Ei helvetti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilja80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nii..:
Alkuperäinen kirjoittaja Nii-in..:
Ehkäpä nuo tajusivat jo lähtee...

Tais lähtee jo tunti sitten, haloo.

no tolla on vaan ikävä.....yrittää kaivella esille....

No totta kai... Aina nyt pari rähisijää tarvitaan piristämään keskusteluja... :D. No sori, en kattonu kunnolla tätä ketjuu enkä kellonaikoja.. silmät on jo miten sattuu.. :ashamed:.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saman kokeneena, voin kertoa että vaikka nyt sattuu ja tekee kipeää vielä pitkään, niin ei se ikuisuutta kestä. Itse en ole nykyään enää niin sinisilmäinen. Kyllä se jälkensä jätti, vaikea luottaa enää. Sulla on ihana tyttö ja hänestä on paljon sulle iloa. Nyt mies menettää perheensä, teki liian ison virheen. Luulen et tulee vielä katumaan ja paljon.

Niin luulin minäkin, jota aiemminkin on petetty, ettei sitä tapahtuis enää. Ukko sai voitettua luottamukseni olemalla alussa se miehistä parhain, olkapääni, uskottuni, jonka kanssa jaoin kaiken, se johon en voinut olla rakastumatta.

Kiitos kaikille teille jotka jaksatte olla noin ihania, ootte mun olkapäitä nyt vaikken teitä tunnekaan, mutta noilla sanoilla on nyt niin pajon merkitystä.

Huomenna taidan varata aamutuimaan aikaa sukupuolitauti-testeihin.. Raskauden alussa ottut oli puhtaat kaikki, mut mistä voin tietää mitä sen 9kk:n aikana on ehtinyt tapahtua ja kenen kanssa se on ollu.. hyi helvetti..

Joo, kannattaa käydä testeissä.. varmuuden vuoksi. Älä ota tapahtuneesta syitä niskoillesi äläkä anna itsetuntosi ja naiseutesi karista tämän takia. Toki taidat aikaisemmasta kokemuksestasi jo tietää, että asiaa pitää läpikäydä, osa itsestäsi rikkoutui ja joudut kasaamaan itseäsi uudelleen. Mutta ajan kanssa kipu helpottaa.. Sulla on hoidettavana ja kasvatettavana pieni ihminen, jolle sä olet maailman tärkein ihminen ja joka tarvii sua vielä pitkään. Toivottavasti asiat järjestyy parhaalla mahdollisella tavalla.. mikä se sit teiän kohdalla onkaan.

Muutaman tunninitkeuiset yöunet on takana ja ukkokin saatu jotain tunnustamaan. :(

Tää ko. nainen on siis kaiken lisäksi maksullinen(!!?), mut mies ei kuulemma "ehtiny" käydä pumppaamassa ku "tuli järkiinsä".
Ensin puolusteli eikä tunnustanut, sanoin vain "tietäväni" hänen pettämisestään, en kertonut mistä. Todisteeksi halusi näyttää s-postinsa, eikä raukka tajunnut että hotmail tallentaa lähetetyt s-postit ja sieltähän se edelleen löytyi.

Meillä oli kuulemma hemmetin vaikeeta muutama päivä ennen synnytystä ja mies oli ollut ihan rikki.. Siinä oli selitys seuranhakuun , minä itse en edes muista että oltaisiin tuolloin riidellyt, kaikenpiti olla hyvin.

Mies väittää ettei kuitenkaan koskaan ole pettänyt tuota viestiä enempää..
minusta tuntuu et se on toisaalta aivan sama, aika lähellä on käynyt kuitenkin, ja mistä sitä totuutta kuitenkaan koskaan saisin tietää, tuskinpa tuo tunnustais..
:(

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:
Alkuperäinen kirjoittaja puolet aivoista hepinnupissa:
Oikeastaa ongelma johtuu naisten virheellisistä mielikuvista siitä millaisia miehet oikeasti ovat. 95% haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Miehen seksuaalisuus nyt vain on sellaista. Ei me silti pahoja olla. Naiset sanovat tähän, että ei varmana minun mies ainakaan. Eipä varmaan niin...

Höpö löpö. Tutkimusten mukaan suomimies pettää nykyisin jopa harvemmin, mitä suominainen. Pettämis% on siinä 50% korvilla. Pettäminen ei ole sukupuolesta kiinni, vaan luonteesta. Puolet pettää, puolet ei.

