epäsiisti parta, likaiset hiukset, ja joka kulkee kalsareissaan ja tahraisessa t-paidassa hieltä haisten?

En minä ainakaan.

Miksei miehelläkin sitten olisi oikeus katsella kotonaan puhdasta vaimoa, joka tuoksuu hyvälle ja pukeutuu siististi?

Samaa mieltä! Itse huolehdin ulkonäöstäni, joten toivon mieheni myös huolehtivan!

En minä ainakaan.

Niinpä. Kyllä mä olisin aika tyrmistynyt, jos mieheni ei jaksaisi enää käydä tarpeeksi usein pesulla, pitää tukkaansa ja partaansa siistinä, eikä ostaisi uusia vaatteita koskaan, vaan kulkisi rähjäntyneenä ympäriinsä.

Ehkä ihmisillä on erilaisia käsityksiä donnista ja misukoista. Oma käsitykseni niistä on siisti ja tyylikäs ihminen, tietysti myös kaunis (ei kaikkien tarvitsekaan olla donnia ja misukoita mielestäni). Kuvailemasi tuksu-tyyli on kaukana tyylikkäästä ja kauniista.

No näköjään. Itse asiassa minunkin kohdallani nimitys donna tai misukka saa ihan eri kaiun kuin sinun kuvaamanasi. Minun sanastossani nuo kuuluvat teini-ikään ja kuvittelen kyseisenlaisen henkilön olevan sellainen pissis-tyylinen ja tärkeintä tyylissä on juuri tissivaon näkyvillä olo sekä stringien vilkkuminen. Minusta noissa nimityksissä ei ole juurikaan mitään positiivista, enkä ainakaan miellä kyseisiä sanoja synonyymiksi naisille, jotka ovat kauniita ja tyylikkäitä. Päinvastoin, nuo nimitykset ovat omassa päässäni valovuosien päässä kauniista ja tyylikkäästä.

En minä ainakaan.

:wave: Minä, mulla ei kiinnosta vähääkään millaisessa kuosissa mies on. Hän on minulle aivan sama ihminen oli sitten tuossa kunnossa tai puku päällä ja viimeisen päälle stailattuna. Jos pitää valita, niin tuo jälkimmäinen olis itse asiassa huonompi vaihtoehto. Paskaisessa duunarissa on jotain todella kiehtovaa. Jos olisin pukupellen tahtonut, jolla kiinnostaa oma ulkonäkö niin tottahan olisin sellaisen ottanut.

Aloittaja kirjoittaa provoavan aloituksen, vedotakseen tunteisiin ja saadakseen aikaan keskustelua.

Mutta sitten, kun tunteita aletaan kirjoittaa ja vastataan tunnepohjalta, ei kelpaakaan. :laugh: :laugh: Mun mielestä aika mölliä.

Mitä sä nyt itket? Voitko vähän selventää, että kuinka niin? Huoh.

Itken? Ompas sulla nyt tunteet pinnassa, kun alat tuolla tavalla sanomaan. Mee hei vaikka pesulle, harjaa tukkas ja meikkaa, ehkä miehes tulee takas. :)

Meikattu on, puhdas oon, mies tulee tuos neljän mais... Hmmmm... Olikohan sun tarkoitus nyt vaan tökerösti loukata? No, voin sanoa, että läskiks meni. Hyvin huonoo huumoria sulla.

Joo tolle ei kannata edes vastata. Entinen Rukoilijasirkka. Ilmoitin taas ylläpidolle, että täällä se riehuu. Kohta se laittaa kuvan omasta pärstästä tähän ja keräilee kehuja... Aina sama juttu. Tosi ilkee ja pahantahtoinen ihminen. Ja hyvin hyvin mustavalkoinen ajatusmaailma.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Aika paljon samoilla linjoilla ap:n kanssa, paitsi en ehkä yhtä kärjistetysti. Kyllä mies on hiton pinnallinen, jos käy vieraissa vaan siksi että oma nainen ei huolehdi itsestään. Eiköhän moni nainen havahdu, jos oma mies nätisti asiasta vihjaisee, ennen kuin sinne vieraisiin menee.

