EI HITTO.. kattokaas mitä kuvia tältä tytöltä löytyy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta ajattele kuinka tylsää olisi, kun kaikki olisi samanlaisia kuin sinä... ei olisi ketään ketä arvostella ;)

Tylsää? MItäs jos mietittäisiin tätä uudestaan? Miksi kaikkien PITÄISI olla samanlaisia kuin minä. Oh please. Onko se kuitenkaan hyvien tapojen, tai ystävällisyyden ele ryhtyä postamaan tänne jonkun nuoren tytön kuvia, ihan vain jotta TE saatte revitellä niistä loukkaavia kommentteja. Minä kun luulin, että sitä hauskuutta voisi löytyä jostain muualtakin... Vai?

Vai vielä nätti xD . Ei toi kyllä mikään teini ollut, kuvista päätellen teini-iästä jo ainakin 10 vuotta takana, eikä ihan oo vaan maitoa juotu niinä vuosina. Tylsää miten joku viitsii tällätä itsensä ja tissinsä noin mauttomiin kuviin, mutta ehkä se on joku tän tyypin sisäpiirivitsi-juttu :D

Mutta ajattele kuinka tylsää olisi, kun kaikki olisi samanlaisia kuin sinä... ei olisi ketään ketä arvostella ;)

Olisiko nyt käynyt niin, että joku palstamamma on joutunut nustasukkaisuuden kouriin, tuon tytön blogisakin oli vihaviestiä joltain naiselta, jonka miestä tämä oli muka hellinyt.
(Joo, mulla on tylsää, oikeestaan voisinkin mennä tästä nukkumaan, ettei lähde lisää väsyneitä kommentteja)

Yhteistyössä