No, mä oon kyllä ap:n kanssa samoilla linjoilla. En nyt ihan noin kärkkäästi mutta kuitenkin.
Joskus voi käydä niin että vähän repsahtaa eikä se oo mikään syy miehen mennä pettämään, todellakaan, mutta kyllä mä näen sen niin että haluan että olen mieheni mielestä edelleen kaunis, seksikäs, paras nainen mitä olla ja voi. Aina en ole, enkä aina edes yritä, mutta pääsääntöisesti koitan olla. Se on mun mielestä arvostusta omaa miestäni kohtaan, arvostusta omaa itseäni kohtaan ja arvostusta meidän parisuhdetta kohtaan. Mies urheilee ja pitää huolta omasta ulkonäöstään, niin minäkin teen. Mieheni ei ole lihonnut, on edelleen yhtä komea kuin vuosia sitten (se perhana komistuu vaan vanhetessaan! ) ja yhtä rakastettavan ihana kuin vuosia sitten. Se, että panostan itseenikin on palvelus omaa itseäni kohtaan, se ei ole lapsilta pois eikä meidän perheeltä pois, vaan se on kaikkien hyväksi. Voin itse paremmin, parisuhde voi hyvin, lapset voivat hyvin kun vanhemmat voivat hyvin ja sitä rataa...
Että mun mielestä kyllä usein (ei aina ) on niin että naiset taitaa ajatella et kun ton oon nyt haaviin saanut niin ihan sama miltä näytän, miten käyttäydyn, mitä teen, niin se on siinä ja pysyy.
Vähän vaivaa pitää nähdä. Ja valitettava tosiasia on se, että ulkonäkö on osa sitä. Se että huolehtii itsestään (kin )