Meillä toimii tosi hyvin se, kun voidaan puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Juuri tuossa vähän aikaa sitten tajusin että vaikka synnytyksestäni on jo kohta 11 kk, en ole lähimaillakaan lähtöpainoani, itse asiassa noin 10 kg:n päässä. :ashamed: Kun kysyin mieheltä miltä hänestä näytän, sanoi että hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, mutta hänestä näyttäisin paremmalta muutaman kilon kevyempänä, ja lisäsi että ei se muutaman kilon pudotus tekisi pahaa hänelle itselleenkään. Niinpä meillä on nyt sitten kevyempi elämäntapa, ja tavoitteena mulla ainakin 6-8 kg:n pudotus.

Välillä ihmetyttää, eikö parit puhu asioista keskenään, ettei ainakaan pelkän oman kumppanin rupsahtaneen ulkonäön takia kukaan rupeaisi vieraissa käymään.

Minusta on tärkeämpää että ottaa puolisonsa huomioon, aivan kuten te teitte. Jos ulkonäkö on puolisolle tärkeä niin silloin sitä kunnioittaa ja toteuttaa hänen toiveensa kohtuuden rajoissa. Mutta ulkonäköä on turha asettaa jalustalle tai millään tavalla erikoisasemaan. Toimiva kommunikaatio perheessä on yksi uskollisuuden avaimista.

Täällä kun ei voi vaihtaa mielipiteitä fiksusti, eikä täällä saa mitään keskustelua aikaan, jos aloitat sivistyneesti. oot kai sen vuosikausia palstailleena jo huomannutkin. Joten sun asia meni ihan ohi. Mitä sä sanoitkaan?

Millaista keskustelua sitten halusit herättää? Täällä kun kaikki näyttää olevan yhtä mieltä siitä, että peseytyminen ja hiusten harjaaminen on ihan suositeltavaa. Miksi asiasta pitää keskustella? En minäkään täällä kilju, että pitäkää ne hirviökakaranne kurissa, jos oikeastaan haluan keskustella(?) siitä, että ketään ei saa lyödä. Kaikki kun taitavat olla siitä lyömisestä samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
:wave: Minä, mulla ei kiinnosta vähääkään millaisessa kuosissa mies on. Hän on minulle aivan sama ihminen oli sitten tuossa kunnossa tai puku päällä ja viimeisen päälle stailattuna. Jos pitää valita, niin tuo jälkimmäinen olis itse asiassa huonompi vaihtoehto. Paskaisessa duunarissa on jotain todella kiehtovaa. Jos olisin pukupellen tahtonut, jolla kiinnostaa oma ulkonäkö niin tottahan olisin sellaisen ottanut.

Eli vaihtoehtona on saastainen duunari tai pukupelle joka rakastaa peilikuvaansa?

Mulla on duunari, joka huolehtii siisteydestään ja hygieniastaan. Ajaa partansa, käy suihkussa, käyttää dödöä, vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin, ja käy parturissa kun on tarvetta. En valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Niinpä. Ja kai normaali pari puhuu siitä ulkonäön tärkeydestä jo myös seurusteluaikana, että tietää sitten etukäteen kumppanin mielipiteitä. Ja siis tarpeeksi aikaisessa vaiheessa on syytä sanoa lihomisesta ja epäsiisteydestä, eikä niin, että se tulee sitten ilmi, kun painoa on 40 kiloa ylimääräistä, pesulla ei oo käyty viikkoihin, siten että toinen jää pettämisestä kiinni. Vielä siinäkin vaiheessa voisi asiasta puhua, tai vaikka jättää ja lähteä, eikä pettää.

En minä ainakaan.

