M
Miehet on marsista..
Vieras
Mies pitää bileet meidän yhteisessä kodissa ja mä lähdin lasten kans yökylään, leivoin ja tein herkkuja niille illaks, eipä kuulunut edes kiitosta!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Taidat olla itsestäänselvyys miehelle. En ihmettelisi, vaikka hänellä olisi siellä illan päätteeksi jopa panoseuraa. Dumb the dude!
Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:mä olisin vienyt lapset hoitoon ja ollut itse mukana pippaloissa.
Muistatko kiittää siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
En joudu, mies siivoaa meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toivois vaan välillä että mies jaksais huomioida muakin. ..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistatko kiittää siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
En joudu, mies siivoaa meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:minkä ikäisiä lapset on? voitko muuttaa vielä mieltäsi ja piipahtaa pippaloihin yllärinä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun on ollut lasten kanssa kotosalla ja sosiaalista elämää ei enää paljon ole, niin tuntuu aika vaikealta mennä sinne miesten joukkoon, voi olla että olisin vaan tuppisuuna ja pilaisin tunnelman.. Enkä mäkään ehkä haluis että mieheni tulis jos olis "tyttöjenilta"... Mut mullahan ei ole tyttöjeniltoja, ja siitä saan syyttää vaan itteeni!