Ei ihme jos miehet käy vieraissa, jos oma kultamussukka näyttää lähinnä harakanpesältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luoja auta, pidä kurissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noo, jos mä olen laittautunu täällä päivän aikana, ja olen vähän fiksummissa vaatteissa, kun yli-isossa fleecepaidassa, ja virttyneissä verkkareissa miestä vastassa, niin hän tulee töistä hikisenä, likasena, ja väsyneenä... Ja tää tapahtuu siis 5 kertaa viikossa. Niin mullako on sit oikeus lähtee muihin sänkyihin hyppii, kun mies ei olekaan edustuskunnossa?

Ja joo, tekee fyysistä työtä!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tää on niin totta!!! Meillä ainakin parani rutkasti parisuhde, kun pääsin raskauksien jälkeen taas normaaleihin mittoihin(tosin siinä meni noin3 vuotta). Kyllä pusuttelu ja halit ja koskettelu on nykyään taas arkipäivää:)

Kyllä meillä huomioidaan toinen, vaikka olisi välillä lihomista, hiusten paskaisuutta jne. Pitkään suhteeseen mahtuu erilaisia vaiheita. Ja jos toista rakastaa, niin ne hyväksyy. Joka tapauksessa jokainen meistä jossakin vaiheessa rupsahtaa. Tällä hetkellä olemme laihemmassa kunnossa, seksiä ja hellyyttää yhtä paljon, mitä lihavempina aikoina. Yhdessä 18 vuotta. Moni pari on eronnut(mm. toinen arvostelee jatkuvasti toisen luonnetta, ulkonäköä jne.)

Toista pitää rakastaa hyvinä ja huonoina aikoina.

Mä varmaan olen just tollainen mikä on kuvattu :snotty: Ja valitan vielä kaiken lisäksi koko ajan...Ja ite laiskottelen vaan...

Ja silti mun mies rakastaa mua :heart: Siillonki ku oon tällänen...Nyt tää on kyllä vaan tilapäistä rupsahtamista :D

mietin tässä millanen äo pitää vaimolla olla ettei ukko käy vieraissa? entäs tukan pituus? saako olla farkut jalassa vai pitääkö aina olla minihameessa? saako olla lapsia vai pitääkö kokonaan omistautua miehen miellyttämiseen? entäs koulutus, sekin on aika tärkeä asia, millanen sen kuuluu olla?

Mä en aio rupsahtaa muutaku sen mitä ikä tuo mukanaan. :D

Mut teen sen itteni takia, enkä miehen. Kyllä se mies lähtee toisen matkaan, jos on lähteäkseen - oli vierellä sit missi tai malli tai 5 lasta synnyttänyt kotiäiti.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikkapa Tiger Woods tai Ashley Cole. Molemmilla miehillä kuvankauniit vaimot mutta eipä estänyt pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mietin tässä millanen äo pitää vaimolla olla ettei ukko käy vieraissa? entäs tukan pituus? saako olla farkut jalassa vai pitääkö aina olla minihameessa? saako olla lapsia vai pitääkö kokonaan omistautua miehen miellyttämiseen? entäs koulutus, sekin on aika tärkeä asia, millanen sen kuuluu olla?

Ap, vastausta odotetaan!!

:xmas:

öö nyt on aapeella mennyt puurot ja vellit sekaisin. PUHTAUS on eriasia kuin "ETTEI LAITA ITSEÄÄN". Kyllä hygieniasta pidetään huolta mutten meikkaa itseäni JOKA PÄIVÄ kun olen KOTONA vain ja lapset sekä kodinhoito vie aikani sekä energiani. Mieheni ei ole koskaan valittanut ulkonäöstäni vaan saa minut häkeltymään hellyyden osoituksilla työpäivän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
onneksi mun mies ei ole niin pinnallinen. kyllä, sellaisiakin miehiä löytyy!

