Miehet on marsista..
Mies pitää bileet meidän yhteisessä kodissa ja mä lähdin lasten kans yökylään, leivoin ja tein herkkuja niille illaks, eipä kuulunut edes kiitosta!!!
Tiedän ettei ole.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Taidat olla itsestäänselvyys miehelle. En ihmettelisi, vaikka hänellä olisi siellä illan päätteeksi jopa panoseuraa. Dumb the dude!
En joudu, mies siivoaa meillä.Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
ja huomista päivää paapomaan krapulaista!!Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
Myönnän etten mä pysty olemaan erossa lapsista..Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:mä olisin vienyt lapset hoitoon ja ollut itse mukana pippaloissa.
Muistatko kiittää siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En joudu, mies siivoaa meillä.Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
Se voi olla miehen mielestä hankalaa, jollet pysty olemaan erossa lapsista edes yksien bileiden ajan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toivois vaan välillä että mies jaksais huomioida muakin. ..
Joskus. Mutta mä olen aina lasten kans. Eikä ketään kiinnosta kiittää yksipuolisesti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistatko kiittää siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En joudu, mies siivoaa meillä.Alkuperäinen kirjoittaja en enää luota keneenkään:Katsoppa vain, että et joudu vielä siivoamaankin...
Pieniä, alle 3v...Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään:minkä ikäisiä lapset on? voitko muuttaa vielä mieltäsi ja piipahtaa pippaloihin yllärinä?
onko sul ketään kaveria kenet pyytäisit mukaan...?? ja ALAT PAINUA SINNE, JOS SUL KERTA LAPSILLE ON HOITAJA JA UNOHAT MUUT JURNUTUKSET!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun on ollut lasten kanssa kotosalla ja sosiaalista elämää ei enää paljon ole, niin tuntuu aika vaikealta mennä sinne miesten joukkoon, voi olla että olisin vaan tuppisuuna ja pilaisin tunnelman.. Enkä mäkään ehkä haluis että mieheni tulis jos olis "tyttöjenilta"... Mut mullahan ei ole tyttöjeniltoja, ja siitä saan syyttää vaan itteeni!