Kyllä mä ainakin voin kattella, ei väliä! Mutta tiedän, että se pukeutuu siististi taas ulko-ovesta astuessaan ja yleensä kyllä kotonakin. Välillä voi rupsahtaa kotonaan perheensä silmissä jos huvittaa. Eikä tarvi pingottaa kun tietää, että kelpaa sellasenaankin...Ärsyttävää hienostelua! Ja voin kertoa, etten ole ylipainoinen, haiseva, likainen, riipputissinen, ruma tms. Jalassa on kuitenkin löysät verkkarit ja villasukat, en ole meikannut, tukka miten sattuu ja mulla on hyvä olo. Jos ei miestä miellytä niin se on sitte väärä mies!

En minä ainakaan.

Joo, niin varmaan =D Eli, jos mies ei kävisi pesulla kuin kerran viikossa, ei ajaisi partaansa kuin ehkä puolen vuoden välein, ja kasvattaisi tukkansa hartioille asti, niin se olisi ihan kiva? Kiva ja siisti mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Joo tolle ei kannata edes vastata. Entinen Rukoilijasirkka. Ilmoitin taas ylläpidolle, että täällä se riehuu. Kohta se laittaa kuvan omasta pärstästä tähän ja keräilee kehuja... Aina sama juttu. Tosi ilkee ja pahantahtoinen ihminen. Ja hyvin hyvin mustavalkoinen ajatusmaailma.

Unohditko harmaantua...?

Unohditko harmaantua...?

:D Tässä nyt ei oo tarkotus olla ilkeä, vaan ihan samalla tyylillä keskustelen, kuin ap:kin. Jos vedotaan tunteisiin, tunteet ovat mukana, ihan varmasti.

No näköjään. Itse asiassa minunkin kohdallani nimitys donna tai misukka saa ihan eri kaiun kuin sinun kuvaamanasi. Minun sanastossani nuo kuuluvat teini-ikään ja kuvittelen kyseisenlaisen henkilön olevan sellainen pissis-tyylinen ja tärkeintä tyylissä on juuri tissivaon näkyvillä olo sekä stringien vilkkuminen. Minusta noissa nimityksissä ei ole juurikaan mitään positiivista, enkä ainakaan miellä kyseisiä sanoja synonyymiksi naisille, jotka ovat kauniita ja tyylikkäitä. Päinvastoin, nuo nimitykset ovat omassa päässäni valovuosien päässä kauniista ja tyylikkäästä.

Käsitteiden erilaisessa ymmärtämisessä saattaa olla yksi syy siihen, miksi ketju lähti niille urille kuin lähti.

Mutta en mä ymmärrä sitä, etteikö sellainen peruspuhtaus ja -siisteys olisi arkipäivää ihan jokaiselle...:o

En minä ainakaan.

mua ei haittaa pjaskan vertaa jos tuo ukko on persiistä revityn näkönen, siinähän on niinku lystää omassa kotonaan. Jos se haisee niin en mene sitä lähelle :D

Eli vaihtoehtona on saastainen duunari tai pukupelle joka rakastaa peilikuvaansa?

Mulla on duunari, joka huolehtii siisteydestään ja hygieniastaan. Ajaa partansa, käy suihkussa, käyttää dödöä, vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin, ja käy parturissa kun on tarvetta. En valita.

Eikös tämä palsta ole täynnä yleistyksiä ja kärjistyksiä juuri siksi että viesti menisi perille. Mutta ei se näköjään mennyt sittenkään :D Ei kaikki halua sellaista miestä kuin sinulla on, minä haluan juuri sen omani.

Unohditko harmaantua...?

En harrasta sellaista.

Unohditko harmaantua...?

:D Tässä nyt ei oo tarkotus olla ilkeä, vaan ihan samalla tyylillä keskustelen, kuin ap:kin. Jos vedotaan tunteisiin, tunteet ovat mukana, ihan varmasti.

Ainoa ero meidän keskustelussa vain on se, että sä olet kuiva ja tylsä, ja mä taas paljon mielenkiintoisempi.

Uusimmat

Yhteistyössä