Niinhän sä luulet, mutta mies on mies, ja arvostaa varmasti enemmän itsestään huolta pitävää naista, kuin tukka paskaisena viilettävää ponttoonia.

aina tää "niinhän sä luulet". en luule, mä tiedän. ja mä en ole tukka rasvaisena kulkeva ponttooni. mutta en toki samoissa mitoissa kuin tavatessamme. olen painanut yhdessäolon aikanamme kaikkea väliltä 55-100kg. aina mies on mua yhtä hyvin pitänyt, seksiä halunnut, halinut ja pusinut. rakastanut. tukenut laihdutuksessa, mutta ei tuputtanut laihtumaan. jos olen lihonut, mies on sanonut ettei haittaa kun minä olen tuskaillut kilojeni kanssa.

Niinhän sä luulet, mutta mies on mies, ja arvostaa varmasti enemmän itsestään huolta pitävää naista, kuin tukka paskaisena viilettävää ponttoonia.

Aika harvassa on nuo naiset jotka eivät käy suihkussa vähintään kahta kertaa viikossa. Mutta vaikka nainen pitäisi huolta itsestään mutta ei miehestä niin hän menettää miehen. Saati sitten jos on pihtari.

Miten kun serkkuni vaihtoi hoikan ja huolitellun vaimonsa lihavaan naiseen(on kyllä huoliteltu, sillä en ymmärrä miten likainen tukka liittyy ylipainoon) Tämä lihava onkin pidetympi suvussamme, on nimittäin tosi kiva ja nättikin.

Tällä en tarkoita, etteikö laiha voisi olla kiva ja kaunis :)

No onneksi mun ei tarvia sit ton mukaan pelätä! Meillä kyllä mies rakastaa mua kaikinpuolin ja nättinä pitää. Ei häntä kiinnosta muut. Nauttii ihan kybällä minusta sänkyssä että en jaksa ees miettiä ja pelätä kun ei ole aihetta.Mutta tosiaan meillä ei kumpikaan halua pistää paskaksi tätä mitä ollaan rakennettu ja kun hommat toimii niin en näe edes syytä.

Anna mun nauraa! Sanotaanko näin että kenttäkokemusta löytyy tietyssä mielessä. Ei ne ukott paremman näköisen naisen perään lähdä, ne lähtee helpon pesän perään...Kotona kun ehkä se arki on kulahtanut lasten vuoksi ja puolisot väsyneitä. Ja siinä sitten jää toisen huomioiminen vähemmälle...niinpä se helppo tyydytys houkuttaa, vaikka omasta perheestä eikä vaimosta haluta luopua.

Miesvaltaisella alalla kun töissä olen niin on "kenttäkokemusta" tuosta, sivustaseuraajana siis. Se baarin kaunistus on yhtä kuin hyvä pano, mut ei sitä muuten kovin vakavissa mielissä ajatella. Usko pois, sen verran monta tilannetta on tullu nähtyä.

Kyllä se ukko kotona pysyy vaikka vähän kulahtanut se vaimokin olisi kun vaan saa hellyyttä ja huomiota. Miehet on todella huomion kipeitä ja kaipaavat egonsa kohotusta. Jos vaimo ei sitä egoa välillä vähän helli, voi sitä käydä vieraissa nostattamassa ja jos nyt sattuu näyttävän kaadon saamaan niin vielä paremmat pisteet saa.

Kuinka monella palstalaisella on turvonnut, rähjäinen mies, joka käyttää likaisia ja rikkinäisiä sukkia ja kalsareita.

hot, hot -or not...

Ap:n logiikan mukaan ainakin puolet suomalaisista vaimoista on oikeutettuja syrjähyppyihin ja maksullisiin gigoloihin.

Älkää siskot tuudittako itseänne valheelliseen maailmaan, jossa se teidän mies ei muka välitä ulkoisesta habituksestanne pätkän vertaa. Joskus ennen muinoin kun hän kuitenkin ihastui ulkonäköönne, ja johonkin kohtaan siinä. Ei se ollut huumorintaju tai kaunis nauru, vaan kyllä se oli hyvät tissit, kiva perse tai upee kroppa, kauniit silmät, uskomaton tissivako tm.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Mä en aio rupsahtaa muutaku sen mitä ikä tuo mukanaan. :D

Mut teen sen itteni takia, enkä miehen. Kyllä se mies lähtee toisen matkaan, jos on lähteäkseen - oli vierellä sit missi tai malli tai 5 lasta synnyttänyt kotiäiti.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikkapa Tiger Woods tai Ashley Cole. Molemmilla miehillä kuvankauniit vaimot mutta eipä estänyt pettämistä.

