Ei ihme jos miehet käy vieraissa, jos oma kultamussukka näyttää lähinnä harakanpesältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luoja auta, pidä kurissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luoja auta, pidä kurissa

Vieras
Mikä ihme teitä akkoja oikeen vaivaa? Miten te voitte edes ajatella niin, että nyt kun mies on saatu, ja lapset tehty, niin voitte rupsahtaa ihan rauhassa, lihoa ja pukeutua rytkyihin? Tottahan se mies sitä sisäistä naista siellä rakastaa, mutta kyllä on vähän eri asia sitten, kun joku hemaiseva ja hyvinlaitettu naikkonen menee iskemään teidän miestänne jossain, että löytyykö sieltä kotoa ylipainoinen rääsyissä kulkeva kotiäiti, vai itsestään huoltapitävä ja ikäisekseen hyvännäköinen misukka.

Ai juu ja turha sieltä suklaalevyn takaa tulla murisemaan, että mun mies ei ainakaan tekis mitään sellaista vaikka painaisin 150kg enkä vaihtais ikinä vaatteita, astupa alas sieltä haavemaailmastas. Mies kun on visuaalinen olento.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ja mies saa olla maha roikkuen ja tukka paskaisena...miksi aina naisia syyllistetään ja se on vielä nainen, joka syyllistää aina.

No enpä mäkään sellaista miestä kauaa kattelis, jos ei itestään pidä huolta, ni eipä paljoa varmaan kiinnosta muistakaan huolehtia.

Jaa, no jos mun mies on niin pöllö et lähtee jonkun pimatsun matkaan, niin antaa palaa vaan! Sittenpähän lähtee tuet juoksemaan ja vapaa-aikaa tulee olemaan kun lapset on ukon ja sen pimpulan luona. Haha.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai juu ja turha sieltä suklaalevyn takaa tulla murisemaan, että mun mies ei ainakaan tekis mitään sellaista vaikka painaisin 150kg enkä vaihtais ikinä vaatteita, astupa alas sieltä haavemaailmastas. Mies kun on visuaalinen olento.

No mun kaverin mies vaihtoi hoikan kauniin naisensa lihavaan naiseen. Ei ole elämä yksioikoista...Ja harva painaa 150 kg...

Ps. Mies on visuaalinen, ja miehiä viehättää eri asiat: Joku tykkää tosi laihoista, joku lihavista, joku pikkutissisistä, joku isotissisistä jne jne.

En minäkään pidä samanlaisista miehistä mitä kaverini. Makuja on erilaisia.

Tää on niin totta!!! Meillä ainakin parani rutkasti parisuhde, kun pääsin raskauksien jälkeen taas normaaleihin mittoihin(tosin siinä meni noin3 vuotta). Kyllä pusuttelu ja halit ja koskettelu on nykyään taas arkipäivää:)

Tuo on ihan totta. Liian vähän tulee kiinnitettyä huomiota ulkonäköön.

Itse olen kai aika normaali; meikkaan joka päivä ja laitan hiukset ja ok vaatteet. Ylipainoa tosin on 10kg. :( On kyllä aina sellainen elähtänyt kotiäiti olo välillä. Ajattelen kuitenkin että olen vielä ihan siedettävä. :D Mutta ehdottomasti, haluaisin ehtiä enemmän huolehtimaan itsestäni. Ehkä sitten kun lapset ei ole enää niin pieniä...

Tämähän tarkoittaa, että ukot seuraavat vain ulkonäköä? Ovatko he yhtä pinnallisia kuin naiset?

Onneksi olen ollut rehellinen alusta asti :laugh: . Jos ulkonäkö olisi ollut numero yksi ukolle, niin ei hän minua olisi ottanut.

Noh noh. Eiköhän se ole niin, että sama laki koskee sekä miestä, että naista. Pidä huolta itsestäsi vähän enemmän- säteilet positiivisuutta. Samaa mieltä siitä, että vauvanoksulle haisevissa neuleissa päivästä toiseen kulkeminen saa niskani kananlihalle. Yök.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
onneksi mun mies ei ole niin pinnallinen. kyllä, sellaisiakin miehiä löytyy!

Niinhän sä luulet, mutta mies on mies, ja arvostaa varmasti enemmän itsestään huolta pitävää naista, kuin tukka paskaisena viilettävää ponttoonia.

Uusimmat

Yhteistyössä