Annetaan kissa hyvään kotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeta Cataria:
oletko jo apulaa kokeillut? tähän aikaan noita kissoja on runsaasti tarjolla, joten kärsivällisyyttä. ja suosittelen että ilmaiseksi ette anna vaan jonkun pienen nimellisen summan pyydätte

Mikähän voisi olla sitten sellanen sopiva hinta? :)

mä olen pyytänyt pelkästä kissasta esim 20-30? ja koska mukaan tulee vielä tavaraa olisko esim 40? yhteensä hyvä hinta? jos on valmis sijoittamaan jo kissan ottamiseen muutaman kympin kertoo se jo että ei ihan noin vaan ole ottamassa kisua

No juu, mä laitoin tuohon et 10e mutta tosiaan tuosta listasta puuttuu vielä ihan uudet kynsisakset ja raapimispuun saa mukaan jos haluaa.

Kerros mulle kuin mä nyt yhdelle kysyjälle ilmoitan tuosta hinnasta, kun olen laittanut tuonne kirpparipuolellekin että annetaan kissa? Voiko siis sen hinnan kuitenkin vielä ilmoittaa kun kysely kuiteski tullut tuosta Miisukasta?
:)

No juu, mä laitoin tuohon et 10e mutta tosiaan tuosta listasta puuttuu vielä ihan uudet kynsisakset ja raapimispuun saa mukaan jos haluaa.

Kerros mulle kuin mä nyt yhdelle kysyjälle ilmoitan tuosta hinnasta, kun olen laittanut tuonne kirpparipuolellekin että annetaan kissa? Voiko siis sen hinnan kuitenkin vielä ilmoittaa kun kysely kuiteski tullut tuosta Miisukasta?
voit ilmoittaa. jos kissan ottaminen tuohon kaatuu kannattaa miettiä miten hän olisi suhtautunut eläinlääkärimaksuihin esim jos kissa sairastuu. jos on ottamassa lemmikkiä pitää siihen olla valmis myös sijoittamaan rahaa

Ei kymppi oo nii iso raha, että siihen pitäs kissanotto kaatua, noi tykötarvikketkin maksaa paljon. Mä ottaisin kissan heti, jos asuttaisiin lähempänä. Jo pitkään haaveillut kissasta.

voit ilmoittaa. jos kissan ottaminen tuohon kaatuu kannattaa miettiä miten hän olisi suhtautunut eläinlääkärimaksuihin esim jos kissa sairastuu. jos on ottamassa lemmikkiä pitää siihen olla valmis myös sijoittamaan rahaa

Kiitos kovasti sulle. Mä yritän jotenkin hienosti ilmoittaa vielä s-postilla kyseiselle ihmiselle. Juttelin miehen kanssa ja tuo 20e pyydetään tavaroineen päivineen.

=)

Yhteistyössä