Niinpä! Monen mallikaunottaren/missin/näyttelijän(Halle Berry, Heidi Klum jne) mies on pettänyt...

Samoin myös monen komistuksen vaimo on pettänyt

Älkää siskot tuudittako itseänne valheelliseen maailmaan, jossa se teidän mies ei muka välitä ulkoisesta habituksestanne pätkän vertaa. Joskus ennen muinoin kun hän kuitenkin ihastui ulkonäköönne, ja johonkin kohtaan siinä. Ei se ollut huumorintaju tai kaunis nauru, vaan kyllä se oli hyvät tissit, kiva perse tai upee kroppa, kauniit silmät, uskomaton tissivako tm.

Tunnen monia pareja, joissa puoliso ollut jo valmiiksi lihava...

No, mä oon kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla. En nyt ihan noin kärkkäästi mutta kuitenkin.
Joskus voi käydä niin että vähän repsahtaa eikä se oo mikään syy miehen mennä pettämään, todellakaan, mutta kyllä mä näen sen niin että haluan että olen mieheni mielestä edelleen kaunis, seksikäs, paras nainen mitä olla ja voi. Aina en ole, enkä aina edes yritä, mutta pääsääntöisesti koitan olla. Se on mun mielestä arvostusta omaa miestäni kohtaan, arvostusta omaa itseäni kohtaan ja arvostusta meidän parisuhdetta kohtaan. Mies urheilee ja pitää huolta omasta ulkonäöstään, niin minäkin teen. Mieheni ei ole lihonnut, on edelleen yhtä komea kuin vuosia sitten (se perhana komistuu vaan vanhetessaan! ) ja yhtä rakastettavan ihana kuin vuosia sitten. Se, että panostan itseenikin on palvelus omaa itseäni kohtaan, se ei ole lapsilta pois eikä meidän perheeltä pois, vaan se on kaikkien hyväksi. Voin itse paremmin, parisuhde voi hyvin, lapset voivat hyvin kun vanhemmat voivat hyvin ja sitä rataa...

Että mun mielestä kyllä usein (ei aina ) on niin että naiset taitaa ajatella et kun ton oon nyt haaviin saanut niin ihan sama miltä näytän, miten käyttäydyn, mitä teen, niin se on siinä ja pysyy.

Vähän vaivaa pitää nähdä. Ja valitettava tosiasia on se, että ulkonäkö on osa sitä. Se että huolehtii itsestään (kin )

Tissit on vieläkin ja sama hymy ja sama mies.

Alkuperäinen kirjoittaja sisu harmaana:

Ap, vastausta odotetaan!!

:xmas:

Niin paljon äo:ta kun vaaditaan siistiin pukeutumiseen, ehostamiseen ja kunnossa pysymiseen. Jee jee.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Ap, mites pitkä parisuhde sulla taas onkaan menossa/taustalla? :xmas:

Tällä hetkellä ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 9 vuotta, joista naimisissa 5.

Eli painit vielä ns. höyhensarjassa minun silmissäni. Meillä yhdessäolovuosia tuplaten, aviovuosia kolminkertainen määrä.

Vaikka ei sillä, kyllä sulla asian tynkääkin tuossa oli, nimittäin toki itsestään kannattaa pitää huolta - niin naisen kuin miehenkin. Väitän kuitenkin, ettei kenenkään HYVÄ avioliitto kaadu siihen, jos kumppani ulkoisesti muuttuu liiton aikana. Pitkässä liitossa niitä ulkoisia muutoksia ehtii vuosien kuluessa tapahtua kumpaankin suuntaan, niin kuin joku tuossa jo mainitsikin. En myöskään usko, että missään kunnon liitossa pelkkä kumppanin ulkonäkö on syy pettämiselle. Liitossa on silloin kyllä muitakin juttuja vialla, ihan varmasti.

Tunnen monia pareja, joissa puoliso ollut jo valmiiksi lihava...

Jotkut tykkää lihavista. Sinä ilmeisesti et.

Uusimmat

Yhteistyössä