Ei herunut kiitosta ei...

  • Viestiketjun aloittaja Miehet on marsista..
  • Ensimmäinen viesti
Miehet on marsista..
Mies pitää bileet meidän yhteisessä kodissa ja mä lähdin lasten kans yökylään, leivoin ja tein herkkuja niille illaks, eipä kuulunut edes kiitosta!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:
mä olisin vienyt lapset hoitoon ja ollut itse mukana pippaloissa.
Myönnän etten mä pysty olemaan erossa lapsista.. :(

Olisin silti kaivannut kiitoksen sanan... Kysyi vielä että mitä mä mökötän ennen kun lähdin..
 
ap
On se hyvä mies, (vaikka onkin välillä niin perkeleen putkiaivo, eikä sitä kiinnosta kun oma rentoutuminen!!) mut en mä vaan välillä jaksa.. Lapsiperheen arki on joskus aika rankkaa, niinkun täällä moni tietää. Toivois vaan välillä että mies jaksais huomioida muakin. ..
 
ihan oikeesti
hei säkin tarvitset "lomaa"...!! et mukaan vain... kyl ne lapset pärjää muutaman tunnin.. yöksi sit menet niiden luo..
tai vedät räkä kännit ja unohdat koko ikävän!!
 
ap
Kun on ollut lasten kanssa kotosalla ja sosiaalista elämää ei enää paljon ole, niin tuntuu aika vaikealta mennä sinne miesten joukkoon, voi olla että olisin vaan tuppisuuna ja pilaisin tunnelman.. Enkä mäkään ehkä haluis että mieheni tulis jos olis "tyttöjenilta"... Mut mullahan ei ole tyttöjeniltoja, ja siitä saan syyttää vaan itteeni!
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun on ollut lasten kanssa kotosalla ja sosiaalista elämää ei enää paljon ole, niin tuntuu aika vaikealta mennä sinne miesten joukkoon, voi olla että olisin vaan tuppisuuna ja pilaisin tunnelman.. Enkä mäkään ehkä haluis että mieheni tulis jos olis "tyttöjenilta"... Mut mullahan ei ole tyttöjeniltoja, ja siitä saan syyttää vaan itteeni!
onko sul ketään kaveria kenet pyytäisit mukaan...?? ja ALAT PAINUA SINNE, JOS SUL KERTA LAPSILLE ON HOITAJA JA UNOHAT MUUT JURNUTUKSET!!
 

Yhteistyössä