Niin. Sanoin siis, että 95% miehistä haluaa vierasta aina kun sopiva tilaisuus tulee. Vain noin puolet pettää koska naiset eivät suostu kovin helpolla. On tehty testejä, joissa kaunis nainen on mennyt ehdottamaan satunnaisille miehille seksiä. Yli 95% suostuisi heti ja loputkin ovat pahoillaan, etteivät juuri silloin jostain syystä voi.

Uskoo ken tahtoo. Varmasti kaikkilla on elämänsä aikana useitakin tilaisuuksia pettää.

En minäkään usko tuollaisiin testeihin. Sen sijaan pettämistä on tutkittu usein ja anonyymisti, ja koskaan sieltä ei ole tullut lukuja, että suomalaisista miehistä pettäisi 95%. Esim. Kontulan laaja tutkimus.

Ei sen uskomiseen mitään testejä tarvitakaan. Kaikki vähänkin miesten kanssa tekemisissä olleet tietävät, miten tämä tosielämässä menee. Eivätkä naisetkaan ole yhtään sen uskollisempia...

Alkuperäinen kirjoittaja Vilja80:
Meillä oli kuulemma hemmetin vaikeeta muutama päivä ennen synnytystä ja mies oli ollut ihan rikki.. Siinä oli selitys seuranhakuun , minä itse en edes muista että oltaisiin tuolloin riidellyt, kaikenpiti olla hyvin.

Mies väittää ettei kuitenkaan koskaan ole pettänyt tuota viestiä enempää..

Tämä ei varmaankaan erityisesti lohduta, mutta ketjun luettuani minusta tuntuu, että kyllä miehellä ainakin aikomuksia on takana enemmänkin, vaikkei toteutuksia vielä olisikaan. Vaikka tuo miehen puhe riitelystä sattuisi olemaan tottakin, ei kenellekään tule yhtäkkiä mieleen että "hei, me riidellään, lohduttautuiskohan vieraissa"

Vielä tänään päivällä ukko-kulta kovaan ääneen luki mulle tuota iltiksen juttua jossa vaimo joutui korvauksiin ukkonsa s-postin lukemisesta. tuolleko uskaltaisin sanoa lukeneeni sen posteja?!

Että voi koskee.. vielä se tämän maksaa tavalla tai toisella.. :(

no joo. jos tää juttu ei ole provo niin menehän nyt vain pistään ukolles kova kovaa vasten. jos toinen jättää postinsa auki niin ei voi syyttää et oot urkkinut. ja jos sakkoja saat kerätään kolehti niin saat ne maksettua. mut selvitä hyvä nainen tää juttu sen mihen kanssa.

Ensin käyttäisin mieheeni sponttaania väkivaltaa, mikä myös on lain mukaan kielletty kuten toi s-postin lukeminenkin. herättäisin sen aika rytinällä ja sen jälkeen alkais kamat lennellä ovesta ulos pienen huudon kera. aika pientä toi postin lukeminen siihen nähden mitä se on menny tekee... ei oikeesti p.skan vertaa vois kiinnostaa tossa tilanteessa et on lukenu sen mailit luvatta.

Heippa vaan te miehet, jotka olette sitä mieltä, että miehen luontoon kuuluu siemenen levittäminen pidäkkeettä mahdollisimman laajalle. Tai että 95 % miehistä pettää tai haluaisi pettää.

Teille ei liene isokaan pala niellä myös sitä tutkittua faktaa, että jopa 10-15 % lapsista ei ole sen miehen lapsia, jonka lapsiksi äiti heitä väittää? Katsokaas, kun naisella on myös ne biologiset vietit: lapsille halutaan mahdollisimman hyvät geenit (alfauroksilta mielellään), mutta kasvattaja-elättäjiksi halutaan turvallinen ja stabiili mies. Ja rakkaat miehet, tämä ei ole keksitty juttu, vaan tieteellisesti tutkittu fakta. Jotta seuraavan kerran kun olette lähdössä rimpsalle, niin käykääpä siellä lastenhuoneessa tutkimassa niitä lastenne piirteitä. Aivan, voi olla, että te ette ole suhteessanne se ainoa osapuoli, jolla eivät ole puhtaat jauhot pussissa.

