Ei huvita tehdä ruokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sori purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sori purkaus

Vieras
Meillä minä käyn kaupassa ja minä teen ruuan. Mies ei ole koskaan kotonaan saanut tehdä ruokaa ja kiinnostus on myöhemminkin asiaan ollut nolla. Kaupassakin minun on helpompi käydä, koska ihminen joka ei osaa tehdä yhtään ruokaa niin ei sitä kyllä osaa ostaakaan. Kauppalasku ois varmaan kauheeton, jos mies siellä kävis ja silti ei olisi mitään syötävää.

Eilen lähdin aamulla puoli yhdeksältä auttamaan erästä kaveria ja otin 7kk vauvan mukaan. Mies jäi kotiin makoilemaan 5v ja 3v lasten kanssa. Kotiuduin puoli kahdelta. Lapset ilmoitti, että on nälkä ja mies istui koneella.

No minä tein ruokaa, leivoin piirakan kun veljeni oli tulossa ja imuroinkin sen takia hiukan. Sitten syötin vauvan ja söin itsekin.

Nyt lähdin miehen, lasten ja koiran kanssa ulkoilemaan. Yleensä en viitsi lähteä näin sunnuntaisin, koska minun täytyy kuitenkin tehdä ruoka eikä se valmistu täällä jos minä ulkoilen muiden kanssa.

No nyt tulin sisälle ja ruoka on siis edelleen tekemättä tietysti ja tuntuu siltä, että mitäs jos minäkin vain miehen tavoin odottelisin, että se tuosta yhtäkkiä valmistuisi.

Vituttaa niin paljon. Asiassa ottaa päähänsekin, että minä hoidan kauppa-asiat, teen ruuan, siivoan ja pesen pyykit ja silti joka päivä mies töiden jälkeen keksii huomauttaa jostain. Joo toki minä laiskottelenkin, mutta mielestäni mun ei tarvitse olla koko ajan aktiivisena tekemässä jotain. Minä kun teen tätä omaa työtäni 24/7.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Miksei se miehes siivoa tai pese pyykkiä tai muuta kotihommaa kuin ruuanlaitto? :o

No pyykinpesun olen aikoinaan kieltänyt, kun muutettiin yhteen. Tosin ei se kyllä viikkaa noita puhtaitakaan pyykkejä ja sitä saisi ihan rauhassa tehdäkin.

Siivoaa kyllä, mutta eilen ei ollut imuroinut enkä jaksanut asiasta enää sanoa, kun kysyin että oletko imuroinut. Jos ei kerran sen vertaa tajua.

Yhteistyössä