Noni.... ei taaskaan voi naisiin luottaa pätkääkään. Heti olllaan tonkimassa s-posteja ja vaikka mitä. Hu huh. Tuomiolle vaan ja korvauksia miehelle. Nih.

Ei vaiskaan. Asiaan. Ap:lle jaksamisia. Toki on väärin tonkii toisen postilaatikoita, mut ylipäätänsä ei ollut mieheltä mukava teko ja ajankohtakin sattui olee täysin persiistä.(ei se ikinä toki hyvä voi olla)

Koittakaa selvittää hommelit ja tehkää sit ratkaisunne. On kokemusta hiukka vastaavasta tilanteesta ja siitä selvittiin. Pariinkin kertaan.

Vielä tänään päivällä ukko-kulta kovaan ääneen luki mulle tuota iltiksen juttua jossa vaimo joutui korvauksiin ukkonsa s-postin lukemisesta. tuolleko uskaltaisin sanoa lukeneeni sen posteja?!

Että voi koskee.. vielä se tämän maksaa tavalla tai toisella.. :(

Et kerro tietäväs huorissa käynnistä koska pelkäät että suakin voidaan paheksua meilin lukemisesta?

No älä sitten kerro, pakkaa kamat ja lähe meneen. Vai meinasikko jäädä kärvisteleen ja ootteleen koska mies seuraavan kerran narahtaa sillein ettei sua voida syyttää utsimisesta?

jos oman ukon sähköpostita löytys tuomosta tekstiä ois se lentäny ulos jo yöllä! toivottavasti ei ole sinuun tartuttanu mitään tauteja ja samalla vaarantanu vauvaa. kartanolle vain pettävä ja valehteleva ukko

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
No älä sitten kerro, pakkaa kamat ja lähe meneen. Vai meinasikko jäädä kärvisteleen ja ootteleen koska mies seuraavan kerran narahtaa sillein ettei sua voida syyttää utsimisesta?

En takuulla lähde kotoani mihinkään, se on ukko joka lähtee.
ONNEKSI olen aina pitäny itsenäisyyteni parisuhteessakin, kamat on lähes kaikki mun niinkuin asuntokin minun nimissä..
En tiedä itkisinkö vai nauraisinko miehen puolesta.
Se on ainakin aamusta asti itkenyt ja saa itkee minun puolesta vastakin. Se on töistä pistänyt pitkin päivää viestiä "en voi elää ilman sua, en pysty mihinkään ilman sua, rakastan vain sua enkä KOSKAAN voisi pettää sua oikeesti.."

Voivoi.. voiko tuolle muuta sanoa kuin että "mitäs läksit".. :(

Oma suru on jo alkanu kääntyä vihaksi ja välinpitämättömyydeksi.. Ilta näyttää mihin ratkaisuihin sitten päädytään, kun töistä tulee..

Hiukan oudolta tuntuu, että joku on maksullisiin lähdössä, jos on parin päivän kriisi juuri viimesillään raskaana olevan vaimon kanssa. Enemmän olis uskottavaa, että lähtis baarista kännissä jokun myötätuntosen matkaan siinä tilanteessa. Jotenkin vaatii hiukan enemmän minusta harkintaa ottaa kontaktia maksulliseen. Enemmän vaikuttas puutteelta kuin tunne-elämän kriisiltä.

Mutta toivottavasti ap saat elämäs kasaan, tosi paska tilanne. Aika vaikea olis itsellä tuollasessa tilanteessa saada taas luottamus parisuhteeseen.

Kyllä lankaan naiset menette, kun mies lipertää ja lepertään, oli sitten tehnyt mitä hyvänsä. Ja tehän jaksatte uskoa parempaan huomiseen ukkonne kanssa, vaikka läpi harmaan kiven. Turha havitella mitään eroa. Takaisin hellan ääreen mars!

No voi jeesus, jos mun ukkoani epäilisin "petoksesta meidän parisuhdetta kohtaan" niin tasan luen sen kännykän, kirjeeet, läppärin tiedostot, sähköpostin, sivuhistorian, kämmykän ja huristan viel työpaikallekin riehumaan :D

Vittu ihme molotusta jostain tietosuojasta, jos samassa huushollissa eletään niin sillon on kaikki yhteistä; asuntolaina, auton tankkaus, sähkölasku ja sähköpostit.

kohta nää äijänvätykset varmaan haastaa vaimon oikeuteen jos se ei pese sen sukkia!

Yhteistyössä